
Mégis van akinek nem tetszik.
A párizsi Charles de Gaulle nemzetközi repülőtérről indult Anchorage-ba, azonban Grönland felett egy balos kanyar helyett jobbos kanyart vettek egy navigációs hiba miatt. (Más is tévedt el már GPS-el a kezében) A jobbos kanyar olyan nagy volt, hogy behatoltak az Orosz légtérbe, akik két SZU 15 TM-el honorálták a produkciót. Mivel a rádió és vizuális jelzésekre nem reagáltak (tisztára, mint amikor a nyugger sofőr néz előre és bénán vezet, közben integetnek nekik), Boszov pilóta integetés után több R60-as rakétával jobb belátásra bírta a repkedő betolakodót. A Boeing 707-es azonnal elengedte magát (a levegőt - dekompresszió), és süllyedni kezdett. 2 utas azonnal az örök vadászmezőkre költözött, a gép teljes szétlövését a jótékony felhők akadályozták meg. A gép 2000 méter alá süllyedt ahol a vadászgépek szem elöl vesztették. A Boeing végül 40 percnyi rémült repkedés után a Korpijärvi-tó befagyott felszínén landolt épségben és további áldozatok nélkül.
Az Oroszoknak valami bajuk volt a Koreaiakkal a 80-as években, ugyanis néhány évvel később a KAL007-es járatát lőtték le a Szahalin szigeteknél, amúgy szintén navigációs hiba miatt (Ezek a koreaiak nem bírják a GPS-t)
Airmen 2014. május 30. 21:25
1Egyébként a KAL007-nél ez is indok volt.Nem gondolták komolyan hogy megint hülyék a koreaiak
0