Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
A BMW eme típusába szerelt motorok nem túl hosszú életűek! :|

Még az agyon kíméltek sem bírnak ki 110-120 ezer km-t. A típus hibája , hogy nagyon vékony a hengerek közti fal, hamar elkopik elreped és után a megakadó dugattyú bombasztikus hatást ér el. Németországban úgy beszélik a klubokban - "addig add el amíg még megy". Azt nem lehet tudni, hogy tudatosan lett tervezve ilyen alacsony futásra hisz általában a garanciás időt még megfutja, utána széthullik, és gondolhatjuk, hogy a márka szerviz nem bajlódik felújítással. Eme képsorok ebben segítenek.

7 hozzászólás

  • KillHates 2015. november 4. 07:38

    1
    Az tényleg valami elmebeteg idióta volt aki azt az egy milliméteres gátat komolyan gondolta és a gyári hüvelyek is a vicc kategóriát súrolják! Az utólagos hüvelyek vagy kétszer vastagabbak! Gondolom azokkal már nem lesz probléma....
    Mondjuk a Mercinél is megérik a k@alap sz@rt egyes mérnökök; ott is a 2 literes benyás motorban a TŰZFAL OLDALON fut a vezérműtánc!! És mit kell b@sztatni kötelező jelleggel annál a modellnél 100 ezrenként? Persze, hogy a láncfeszítőt!! Ha egy műhely 100 ezer alatt vállalja, akkor az már ajándék!
  • HUBERTUS #1 2015. november 4. 08:12

    2
    @KillHates: Nekem M sport 120i van. Abban is ez a moci van?
  • ArkaChopa #2 2015. november 4. 08:17

    3
  • paraszt75 2015. november 4. 11:51

    4
    Ha ez az utólagos hüvelyezés 100%-os és jól műkszik, megérné venni egy ilyet, mert amúgy nem rossz.
  • jk88 2015. november 4. 19:16

    5
    Azért jó érzés tudni, hogy egy rakás szar a verda úgy ahogy van, így legalább a bmw-s tahóknak is megvan a keresztjük (de meg is érdemlik). :)
  • Bl4st3r-x #5 2015. november 4. 19:39

    6
    @jk88: A BMW-s és Tahóudis oknak is megvan nem is egy keresztjük. Az a baj, hogy ezeket a fosokat tényleg sokszor kéne javítani, karbantartani, különben nagyon megsínylik. Na az észkombájn java ezt már nem fogja fel, és még szeretik azért rugdosni is az autót, de költeni már nem tudnak rá, tényleg sokba kerülnek. Egy-egy alkatrész árából egy értelmesebb ember másik autót vesz, sőt egy egy gyári alkatrész árából lehet venni másik ilyen használt prémium szart. Ezért mindig a legolcsóbb, oldjuk meg tipusú gányolások vannak ezeken az autókon. Aztán mikor tényleg baj van, na akkor kerül például hozzánk egy egy ilyen pusztulat, és van ám tesó, meg, dikk, meg gyááá, amikor megkapják a javításhoz szükséges árajánlatot. Nem sokba nézem ezeket, tényleg egy másik világ ezekbe ülni, de fenntartani is. De ez látszik is a piacukon: egy régebbi bálna A8-ast brutális nagy motorral, navival, digi klímával, bőrrel, automatával, hűtött-fűtött memós ülésekkel, full extrásan pont annyiért veszel meg mint egy 10 éves normál felszerelt Honda Jazz-t. Csak épp az fullosan ér ennyit, ez meg csak úgy. :P Találjátok ki nekem melyik van. :P
  • Pepejoe 2015. november 7. 21:57

    7
    Ennek teljesen más oka van mint amire gondolsz és utalni akarsz.

    Mindettől függetlenül ez a motor tényleg szar.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!