Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
A Continental által gyártott harckocsi motort a T sorozatú amerikai tankokba szánták.

6 féle verzió készült belőle. 4 benzines és két turbó dízel.A súlyuk ettől függően 1058 és 2132 kg között mozgott, a teljesítményük 643-765 LE között mozgott a meghajtott tengelyen mérve. Korábban!

6 hozzászólás

  • black235 2016. március 23. 10:32

    1
    0:17-nél az adatlapon: Névleges teljesítmény 820PS
    Akkor mennyi is?
  • ArkaChopa #1 2016. március 23. 12:50

    2
    @black235: én a meghajtott tengelyen mért teljesítményt írtam a szövegben, ami egyértelműen kisebb mint a főtengelyen mért, ami 980 LE-is lehet. Táppont :
    en.wikipedia.org/wiki/Continental_AV1790
  • black235 #2 2016. március 23. 13:48

    3
    @ArkaChopa: Köszi, így értem a különbséget.

    Még egy amin tűnődtem: léghűtés. Ezeknél gondolom nem cél, hogy 1millió km-t menjenek vele, de mennyire bírja hosszú távon? Pl.: öreg mercimben ott van az olaj nyomás még a műszerfalon, és látszódik hogy a hőmérséklettel fordított arányban van a tágulás miatt. Most egy léghűtéses gépet beteszek a sivatag közepére vagy szibériába, az 100 fok feletti ingadozást jelent. Vagy ezeket is úgy készítik mint az autókat? Spanyoloknak alap autó, Norvégoknak széria a kiegészítő fűtés (kazán).
  • ArkaChopa #3 2016. március 23. 18:46

    4
    @black235: Szerintem ezek olyan mindenevő mindent kibíró gépek. Mindent túlméretezek. Sok mindent ki kell bírnia, robbanástól kezdve a rázkódásig. Szóval nem hinném, hogy a túlmelegedés, vagy olajnyomás gondjai akadnának.
    Az M1 Abramsnál is csak a sok fogyasztásra panaszkodtak, pedig az "érzékeny" gázturbinás gépezet.
  • sz16 2016. március 24. 00:01

    5
    Abrams elég egy rpg picsánlöni oszt kész :)
  • ArkaChopa #5 2016. március 24. 05:14

    6
    @sz16: Szerintem meg bármely tankot pcsán lősz, annak annyi. Általában ágyúval és orral előre harcolnak ezért a hátvédelme szerényebb.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!