Nem akarok ünneprontó lenni, de ez nem UAZ. Ez csak a kínai koppintása.
(12:16-nál mutatják is a címkét.)
Érdemes rákeresni a neten pár belső képre az UAZ-ról, látványos a különbség a kínai verzió, és az eredeti orosz között.
Mondhatni az orosz verzió igényesen meg van csinálva. Már ha az árat nézzük amit kérnek érte...
@Gabor0827: Nézd direkt a leirás uljanovszkot ir. A leirás kezdö orosz hegesztöt emlit. Még a városra is irták, hogy ahol gyártják nem lehetnek erre büszkék.
@Matula: Lehet. Bár én inkább rosszindulatra tippelnék.
Ha megnézed a mellette álló terepszínű uazt, észrevehetsz apró eltéréseket a lámpák helyzetében, a karosszéria-idomokban. Pár hete (hónapja?) volt egy képes poszt a kínai autó koppintásokról, többek közt a kínai UAZ másolatokról. Mind a technika, mind a formavilág erősen arra hajaz.
Ráadásul hiányoznak a belső burkolatelemek, és olyan megoldásokat látni ami a gyári UAZ-nál teljesen másképp van megoldva.
Nem védeni akarom az orosz ipart (bár tény hogy az örökkévalóságnak dolgoznak, lásd Lada) de ennél jóval fejlettebbek.
Amit esetleg még el tudok képzelni az az hogy rommá volt törve, és újjáépítették kínai elemekkel.
De ez erősen kétséges, lévén hogy sokkal olcsóbb lett volna venni egy másikat.
Ha a szívedre teszed a kezed, és jól megnézed, azért a minőség sokkal inkább china, mint orosz. :-D
@pictor: Tény hogy nem egy ötös golf, de nem is annyiba kerül.
Az a jó az oroszokban hogy nézik a klientúra pénztárcáját is.
Ha van pénz, van precizitás is:
@Gabor0827: Nézd sajna én ennyit tudtam kivenni a leirásból. A youtubos videó kommentjét letiltották. Max aki tud oroszul az tudja megmondani mi az igazság. Bár ilyen takony munkát se kinai sempedig orosz technikába még nem láttam. Itt egy korábbi posztom ott tiszti uaz van, egy kinai és egy orosz modell www.keptelenseg.hu/kozlekedes/kinai-utanzat-94637… De a videó leirásában sem emliti, hogy kinai. Csak a város uljanovszk van meg, hogy kezdő hegesztők.
@Gabor0827: Ezzel a felvetéssel csak az a gáz, hogy mutatják a videóban az adattáblát, és arról egyértelműen látszik, hogy orosz.
Mondjuk az oroszok sose a minőségről voltak híresek, ez is szar, de az új nyugati cuccokkal ellentétben ez 28 év múlva is pont ugyanilyen szar lesz, nem rosszabb.
@Matula: Ó, félre ne érts, nem kritizálni akartam a feltöltést.
Csak sokat foglalkoztam a kínai szarokkal, és az exem munkája révén is sok kínai járműhöz volt szerencsém. Sajnos ezek a hibák alapok a külföldre gyártott (!) kínai autóknál.
Mi futottunk bele többször is olyan autóba ahol a konténerből való kipakolásnál derült ki hogy mincs összeszerelve!! Volt hogy a váltó lógott félig, a csavarok meg a konténer sarkában, de volt olyan is ahol a hegesztés maradt el 1-2 helyen.
Ahol megvolt, ott fájdalmasan hasonló képet mutatott mint a videóban látható UAZ-on.
Erős a gyanúm hogy a gyártósor egyes elemei kimaradtak, és friss munkaerővel pótolták: youtu.be/FvWjqoIdjXA
@jk88: Igazából 3 adattábla volt, ebből egy kínai (Hangzhou Branch).
A másik kettő közül az egyik erősen hasonlít egy forgalomba helyezési matricára, a másikat nem tudtam elolvasni.
Még várom a lakótársam haza, ő gyanúsan jól tud oroszul.
De igazából a karosszéria-elemek miatt kötöm az ebet a karóhoz.
Pl nagyon nem stimmel a sárvédőív, rossz helyen van a pót-féklámpa, más fajta a padlólemez, és az ajtók szerelvényezése se passzol.
Sok kicsi apróság...
Majd ha ez is 15 millába kerül akkor lesz minősége is. Erdőbe járni, fát hordani ez a változat is luxus.
Tény, hogy elég takony hegesztések meg illesztések vannak rajta....de egy minőségi darabbal nem szállítassz élő disznókat meg két köb tüzifát.
@Gabor0827: Nem vettem kritikának, csak ezek a kinaiak mindig adnak egy hülye nevet hosszú számsorral ha koppintanak valamit.pl: a tiszti uaznál, BJ212 a kinai neve. Itt meg semmi utalás nincs kinára. Igazából ha látnám a youtubos kommentet akkor kiderülne, de letiltották.
Kicsit ráfeküdtem a témára, nagy nehezen bekopiztam az adattábla szövegét (kva ciril betűk), és tényleg van egy UAZ verzió ami tök így néz ki: www.uaz.ru/en/cars/commercial/combi
Rákerestem erre is orosz autókereskedő oldalakon, de egyet nem találtam ami ennyire trehányul lett volna összerakva.
Megfordult a fejemben hogy esetleg összetört, és úgy foldozták össze, de akkor az egész autót újra kellett volna építeni, az meg majd annyi lenne mint egy új.
És még mindig nem magyarázná a kínai alkatrészeket, és a belső módosításokat...
Ez egy uaz slussz. Nekem volt belőle négy hogy mindig legyen egy üzemképes. Pont igy tudtak hegeszteni 74, 78, 89,és93-ban is.Kinai gyártásu alkatrész csak javithat a minőségen.
_V_ 2015. december 25. 16:44
24