Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Az új VAZ-21179-es motorblokk lökettérfogata 1,8 liter kalap

1744 cc és 122 LE teljesítményű. Nyomatéka - 170 Nm 3750 fordulat / perc. Az új blokkkot a Lada Vesta, XRAY és Largus típusokhoz gyártják.

15 hozzászólás

  • Árpi 2015. december 29. 21:37

    1
    Ó de király poszt lett! :D Am nem kevés az a 180 ezer km? Ha van, akkor jöhetnek még ilyen motorblokkos posztok! :D Ez másoknak is szól! wink
  • AsconaB 2015. december 29. 21:38

    2
    Jó kis blokk, fasza teljesítménnyel. Az Opel-éhez hasonló, az a végén 140Le-nél állt meg aztán befejezték. És jönnek a baszott kis turbósok.
  • jk88 2015. december 29. 22:11

    3
    Oszt' a szívatóbovdent ki gyártja hozzá? :D
  • Matula #1 2015. december 29. 23:24

    4
    @nagyarpi0011: Aztán irtak 220 ezret meg 400 ezret, pontosan nem tudtam mit adtak meg de addig szóval 180 ezer km ig müködik minden és van rá garancia :)
  • Árpi #4 2015. december 29. 23:42

    5
    @Matula: 180 ezernél óramű pontossággal felrobbanna rotfl
  • Árpi #2 2015. december 29. 23:43

    6
    @AsconaB: Má milyen Opelre gondolsz? Mert nekünk a 86-os Senator 164 le volt. :) Hú de csapta a seggét...
  • AsconaB #6 2015. december 30. 00:55

    7
    @nagyarpi0011: Astra, Vectra und Zafira-ban volt taláható 1.8as szívó utoljára.
  • Árpi #7 2015. december 30. 01:02

    8
    @AsconaB: Igen? Há nemtudtam. Am nagy opel rajongó vagyok! Nagy vágyam egy Opel Commodore :yeah: Micsoda hangulata lehet! :D Meg egy Monza A Senator sportváltozata. :D
  • AsconaB #8 2015. december 30. 09:14

    9
    @nagyarpi0011: A Commodore az nem könnyű dolog. Rég láttam már kínálatban. Szinte mint a Rekord C coupe csak komolyabb blokkokkal. Legutóbb amit láttam Rekord az projekt állapotú volt és 1millát kértek érte ránézésre még 1milla beleesett volna rögvest, hogy nézzen ki vlhogy. Na persze még mindíg nem egy Mustang ára. Szerintem a legszebb kasztnija a Commodore/Rekord párosnak van. Ha nincs rajta jelölés meg felirat akkor alig van ember itthon aki megmondná milyen autó mert egy amerikai jut eszükbe róla. Jót tett az Opel-nek a GM tőke.
  • Árpi #9 2015. december 30. 09:20

    10
    @AsconaB: Bizony nagyon jót ! :D Emlékszem, hogy a Senator-nak is minden kis porcikájában benne volt a GM felirat. Ma már sajnos még csak németnek se mondható, ha jól tudom. :(
  • Bl4st3r-x 2015. december 30. 10:40

    11
    Na erre kíváncsi leszek, Toyota-renault-skoda keverék motor. Azért nem kell félni tőle, csak egyelőre jó messzi elkerülni, most frissek ezek a motorok, még egy-két évig fognak kijönni rajtuk a gyerekbetegségek, aztán majd a frissítések után valószínű jók lesznek. Ez minden gyártónál így van, széria elejéről venni autót nem jó, teli van kisebb-nagyobb hibákkal, amit a későbbi modelleknél már javítanak. a 180e km-n meg ne is csodálkozzattok, a Ford az EcoBoost motorra nem garanciát hanem várható ÉLETTARTAMOT ad meg 200ezernek...
  • AsconaB #10 2015. december 30. 10:44

    12
    @nagyarpi0011: Ez történik beolvadáskor. Viszont ha nem karolja fel a GM akkor az Opel-nek már vége lenne. Ha példának veszem a VW és a botrányát még úgyis az Opel volt rosszabb helyzetben, fájdalmas ez. Most viszont meglehet felküzdik kicsit magukat és márkanevet erősítenek. Bizakodásra ad okot a K Astra is aminél elég keményen odatették magukat.
  • csigi 2015. december 30. 11:36

    13
    Kicsit sem Opel motornak tűnik :D A Z18XER butított változata egyértelműen, ami alapból 140Le-t tud, csak ők lebutították, ugyan olyan állítható vezérkerék, szolenoid szelep, a főtengely is ugyan az....
    Vicc kategória, akkor legalább hagyták volna ugyan olyan teljesítményre...
  • laszlov8 2015. december 30. 17:46

    14
    Kár a sok minőségi cuccot belerakni egy olyan blokkba amit oroszok öntenek.
    Habositott vajpuha aluminiumszerü izé lesz ezis. Mint az uaz vagy gaz izs moszkvics blokkok.Ahányszor bemelegszik mindíg más formát vesz fel ezért olajos folyton minden motor meg kicsit hengerfejes is már új korában
  • Bakker 2015. december 31. 10:18

    15
    Honda 1.8 szívómotor 198 Le és 1993-at írunk. Szóval az a 140 le ecotec motor ami vicc kategória a teljesítményét és megbízhatóságát tekintve is, egy műszaki zsákutca az összes ecotec társával együtt! hogy jön ide mint példa?
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!