Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Mert már ebből is hiány van itthon....

51 hozzászólás

  • Pocoknyuuu #9 október 23. 12:48

    27
    @noed2: "És azért tényleg nagy hazugságok voltak a jelentésben egyoldalúan."
    "Nem olvastam a jelentést, és nem is nagyon szándékozom."
    Az a baj, hogy az emberek nagy része is így van ezzel. Kizárólag a köz-(kormány)médiából tájékozódik, el sem olvasta.
    De ennek ellenére a közmédia által megvan a véleménye róla.. (bár lassan már nem is lesz alternatívája máshonnan tájékozódni. Egyébként ezt is tartalmazza a jelentés...
    Migránsokról nem sok szó esik benne, ellentétben azzal, amit a médiában látsz, hogy arról szólna, az ország nem engedi be a migriket és ezért jól meg kell büntetni. Semmi ilyen nincsen benne...
    Egyetlen dologról szól, hogy nagyon aggasztó, ami ebben az országban jelenleg történik.
    Hogy nem függetlenek a politikától a közfeladatot ellátó szervek, a bíróságok, a média, az EU-s támogatások majdnem 40%-a versenytárs nélkül ugyanazon körökbe jutott, más országokhoz viszonyítva sérül a migránsok (talán ez az egyetlen pont, ahol szó esik róluk) és a polgárok alapvető jogai.
    A polgárokba nem csak az ellenzék, hanem mindenki bele tartozik, Te is...
    Gyakran járok Hollandiába, egy sikeres ország. Mindig is az volt, bárcsak több "észt" kaphatnánk onnan.
    Akkor nem Bulgáriával lennénk egy szinten, miközben a rendszerváltást követő "versenyben" mostanra az összes ország otthagyott bennünket, a szlovénok, szlovákok, csehek, lengyelek, lassan már a románok is jobban élnek, mint mi. De aki otthon ül, csak a médiát nézi, az ebből semmit sem vesz észre....
    Annyi marad meg benne, hogy "migránsok, Soros, támadnak, megvédjük, Brüsszel, 5 percente fejlődik a gazdaság". És ezzel egy egész országot meg lehetett venni, megdöbbentő :(
  • neophyte #27 október 23. 13:23

    28
    @Pocoknyuuu: Az utolsó mondatodhoz csak annyit fűznék, hogy én nem tudom elhinni azt, hogy ismét ennyien szavaztak a fideszre, hogy ennyi elvakult ember van az országban! Ahogy a műsorban is utalnak rá, a fidesz mindent megvesz, amitől függ, így simán benne van, hogy a szavazást is megvették. Nem ez lenne az első és egyetlen eset a világban...
  • noed2 #27 október 23. 13:33

    29
    @Pocoknyuuu: A kormány a jelentés ellen kiadott cáfolatát se olvastam. Az a pár idézetet amire utaltam és nem említettem, azt a baloldalon is elismerték, hogy valótlan. Illetve azt is, hogy a kormányt hivatalosan és anélkül se kérdezte meg az állításairól.
    Nem nézek TV-t, főleg azért mert én is unom ezt az állandó migránsozást és Sorosozást, bár jobboldali médiát (baloldalival együtt) olvasok. És azt is unom, hogy baloldalon állandóan az Orbánozás megy.

    Hollandia tényleg egy példaként követhető ország ami a fejlesztéseket illeti, nem jártam ott, de mérnöki szempontból hihetetlen építmények vannak, amiket csodálok. A magyarok híresek voltak a világjárásuk közben eltanult, ellesett ötletek továbbgondolásában és megvalósításában. Ez most nem látszik.

    Az a baj, hogy ez az egész EU-s vita nagyon messzire visz. Az EU az Európai Gazdasági Közösségből alakult ki, két alapelv mentén, az egyik, hogy gazdaságilag egységesen lehessen a világon meghatározó piaci szereplő, a másik, hogy kizárólag demokratikus országok vehessenek részt benne. Ezt ma tovább viszik, hogy az adott országok kultúrájába is bele akarnak szólni, ami szerintem hiba.

    A demokráciától nagyon távol áll Magyarország a nyugati országokhoz képest, de attól még az az államforma. A Fidesz harmadik alkalommal kormányoz kétharmaddal (esetleg 1-2 szavazat hiányában) eddig se és most se élt vissza a hatalmával, pedig megtehette volna. Az alaptörvény bevezetése előtt egy szovjet mintára épült alkotmánya volt Magyarországnak. Most egy saját szájízünk szerint kialakított magyar.

    Mára sikerült a 0-ról egy médiabirodalmat kialakítania .Nem akarom tovább folytatni a vitát, de Sargentini műve csak árt az országnak.
  • Pocoknyuuu #28 október 23. 14:02

    30
    @neophyte: Én sem, de ki tudja.. sokat ismerek (főleg egyszerű, gyári melós), akik a mai napig csak annyit tudnak hajtogatni, ha politikáról van szó, hogy dögöljön Gyurcsny, hajrá Fdesz. A többi mellékes.
    Technikailag pedig manapság bármi megoldható, ebben az oroszok eléggé ott vannak, nemhiába a jó kapcsolat...
  • Pocoknyuuu #29 október 23. 14:31

    31
    @noed2: Én nem érzem úgy, hogy az EU bele akarna szólni bármely ország kultúrájába, ezt csak a politika magyarázza félre. Sőt, (olvasok külföldi sajtót) sokszor azon vitatkoznak, hogy még kevésbé kellene kritizálni Magyarországot, hiszen ha a választók 2/3-a bizalmat szavazott az kormánynak, akkor biztosan okkal tették és ezt tiszteletbe kellene tartani... Mert a magyar emberek biztosan felelősségteljesen gondolkodnak...
    Ezt pont a hollandok, akik magukból indulnak ki, mert náluk (velünk ellentétben) van a választóknak beleszólásuk az ország ügyeivel kapcsolatban...

    "eddig se és most se élt vissza a hatalmával" ezt azért Te sem gondolhatod komolyan. Nem volt olyan kormányunk, amely ne élt volna vissza, különben rég' az egyik legerősebb ország lehetnénk.
    A "hatalom" szó már magában megmutatja mi az, amit képvisel, aki kormányra kerül.
    Hollandiában nem hatalmat kap a kormány, hanem a polgárok képviseletét.
    Az alaptörvény nem a "saját szájízünk" szerint lett kialakítva, hanem a vezető politika szájíze szerint.

    "Mára sikerült a 0-ról egy médiabirodalmat kialakítania" ? Ezt végképp nem értem. Tehát az egyoldalú tájékoztatás, a más vélemények eltüntetése + az ezzel járó bevételek egyetlen kézbe irányítása szerinted jó dolog?
    Én úgy látom nem Sargentini műve árt az országnak, hanem amiért megíródott. Olvass bele és azután mondd azt, hogy nem igaz.
    Jelenleg ott tartunk, hogy már egyetlen "nyugati" ország sem szimpatizál velünk és ez nem a jelentésnek köszönhető.
  • pepuccso #23 október 23. 17:47

    32
    @Ethical Hacker: Nem tudom, miért tette, agyhalott ellenzéki...
  • pepuccso #24 október 23. 17:47

    33
    @neophyte: Így van, tényleg az
  • pepuccso #33 október 23. 17:48

    34
    @pepuccso: csak emberünk minden szemetet bevesz, mert erre van idomítva az összefosottak által
  • pepuccso #28 október 23. 17:50

    35
    @neophyte: pedig alig pár ember már csak fityiszes :D

    Biztatod magad?

    kell is, mert legutóbb is nagyot hasaltatok, töppsék :D
  • noed2 #31 október 23. 18:49

    36
    @Pocoknyuuu: Én az EU tevékenységének tulajdonítom Magyarországon a meleglobbit, hogyha pálinkát akarsz főzni akkor legálisan csak 2000 Ft/liter adóval teheted meg, hogy a bűnözőket a lehető legkényelmesebben kell nyaraltatni a börtönökben, hogy az atomerőmű és a dízel rossz, de a gyárak csak nőjenek, hogy ne ihasd azt a finom artézi vizet amit a felmenőid egész életükben ittak, mert állítólag sok benne az arzén egy németnek aki egész nap tengeri dolgokat eszik, hogy az uszodákat be kell zárni, mert ilyen-olyan keringtető rendszereket kell bennük kiépíteni, és itt nincs rá pénz...

    Ha igaz lenne amit most állítanak, hogy a Fidesz diktatúrát akar kiépíteni, azt évekkel ezelőtt is megtehette volna, lehet többen mentek volna ki vele mint ellene tüntetni. Az ami jelenleg a parlamentben van, hogy pártok képviselik magukat és nem személyek az a magyar demokrácia kicsinysége. De amúgy az EU Parlamentben is ez van, elég volt a mostani Sargentini jelentés miatt történő eljárás indításáról szóló szavazást megnézni. Ugyanúgy elkiáltották magukat a főszólók, hogy igenre vagy nemre kell szavazni. Viszont kisebb szinten, önkormányzati szinten megint másképp megy itthon egy szavazás. A kamerák előtt megjátsszák magukat, hogy micsoda vita van, de mikor egy ellenzéki politikus felvet valamit amit gondolom előtte megbeszélnek a Fidesz is megszavazza gond nélkül. Személy szerint a brit parlamentet tartom jónak, ott személyek szavaznak, és a pártjuk álláspontjával ellentétesen is kimutathatják saját véleményüket.

    Fent van az MSZP youtube csatornáján még mindig a Medgyessy-Orbán vita, ahol Orbán felmosta a padlót Medgyessyvel, mégis bukta a választást, akkor ilyen volt a média helyzete, most az ellenkezője.

    Magyarországon demokrácia van, a belső problémáinkat ne a nemzetközi színtéren játsszák le, ne kényszerítsenek semmire, a mi dolgunk megoldani mind a korrupciót, mind a felelősség nélküli irányítást. Sargentini-nek nincs joga beleszólni ebbe. Ha egy ellenzéki politikus tette volna ezt, akkor talán esetleg lenne súlya, de akkor se külföldön kéne ezt.

    Sajnos csak angolul tudok jól, így számomra le van redukálva a külföldi sajtó olvashatósága. Se a franciát se a németet nem tudom, csak google fordítóval szemezgetni. A Reuters az esetek többségében például leírja a másik oldal véleményét is. Muszáj külföldi sajtót olvasnom, mert Mo-n csak az van amit az MTI átenged, az ellenzék köztük az index 1-2 kivételtől eltekintve arra se veszi a fáradságot, hogy ne csak az MTI-től szedje a cikkeket. Mikor itt állt a bál Ukrajnában, sehol semmi hír nem volt a magyar sajtóban. Pedig hónapokig tüntettek elég agresszívan, akármi lehetett volna. Ezt a videót se találtam volna meg soha, ha nincs ideposztolva.
  • noed2 október 23. 19:01

    37
    Ez egy sarkalatos példa, de egyszer volt egy hír, hogy nem változik az üzemanyag ára, a kormányközeli sajtó így hozta le: Nem emelkednek az üzemanyag árak, az ellenzéki pedig így: Nem csökkennek az üzemanyag árak.
    A sajtó is bármit írhat.
  • Pocoknyuuu #36 október 23. 21:05

    38
    @noed2: A pálinka kérdés engem is érzékenyen érint.. :D
    A bűnözők nyaraltatása is rendben, de a többi azért mindenképpen szabályozásra szorul. Összetett dolog, mert néhány ország hiába áll be a környezetvédelem mögé, miközben mások ész nélkül nyomják a Co-t a levegőbe és szemetelik tele a tengert (távol-kelet), de valahol el kell kezdeni.
    Atomerőmű: az összes költségét egybe számolva (építés, fenntartás, fűtőelemek, lebontás) a legdrágább energiaforrás.
    Hosszú lenne részletezni, nem mi fogjuk megfizetni, hanem az utókor.
    Lehetőség volna a megújuló energiaforrásokat fejleszteni, mint ahogy az összes ép eszű állam teszi, de abban nincsen akkora pénz..
    Pedig közvetve a gyerekeink jövője forog kockán, azok előtt, akik tesznek érte valamit le a kAlappal, de vannak, akiknek csak a jelen és a pénz számít, leszarják a jövőt és mindenkit.
    Tudod nekem az a véleményem, ha a mostani kormányunk előtt lenne egy piros gomb, amit ha megnyomnak, kapnak ezermilliárdot, de M.o. 20 év múlva fel lesz égetve, felszántva, majd sóval behintve, gondolkodás nélkül megnyomnák.
    A politikai összejátszásban én is egyetértek, ha már nem nyert egyik balfék ellenzék sem, akkor teszik a dolgukat, ellenkeznek, de ugyanúgy jól járnak a háttérben. (az egyszerű ember mindent elhisz)
    Sargentini-nek nincsen joga beleszólni, nem is tette, csak egy jelentést írt, amivel feltérképezte a M.o.-i helyzetet, hogy a jelenlegi viszonyokkal azok a külföldiek is tisztában legyenek, akik nem ebben az országban élnek.
    A sajtóval kapcsolatban akkor talán te is látod a cenzúra jelenlétét... Jó dolog? Nem az lenne a lényege egy demokráciának, hogy meghallgatunk mindenkit és abból kiválasszuk e legjobb megoldást, ami előbbre visz bennünket?

    Én nem vagyok konkrétan egy adott párt ellenes, rohadtul nem érdekel ki kormányoz, de amikor azt látom hátrányba kerülünk a vezetésünk miatt, lemaradunk, rácseszünk, mindenki megszívja függetlenül a beállítottságától, az nagyon elszomorító. Pedig az ország több EU-s pénzt kapott a felzárkóztatásra, mint a környezők, hiába nyomja napi szinten a média mekkorát fejlődött a gazdaság, hozzájuk viszonyítva mégis el vagyunk maradva...

    Megértelek valamilyen szinten, hogy "határon túli" magyarként azt látod, hogy a kormányunk segít bennetek, templomot, sportpályát, stb. épít, anyagilag segít bennetek, de sajnos nem azért, hogy számotokra jobb legyen, hanem csak a támogatásotok kell nekik. Ha ezt nem kapná meg úgy lesz_rná a kinti magyarságot, ahogyan az bárki más véleményét itthon. Tudom nem fogod megérteni, több székely barátom sem látja át mindezt :(
  • noed2 #38 október 23. 21:41

    39
    @Pocoknyuuu: Engem is felháborít, hogy nem használtuk és használjuk ki jól a lehetőségeket, képességeinket, ráadásul le is korlátoljuk magunkat. Súlyos felelőssége ez a kormánynak. De sajnos egy kórház vagy iskolaigazgató szintjén is ez a helyzet. Vagy említhetem a MÁV vagy NAV vezérkarát is.
    Viszont ellenzéki oldalról senkire se bíztam volna az országot, még azt se, hogy a parlamentben gyengítsék a Fideszt, ahogy a nagyreményűségű Jobbikról reméltem anno. Nincs méltó politikai ellenfele a kormánynak és ez nagyon nem jó, se a parlamenten belül se kívül. De ameddig senki nem vállalja a felelősséget a tetteiért, addig nem is lehet tovább lépni.

    A cenzúra azért nem érdekel, mert ma már mindent össze lehet szedni a netről. Aki hülye az úgyis elhisz bármit amit olvas, mivelhogy az újságban volt, úgyhogy igaz. Az EU legalább teljesen nyilvánosan működik, onnan is össze lehet szedni, hogy például a net fejlesztése nem annyira a kormány érdeme, mert kötelezően elő volt írva.

    Ha rám vonatkozott az állításod, akkor én Magyarországon élek születésem óta, laktam vagy 10 évig Budapesten is. Bár vannak Erdélyben rokonaim, náluk azt láttam, hogy az atv-t nézték éjjel nappal és úgy szidták a Fidesz minden hülyeség miatt, hogy csak pislogtam.

    Sargentininek pont az a célja, hogy elinduljon Magyarország ellen az eljárás.
  • Ethical Hacker október 23. 21:48

    40
    Jól van, meg akartam nézni hogy vágják a tojást a tolvaj ciGányhoz, de nem találom az ertéelt rotfl
  • Pocoknyuuu #40 október 23. 22:22

    41
    @Ethical Hacker: te egy pszicho vagy, mindig is mondtam rotfl like
  • Pocoknyuuu #39 október 23. 22:29

    42
    @noed2: rengeteg dolog nem a kormány érdeme, mint ahogy az be van állítva, hanem EU-s előírás, csak az átlag ember elhiszi azt.
    A múltba tekintve nem láttam olyat, amely ilyen szinten megvezetné az embereket, mint a mostani, ráadásul ennyire együgyű módon, mint a migráncsozás és a többi.
    Az elején poénnak veszi az ember, hogy ez már vicc kategória, de amikor rádöbben, hogy mennyien komolyan veszik, akkor jön a döbbenet...
    Mindegy, jó volt veled beszélni, értelmes ember vagy like thnx
  • Inhouse október 23. 22:43

    43
    Az Index.hu, mint független hírportál? :|
  • jk88 #43 október 24. 21:00

    44
    @Inhouse: Mert szerinted mi a független, az origo? :)
  • Inhouse #44 október 25. 11:52

    45
    @jk88: Nem egyáltalán nem az, ahogy le is volt írva, meg bárki megnézi az Origo igen erősen kormánypárti...de az Index meg ugyanennyire kormányellenes, a függetlenségtől hasonlóan messze van. Bár mióta kuncsorognak a támogatásért (mert az ő érzésük szerint iszonyúan függetlenek), mintha kicsit javult volna a helyzet az Origo-hoz képest...ott atomstabil a seggnyalás.
  • kléni #45 október 25. 11:55

    46
    @Inhouse: Mi a független szerinted?
  • Inhouse #46 október 25. 12:16

    47
    @kléni: Ahol elférnem egymást mellett a kormánypárti és ellenzéki hírek, nincsenek egyoldalúan válogatva. Mondjuk ilyet nem igazán találok...de ezen két oldalt is látogatom a színes hírekért. :)
    Mindkét portál keresi egymással is a bajt, már szépen be is szólogatnak egymásnak.
  • Inhouse #46 október 25. 12:20

    48
    @kléni: Az Index-en mindenért a kormány, ill. személyesen Orbán a felelős, valamint minden drágább, korrupciós, EU pénzes, stb.. ügynél vagy ők, vagy családtagjuk és rokonaik/szomszédaik/szimpatizánsaik (ha ezek sincsenek, akkor narancs pólós nézelődők) a felelsősek. Az Origo-nál meg minden jót a Fidesz és Orbán fingott ki nekünk, és minden nagyon szép, minden nagyon jó, hohó és a migránsozás is igen túl van "hájpolva". Ja és az Index szerint viszont egyáltalán nincs is migráns kérdés, ez a kormánypárt hülyesége...
    Szar ez a "digitális" nézőpont, mindegy melyik oldalt nézzük.
  • jk88 #45 október 25. 18:59

    49
    @Inhouse: Az indexen is szokott lenni kormánypárti hír, arról nem tehetnek, hogy az, hogy ezek a gyökerek valami pozitívumot is csináljanak, az ritka, mint a tehén ondó.
  • Inhouse #49 október 25. 21:32

    50
    @jk88: Az a legnagyobb baj a mindenkori!!! ellenzékkel, hogy el vannak tévedve. Azt hiszik, hogy mindenben, kivétel nélkül ellenkezni kell. Statisztikai lehetetlenség, hogy az éppen kormányon levő párt, akár véletlenül ne csináljon soha semmit jól...
  • jk88 #50 október 26. 19:47

    51
    @Inhouse: Ez nem újkeletű probléma, a rendszerváltás óta bárki is volt ellenzékben, mindig szó szerint vették a nevüket, és elleneztek mindent. A mostani ellenzékről meg jobb nem is beszélni, mert minősíthetetlenek. Orsós fővezérnek is úgy jött össze a kétharmad, hogy az ellenzék magával harcol, miközben a hülyék egységesek.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!