Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Gondoltam 3500. posztnak felteszem :beer:

A 24-es targonca története onnan kezdődik,hogy évek óta nyavalyogtunk egy saját gépért. Természetesen nem kaptunk, mert apró fogaskerekek vagyunk a gépezetben. Már 1 éve egy másik targoncát lefestettünk és felújíttattunk, de az közös volt másokkal, rendszerint mi tankoltuk, ellenőriztük az olajszintet és miénk volt a felelősség, mert ugye napi szinten a gépnaplót vezetni kell. De térjünk vissza a 24-es gépünkhöz. 2011 óta porosodott a szerelőműhelyben gazdátlanul, aki előtte használta az nem kímélte. Kb 8 hónapja felajánlotta a szerelőnk, hogy ott van a sarokban egy targonca, az a tiétek lehet. Mondom mi a kánya vele? Hát csipegeti az olajat, füstöl egy kicsit, tönkrement a vízhűtő benne és kopottak a gumik és akksi is kell bele. Heti szinten meglátogattuk a szerelőt, na mi van? van hűtő hozzá? Válasz: más targonca előrébb való a termelésbe, mint a tiétek és természetesen sok vízhűtőcsere volt azokon, mert a folyadékszintet nem nézik az emberkék. Aztán 2 hete csoda történt megjött a hűtő hozzá, ami 210 ezer ft volt, plusz a felgumizás 100 ezer, az akksi minimális összeg. De az összerakáskor ismét várni kellett, mert a hátsó kerekek kotyogtak és újabb napok teltek el. De múlt héten lemostuk és lefestettük, nem profi szinten, de a lényeg, hogy tetszik az embereknek, már annyira, hogy lecsesztek minket érte. Most miattatok kell a gyárba mindenkinek lefesteni a targoncákat, mert a tiétek tetszeni fog megint az igazgatónak. Természetesen 1 éve pont végeztünk történt az, hogy túl szép munkánk végett mindenki lefesthette a targoncáját. Szóval adtunk még egy esélyt ennek kis gépnek, ami csak alkatrészként porosodott volna tovább. kalap

22 hozzászólás

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!