Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Az Iraki miniszter Kazem Finjan megdöbbentő bejelentést tett egy 7000 éves repülőtérről.

Az újságírók előtt tett bejelentést több információval támasztotta alá, egyrészt maga az ősi repülőtér léte, illetve a megtalált kőtáblák, faragványok, írások bizonyítják, hogy a derék Sumérok repültek. Sőt ennél tovább is ment a miniszter. Az írások 12 bolygóról tesznek tanúságot az akkori ismeretek szerint, és nemhogy ismerték azokat, hanem repülő szerkezeteket (műhold, űrhajó) küldtek a felderítésükre.
A miniszter szerint a repülőtér UR városa közelében van, és bárki megnézheti. Illetve kijelentette, hogy bár hihetetlennek tűnik az eset, de a világ tudomására kell adnia, hogy nem csak a most élő emberek jártak először az űrben. El kell fogadni, hogy korábban is voltak okos emberek akik erre képesek voltak, és nem szabad a modern tudomány arroganciájával kezelni azt, hogy ők 7000 éve éltek, és nem lehettek ehhez elég okosak. Bármi is volt az okuk, megtették.

26 hozzászólás

  • pepuccso 2017. október 1. 18:09

    2
    Ott is vannak agyhalottak....
  • Bulcsuvezér 2017. október 1. 18:44

    3
    Ősi fejletett civilizáció lehetett. Jobb mint a miénk. Ennyi!
  • Árpi 2017. október 1. 19:55

    4
    1. Először is tisztázzunk valamit: a régi emberek is okosak, ha nem okosabbak voltak a maguk korához képest, mint a mai ember. Nézzük csak meg a piramisokat stb...
    2. DE az kizárt, hogy ilyen fejlettek lettek volna !
    3. Hogy miért ? Mert egy ennyire fejlett civilizáció nem tűnt volna el, ennyi.
    4. És még nagyon jó indulattal kezeltem a dolgot, mert a tárgyi bizonyítékokat még nem is hoztam fel, azaz azt, hogy nincsenek.
  • DadPool #4 2017. október 1. 20:11

    5
    @nagyarpi0011: had hozzak fel ellenérveket, milyen gyorsan eltűnhet egy civilizáció.
    Nem kell messzire menni, de amerika meghódítása nem a fegyverekről szól csak....hanem az ismeretlen vírusok, betegségekről is, amik hamar kivégeztek komplett civilizációkat, igaz ezek 1000 éve sem voltak, ezért a nyomuk még megvan, de a kultúra és a tudományok szinte 0. Tehát egy ismeretlen betegség hamar megszűntet bármely fejlett emberi civilizációt, és a helyére tesz egy ellenállóbb bár lehet butább nemzetet.
    A pestis majdnem egész európát lenullázta, szerencsénk volt, de olyan tudományos irányzatok tűntek el, amikről most csak álmélkodunk, nem beszélve a kulturális irányzatokról, amik emberek tudásával a múlt homályába veszek.
    Csak gondoljunk a mai digitális világra, szinte már semmit nem nyomtatnak papírra, vagy vésnek kőbe. Csak merevlemez, mágneses és hasonló dolgok. Ha jönne egy katasztrófa, egy vírus kiirtaná az emberek nagy részét, és mondjuk csak egy elszegényedett technikát nem ismerő emberi csoport maradna életben, akkor egyszerűen visszazuhannánk a fejlődésben legalább 1000 évet. minden infó, minden tudás a múltba veszne, hisz nincs ember aki kezelni tudná. Az űrhajóink egy ideig keringenének aztán leesnének, a plutót megjárt űrhajónkat elfelejtenénk örökre, megtalálni lehetetlen lenne.
    A földi építményeket a növények visszaszereznék, és elmorzsolnák 1-2 ezer év alatt. A végén a természet mindent visszavenne, és a kicsi embercsoport feltalálná váratlanul vas öntésének technikáját. Innen kezdhetnénk, és a szaporulat lassan nőne vissza, pár ember tudása lassan indulna be.
    Utószónak - máig nem tudjuk, hogy a sötét középkorban miért volt olyan kevés tudós ember, és most a 18-20. század között meg miért táltosodott meg az ember. És mikor történik valami, amitől visszazuhanunk a középkorba , vagy alá?
    Ezt annyira nehéz elképzelni? Ne legyünk már ennyire szemellenzősek, mert kicsi a fantáziánk!
  • Salax #4 2017. október 1. 20:15

    6
    @nagyarpi0011: No-no! Már az ősember is tudott repülni! Óriás Pteroszauruszok hátára kabinokat szerelek, és abban utaztak a szelek szárnyán. Láttam a tévében, a "Frédi és Béni, avagy a két kőkorszaki szaki" című dokumentumsorozatban!
  • LongJohnHolmes 2017. október 1. 20:33

    7
    Azért sem tudtak elemelkedni a földről, mert csak a repülési napló 40 tonna volt.
  • Árpi #5 2017. október 1. 20:40

    8
    @DaDPool: De akkor miért nincsenek tárgyi bizonyítékok ? Vasdarabok ? Alumínium, titánium és egyéb fémek... Még egy rozsdamentes fém se semmisül meg 2-3 ezer év alatt a földben. Például római pénzek, kardok stb... Továbbá ahhoz, hogy ilyen komoly dolgot, mint egy űrrepülés létre lehessen hozni, ahhoz hatalmas háttér kell, aminek ugyancsak lenne nyoma.

    Képzelőerőm az van, nem is kicsi, de a hülyeségekre, mint az, hogy űrlények már jártak/járnak köztünk, vagy hogy ősi civilizációk űrutaztak, nos arra nincs. Mert ez szerintem nem olyan dolog, amiről képzelegni kéne. Ez nem film, ez valóság, ebbe ne képzeljünk bele semmit.

    Van viszont, amiben én is hiszek; az hogy létezik élet a földön kívül, az szerintem egyértelmű, már csak a nagy számok törvényéből kiindulva is. Gondoljunk csak bele, a földön kialakult az élet, namármost többtrilliárd bolygó van még, szinte lehetetlen, hogy ez nem történt meg máshol is. Nem feltétlenül értelmes életre, de az élet valamilyen formájára gondolok.
  • DadPool #8 2017. október 1. 20:48

    9
    @nagyarpi0011: a létező tárgyakat nagyon könnyen feldolgozták mássá ....talán. De épp azért említettem a mai papírmentes életet. Nem biztos, hogy csak az a technológia létezik, amit az ember (általában szűkös képzelőerővel - és ezzel a tudósokat vádlom - mert csak szén alapú életet kutatnak mindenhol) ismer. Nem biztos, hogy egy fejlett civilizáció csak fémmel dolgozik. Elképzelhetetlen egy olyan világ, ahol az anyagot könnyebb energiával szervezni, egyben tartani és úgy formálni ahogy kell, ergo olyan erőssé tenni mint mondjuk a titán? Máris nem kell titán, nem kell speciális anyag - csak a tiszta energia, amely irányításával tökéletesen lehet uralni a világi anyagi részecskéit. mondjuk a kvantum világból olyan elemeket létrehozni, amit most nem ismerünk, de ők igen. Amikor meg összeomlik a civilizáció semmi nem marad utánuk, és erre analógia az általam írt digitális világunk. Semmi nem marad a tudásunk után, mert minden digitális. Mi van ha az ő életük színtiszta digitális élet volt anyagi szinten. Semmi nem maradt utánuk....kivéve egy ősi reptér. És lehet az se reptérnek használták, hanem valami ismeretlen célra. Esetleg egy üzenet....itt voltunk!
  • Árpi #9 2017. október 1. 21:11

    10
    @DaDPool: Távol álljék tőlem, hogy megsértselek, de basszus, miért nem te írtad az Alient ? Abban nincsenek ilyen meredek elképzelések.
  • DadPool #10 2017. október 1. 21:24

    11
    @nagyarpi0011: csak széles látókörű vagyok, nem ragadok le egy szűk lehetőségkörben. Csak pár gondolat ehhez, miért nem jó szűk látókörűnek lenni.
    1 - amikor az első hajót megépítették vasból/acélból kigúnyolták a tervezőt, mert a fa fennmarad a vizen, ezért jó hajóanyagnak, na de a vas! Elképzelhetetlennek tűnt, hogy ússzon egy vasból épült hajó, rohadt nehéz. Aztán úszott. Szűk látókörűek meg csak lestek.
    2 - az emberek régóta akartak repülni, de egészen a XX. századig elképzelhetetlen volt. Az meg pláne, hogy egy nehéz fémmel burkolt valami repüljön. Tessék - repül.
    1000 évvel ezelőtt bármely tudós embert megkérdeztél volna a fentiek felől, kiröhögött volna, hogy nem lehetséges. De a tudomány nem szűk látókörű, terjed és egyre több ismeretre tesz szert. Ezáltal már tudjuk, ők voltak a szűk látókörűek, mert tudatlanok voltunk.
    Azért mert most nem ismerünk valamit, vagy nem tudunk megfelelő magyarázatot adni rá, attól még nem mondhatjuk rá, hogy hülyeség. egyébként pont a bigott vallásos emberek teszik ezt - AZ NEM LEHETSÉGES, MERT NEM TUDOM ELKÉPZELNI!
    A tudományt eddig csak az emberi képzelet vitte előre. Elképzelte valaki, hogy az működni fog, és megcsinálta. Működött. Az, hogy valaki azt mondta valamire, hogy lehetetlen AZ, azért még semmi nem fejlődött.
    Olyan párbeszéd biztos nem hangzott el, hogy - Szerintem a büdös életbe nem tudunk és nem is fogunk senkivel párbeszédet folytatni aki több száz kilométerre van tőlünk, ne is próbálkozzunk.
    De olyan párbeszéd biztos elhangzott : Te milyen jó lenne, ha valakivel tudnánk beszélni aki a szomszéd országban lakik, felhívni Mici nénit Temesváron innen Pestről. Csináljuk meg! = Lőn telefon.
    A képzelet = ötlet = megvalósítás. Én nem tudok olyasmit elképzelni, amit az ember ne tudna megtenni, csak idő, tudás és hit kell hozzá.
  • DadPool #10 2017. október 1. 21:27

    12
    @nagyarpi0011: a szavaidra válasz : a fém úszik a vizen, elég meredek elképzelés, a fém repül a levegőben elég meredek elképzelés.....
  • Árpi #11 2017. október 1. 21:39

    13
    @DaDPool: Nos, ez... Ez tetszik ! :D Szép és jómegfogalmazása volt a fejlődésnek ! Ezzel egyetértek, és azzal is, hogy majdnem minden lehetséges, csak elég sokáig kell próbáni, de azzal nem, hogy nem maradt volna komolyabb nyoma ennek az egésznek. Na az Képtelenség.
  • Pirattyca #9 2017. október 1. 21:39

    14
    @DaDPool: Ne foglalkozz, csak annak meredek aki nem érti. Faxául leírtad ! Én csak ahoz a részhez zengenék hozzá, mikór nem érted miért nem volt tudós a sötét középkórban. Én sem vagyok nagy szakértő, igaz, de szerintem köze lehetett a dologhoz, hogy a katolikus egyház úgy gyújtogatta annak idején az eretnekeket mint manapság a nép a cigit. Ha volt is, ott bujkálni kellett !
    És Árpi, az ég szerelmére csinálj valamit azzal a NickCage avatarral. Alig tudok összeszedni egy épkézláb gondolatot mikór látom :)
  • DadPool #14 2017. október 1. 21:44

    15
    @Pirattyca: Ebben tökéletes igazad, van, de én erre ezoterikusabb magyarázatot olvastam, lehet egyszer leírom. De a lényege annyi , hogy az idő tájt valami űr-gáz felhőn haladt át a naprendszerünk (csillagászati értelemben is nagyon, és ez több száz évig tartott) ez alatt megváltozott valamiért az emberek gondolatvilága. Bár az is lehet, most haladunk át rajta, ezért lettünk okosabbak. Rég olvastam azt a cikket....
  • DadPool #13 2017. október 1. 21:47

    16
    @nagyarpi0011: persze mindig vannak kérdések, miért nem maradt meg? Jó én előbb felvetettem egy teóriát, de lehet prózaibb okai vannak. A natgeon volt egy műsor, hogy ha az emberek eltűnnének a földön, mikorra tűnik el a nyoma véglegesen. Már nem emlékszem, de pár ezer év talán. A természet, növényzet mindent el erodál. A baktériumok a fémeket, a növények a betont stb.... Csak a mának él az ember!
    És nem tudunk mindent, még lehetnek magyarázatok.
  • LongJohnHolmes #16 2017. október 1. 22:01

    17
    @DaDPool: A Netge, History channel és hasonló társai dezinformációs csatornák.
  • DadPool #17 2017. október 1. 22:11

    18
    @LongJohnHolmes: és szerinted mi a hivatalos info csatorna? multkor láttam a II. vh-ról egy filmet a natgeo-n akkor kételkednem kéne?
  • Cíke #13 2017. október 1. 22:16

    19
    @nagyarpi0011: Hogy hová tünt a sok fém? Gondlokozz tezsvírem, gondolkozz! magdi
  • paraszt75 2017. október 1. 22:43

    20
    A képi bizonyítékok eléggé nyakatekertek. Ennyi erővel addig forgatom a gyerekem Babócás mesekönyvét ,amíg nem találok rajta farkasemberre és mátrix részletekre hasonlító dolgokat. De lehet abban is vannak Sumér űrhajósok.

    Miért nem volt annyi tudós a középkorban ? Szerintem azért mert a tudomány kéz a kézben jár a technikai fejlődéssel. Amíg az egyik nem elég fejlett, visszahúzza a másikat. Sok dolgon nem is tudtak gondolkozni amíg nem tudták hogy egyáltalán meg lehet valósítani. De az is lehet sok okos ember volt, csak mivel más számára lehetetlennek tűnő dolgokat találtak ki , azt hitték bolondok és jobb esetben csak nem vették őket komolyan, rosszabb esetben nekik reszeltek...
  • LongJohnHolmes #18 2017. október 1. 23:47

    21
    @DaDPool: Igen, kételkedned kell szinte mindenben. A média egy kézben van, csak az interneten találhatod meg a valódi infókat. Mivel az internetet is elfoglalja a média gazdája, így nagyon ki kell gyomlálni, hogy mi is lehet a valódi infó. Ez nagyon sok idő, energia de a legfontosabb az élettapasztalat. Anélkül egyszerűen nem lehet a hazugságokat a valóstól megkülönböztetni. Egy fiatal még szinte mindent befogad kétkedés nélkül de ha kétségei vannak is egy kétséget ki kell választania, mint igazság. Csakhogy legtöbbször az igazságot meg sem kapja, mint választási alternatíva.
  • syn7h37ic 2017. október 2. 14:22

    22
    A mai civilizáció teljes összeomlásához elég egy esemény, éspedig egy extrém napkitörés. Az gyakorlatilag lenullázza a teljes elektromos hálózatot a földön. elektromosság nélkül pedig semmi sem megy, nincs víz, nincs gáz, nincs üzemanyag, mert mindhez szivattyúk kellenek, pár hét alatt összeomlik minden.
    Még az időkép is írt egy lehetséges X150 napkitörés estleges hatásairól. Az X190-es esemény - www.idokep.hu
    Könnyen előfordulhatott ugyanez a múltban egyszer. Lássuk be, a mai társadalomban senki sem szupertudós, ha egy ilyen katasztrófa bekövetkezne, akkor igencsak gyorsan visszazuhan a teljes civilizáció a kőkorba, mert nincs mivel újraalkotni a modern technológiai eszközöket.
  • LongJohnHolmes #22 2017. október 2. 18:24

    23
    @syn7h37ic: Hát nem látom be. Ugyanis a felhalmozott tudás nem pusztul el. Nyilván visszaesne a fejlődés, ha sok szakember elpusztulna, de pl az elektromosságot nem kellene újra feltalálni.
  • DadPool #23 2017. október 2. 18:32

    24
    @LongJohnHolmes: a felhalmozott tudás pontosan elpusztul! ahogy syn7h37ic mondta, meg én is. A digitális tartalom megszűnik, mégis ki és honnan tudná kezelni a dolgokat? Te tudnál tervezni kútfejből egy okostelefont? Mert ahhoz jelentős tudás kell. Ha ez a tudás elvész, akkor már senki nem fog telefont fejleszteni és építeni. Ahhoz újból neki kell állni az elejétől. Ez több ezer év is lehet, ha rossz paszban vagyunk. Mondjuk nincs időnk okoskodni, mert a természet erőivel a vadálatokkal kell megküzdjünk a túlélésért. Ki fog akkor egy új telefonra gondolni, főleg, hogy 1 hete nem ettél, és most már vadászni kéne. Hidd el nem lesz ott fejlesztés, csak őskor!
  • LongJohnHolmes #24 2017. október 2. 20:43

    25
    @DaDPool: Dehogy :) De te azért legalább agyalsz dolgokon, ellentétben az átlagemberekkel :)
  • MJoe #24 2018. január 18. 18:51

    26
    @[ törölt felhasználó ]:

    Bocs, hogy belepofázok báttya, végig olvastam a kommenteket, nagyon okosakat irogat itt mindenki, de nekem csak egy kérdésem van:

    Azt irtad, hogy " Te tudnál tervezni kútfejből egy okostelefont? Mert ahhoz jelentős tudás kell" amivel maximálisan egyetértek, de azt nem értem, hogy ha ennyire civilizált meg über okosak voltak, meg utaztak az űrben akkor miért nem találtak valami jobb megoldást arra, hogy lejegyezzék a dolgaikat? Mert lássuk be, az agyagtábla meg egy ködarab kivésése nem túl modern...
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!