Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

75 hozzászólás

  • ArkaChopa 2019. június 14. 07:59

    1

    A ruszkik annyira megsértődtek ezen a sorozaton (mert nem volt benne hazugság), hogy most ellen Csernobil sorozatot indítanak ahol a "valóság"-ot fogják bemutatni. Ugyanis szerintük a CIA robbantotta fel az erőművet.
    Erre mindenki felkapta a fejét és bambán néztek rájuk - Ahhhhaaaaa!
  • Baleer 2019. június 14. 08:38

    2
    Na, ezt otthon este majd megnézem, köszi.
  • yust #1 2019. június 14. 09:48

    3
    @ArkaChopa: Én azért arra is kíváncsi vagyok. Bolond ez a világ, bármi lehetséges, érdemes minden ellenvéleményt is meghallgatni, aztán majd én eldöntöm, mit gondoljak...
  • kléni 2019. június 14. 10:27

    4
    Szép kis spoiler poszt. :P rotfl
    Viszont a valóságban minek vacakoltak azzal, hogy a tetőn egy kamerával forgassanak? o.O
  • kléni #3 2019. június 14. 10:29

    5
    @yust: Elvileg lehetne ez a film is hazugság. Csakhogy az alapgondolat igaz: a hazugságok ellenére létezik az igazság, amit meg lehet találni rengeteg más forrásnál, feltártak már mindent rengetegszer. Szóval ne az egyik és másik fél alapján készített szórakoztató filmsorozat alapján dönts. :D
  • yust #5 2019. június 14. 10:46

    6
    @kléni: Azért én csak kíváncsi vagyok! Ezért is néztem meg a sorozatot, és olvastam el a témáról szóló könyvet. Megnézném az ellensorozatot is, bár valószínű, hogy az nem jelenik meg magyarul egy nappal az eredeti megjelenése után, mint ez...
    Érdemes lenne egy posztot csinálni a paksi balesetről is, az információk alapján amit felleltem róla, akár egy általános iskolát végzett gyerek megmondhatta volna, hogy ott baj lesz, ennek ellenére megtörtént... Mondjuk abban van egy-két érdekes, egymásnak ellentmondó dolog is... (Na... ezért a két mondatért mindjárt szétszedtek...)
  • ArkaChopa #3 2019. június 14. 11:48

    7
    @yust: Nem tudom, hogy lesz-e benne majd új infó (persze ami valóság és nem egy ordas nagy hazugság). Amúgy elég az első részt megnézni a HBO sorozatból, rögtön kiderül, hogy a ruszkiknak a vérében van a hazugság, tagadás, lehallgatás. Csak pár mondta spoilerezve. Amikor felrobban a reaktor már akkor berohan egy technikus a vezérlőterembe (mert onnan nem tudják mi történ), és azt mondja felrobban a reaktor. Erre Dyatlov főmérnök azt mondja - Biztos sokkot kapott, az nem létezik. - Nem sokkal később leküld egy fickót, hogy nézze meg mi van a reaktor terembe. A csávó ugyanazzal a hírrel tér vissza, de halálos dózist kap a nézelődés közben és hányni kezd, erre Dyatlov - Rosszul van a fickó, vigyék gyengélkedőbe, a reaktor nem robbanhatott fel. - Órákkal később amikor már Dyatlov is hányni kezd, felküldenek a tetőre egy technikust, hogy nézze meg mi van a reaktorral (még mindig nem hiszik el) - Az a csávó is ugyanazt mondja, és ugyanúgy járt mint az elődje, halálos dózist kap nézelődés közben.
    Ezután csak akkor veszik komolyan a reaktor megsemmisülését amikor jön egy fejes Moszkvából és ő maga győződik meg a katasztrófáról. Addig a reaktor baleset nem történt meg szerintük.
    És már most látom, hogy mém lesz abból a bizonyos 3.6 röntgen értékből.
  • Sheldon 2019. június 14. 11:58

    8
    A film jó volt. Az elhallgatásról meg csak annyit, hogy az eset gimis koromban történt. Akkoriban - ott ahol gimibe jártam - 2-3 napig esett az eső a robbanás utáni napokban. Mi le sem szartuk, hiszen egy kis eső mit számít, simán fociztunk a szakadó esőben. Aztán az első hírek úgy 2-3 hét után jöttek .... :|
  • L. József 2019. június 14. 13:24

    9
    Nos, maradjunk annyiban, hogy az igazságot sosem tudjuk meg! Ez most fel lett kapva az HBO miatt, egyébként meg sokan azt sem tudták, hogy létezik! Saját véleményem: Ha annyira szar lett volna minden, akkor lett volna még több baleset az évek alatt! Amit pedig jó tudni, hogy túljelentkezés volt a Magyaroknál aki ki akartak menni dolgozni a pénz miatt, ugyanúgy mint 1988-tól Orenburg-Tengiz-be amihez még az akkori Hungarokamion vállalat is leszerződött! Senkit nem érdekelt a veszély csak a pénz!!! Nagyon sokan haltak meg rákban és egyéb betegségekben! Utólag meg okolták a Ruszkikat! Azért ez elég SZÁNALMAS! A mi családunkból is akartak menni, de nem engedtük volt is mosolyszünet 1-2 évig, de utólag meg megköszönték! ...na ez a nem mindegy:)
  • ArkaChopa #9 2019. június 14. 13:34

    10
    @L. József: Csernobilban 100 rubelélt 90 másodpercig likvidálták a radioaktív hulladékot. Igaz az alatt a másfél perc alatt közel halálos dózist kapott. Mélyen hallgatnak a pontos halálozási rátáról.
    100 rubel!!!!
  • ArkaChopa 2019. június 14. 13:36

    11

    Itt egy metszett kép, hogy 2000 környékén hogy nézett ki a reaktor. A piros rész a leolvadt mag.
  • kléni #9 2019. június 14. 13:42

    12
    @L. József: Ahhoz, hogy egy végzetes katasztrófa bekövetkezzen, nem kell, hogy a rendszer kisebb részei folyton hibásak legyenek. Lásd a mai CPU-s sebezhetőséget. Nem tökéletes, de azért évtizedekig elég jól teljesítettek. A CPU-k esetében senki nem gondolt arra, ami a hibát okozta, Csernobilnál viszont nagyon nem nehéz elképzelni, hogy tudták, csak elhallgatták, hogy jónak nézzen ki minden.
  • L. József #10 2019. június 14. 13:50

    13
    @ArkaChopa: Ez most, hogy jön ide?! Érti a hozzászólásom?! Nem a friss dolgokról beszéltem a robbanás után, amit Ön itt levezetett! Tudja, hogy évekig mit dolgoztak a kint a Magyarok?! Tengizben is?! Önszántukból pénzért!!! Magyar vállalatok szerződtek és túljelentkezés volt! Egyáltalán tudja, hogy mi Orenburg-Tengiz és mit dolgoztak?!
  • ArkaChopa #13 2019. június 14. 13:56

    14
    @L. József: én csak arra utaltam, hogy milyen piszlicsáré összegért csinálták ezt az életveszélyes melót. semmi több
  • V8 2019. június 14. 16:04

    15

  • Stig 2019. június 14. 18:43

    16
    Bocs, de elírások vannak az összehasonlításodban, nem Akimov holteste nem került elő, hanem Valerij Iljics Hogyemcsuk-é. Akimov 1-2 héttel a baleset után halt meg a sugárzás következtében.
    Illetve a grafikon sem oké, mert Csernobilban a Hirosimai sugárzás több százszorosa volt, nem pedig fordítva és ha jól emlékszem a filmben is ez hangzott el.
  • ArkaChopa #16 2019. június 14. 19:03

    17
    @Stig: Igaz, Akimovot még ki is hallgatták. A grafikon-t pedig hivatalos 2017-es adatokból ollóztam össze, szóval nem hinném, hogy hibás. Csernobilba sose tudták megmérni a maximális sugárzást, ha jól emlékszem a legjobb készülékük 15000 röntgent mért (154 Sivever, 154000 mSv), erre mondták, hogy az 2 Hiroshimai bomba.
    Nem sok helyen lehet utánanézni a Hiroshimai sugárdózisnak, szóval arról is hallgatnak. Én ezt az egy adatot találtam. Ez csak összehasonlítás, főleg a tűzoltók munkakörülményei miatt. kalap
  • ArkaChopa #17 2019. június 14. 19:12

    18
    @ArkaChopa: Most egy cikkben meg azt olvastam a reaktor mag közelében 300 Siever volt a dózis.
  • Stig 2019. június 14. 19:29

    19
    Pl. itt egy wikis cikk: Comparison of Chernobyl and other radioactivity releases - Wikipedia - en.wikipedia.org
    De ha beírod googlebe hogy Chernobyl Hirosima comparison kidob pár találatot és logikailag is ha belegondolunk, ha Hiroshimába valóban ennyivel több sugárzás lett volna akkor kétlem hogy manapság bárki szívesen élne ott :) ennek ellenére egy virágzó város :)
  • [ törölt felhasználó ] #15 2019. június 14. 21:05

    20
    @V8: Ez mi a szent szar? XD
  • L. József #12 2019. június 14. 21:14

    21
    @kléni: Az elgondolása jó, de a hasonlat az nem! Jó eszmecsere lenne, mivel sokáig az Atommagkutató Intézetben dolgoztam a Folyadékhibernálási Osztályon, mint alkalmazástechnikus. Óránként 10 perc kötelező szünet az épületen kívül és valaki évtizedeket dolgozik ilyen helyen!( ELMÉLETILEG nem káros:) A hasonlatok, hogy Hirosima vagy Csernobil a hozzászólók között azért felesleges, mert 1944 - 1989-ig (háború, 45 után hidegháború) annyi (kísérleti) robbantgatás volt világszerte, hogy Csernobil és Hirosima, Nagasaki sehol nincs!!! Amiket leírtam korábban azok is megérnének egy megfilmesítést!
  • kléni #21 2019. június 14. 21:18

    22
    @L. József: Miért nem jó a hasonlat?
  • L. József #22 2019. június 14. 21:26

    23
    @kléni: Nyugdíjas vagyok és nincs kedvem sokat írni:) De ne gondoljon semmi negatívra!
  • Stig #21 2019. június 14. 22:24

    24
    @L. József: A különbség csak annyi, hogy míg a kísérleti robbantásokat nem lakott területen végezték addig a Csernobil, Hirosima, Nagaszaki "atomszennyezése" lakott területen történt, talán ezen "piciny" tényező miatt nem felesleges a hasonlítgatás :)
  • L. József #24 2019. június 15. 08:02

    25
    @Stig: Nos, ha Ön is azt gondolja, hogy a lakott területeken kívüli robbantgatás annyira nem probléma, akkor sajnos nem kicsit ostoba! A "pici" tényezőt felülírja a természeti erők! Remélem sikerült értelmezni, de nem csoda, hogy így gondolja, mivel Wikipediára hivatkozás azt azért tudjuk, hogy VICC:) Ugyanis az egy szabad enciklopédia csak regisztrálni kell és bármilyen vélt vagy valós dolgot meg lehet osztani csupán csatolni kell egy hivatkozást! Na ezért is terjed többek közt az ostobaság mint a pestis:)
  • kléni #25 2019. június 15. 09:58

    26
    @L. József: Egy szóval nem mondta azt, hogy a lakott területen kívüli robbantgatás nem lenne probléma. Azt mondta, ez különbség köztük. És igen: ha atomkatasztrófa történik, akkor az emberek kitelepítése időbe telik, míg egy direkt kiürített, tesztelésre szánt lakott területnél ilyen feladat nincs. Ez nem jelenti azt, hogy utána nem lesz beszennyezve mindkét terület, vagy hogy az állatok, növények ne szívnák meg, de az emberiségre nézve mégis csak jobb, ha nem ér kötelező jelleggel civileket sugárzás. Persze ma már lehet nem is fog, mert jól megszervezték a menekítést, meg amúgy se lehet szivárgás, meg... Mindaddig, amíg valami olyan nem jön, amire senki nem gondolt, mert akkor jobban örülnék, ha lakatlan területen történne, és nem a szomszédságomban.
  • L. József #26 2019. június 15. 11:02

    27
    @kléni: Jó emberek! Az indokolatlan "vitázást" Az Önök részétől valószínűségre alapozva el kellene felejteni! Ha pedig annyira érdekli Önöket a téma, akkor javaslom, hogy vagy egy Atommagkutató Intézetben vagy egy Atomerőműben dolgozóval beszéljenek (kérjenek felvilágosítást) és megtudják, hogy milyen szigorú munkarend (pihenő..stb) van az egészség érdekében egy adott műszakon belül úgy, hogy semmilyen robbantgatásról nem beszélünk! Azt pedig jó tudni, hogy a nem sokat tudtak a kísérleti robbantgatás hatásairól "csak" annyit, hogy pusztító! Utólag senki nem fogja beismerni, hogy bocsi, de leszennyeztük a fél világot, illetve nem foglalkoztunk kisebb népcsoportok élőhelyével, állatvilágával..stb! Ezzel kapcsolatosan még kutatásokat sem engedélyeznek és ha véletlen valamelyik szorgalmas kollégának eszébe jutna minimum az állásába kerülne!
  • kléni #27 2019. június 15. 11:37

    28
    @L. József: Már megint félrebeszélsz. :D Nekem nincs különösebb bajom a mai atomerőművekkel, nem tartok atomkatasztrófától, és nem gondolom, hogy minden olyasmi bekövetkezhet, mint Csernobilnál. Nem alapozok arra, hogy ha valami 100 ezer évente megtörténhet, akkor tuti holnap megtörténik. Engem nem kell semmiről se meggyőzni, eleget olvastam már a témakörben. Ahhoz, hogy egy dologról véleményt formáljak, nem kell a másik dologról ezt-azt feltételeznem. Ha atomkatasztrófa lenne, és mindegy, hogy nem lehet, akkor jobb, ha nem lakott területen történik? Hát persze! Ehhez a válaszhoz nem kell se az, hogy atomkatasztrófától tartsak, se az, hogy lehetőség legyen ennek bekövetkezésére. Ez egyszerűen csak annyit jelent, hogy ha nem éri sugárzás az embereket közvetlenül, akkor az jobb. Nyilván igazad van, a kísérleti robbantásnak is van mellékhatása, és igen, az lenne a legjobb, ha még az se lenne. Ennyi az egész. :) Mérnökhallgató létemre ez olyan gondolkodásmód, amire szükségem van, és pont ez az, ami lehetővé teszi a biztonságkritikus rendszerek, mint pl. egy atomreaktor biztosítását, nem úgy, mint a ruszkiknál, hogy "én mindent jól csináltam". Az elméleti dolgok ettől még nem lesznek olyanok, mint a gyakorlatiak,, én meg vagyok elégedve a Paksi szabályozással is. Az élet minden részén valószínűségek vannak, nagy vagy kicsi, és éppen hogy a 0 vagy ahhoz közeli értékek miatt tudjuk fenntartani a biztonságosnak tartott állapotot az atomerőmű körül.
  • L. József #28 2019. június 15. 11:53

    29
    @kléni: Engedd el ezt a témát! Mivel jól látszik a véleményeden, hogy borzasztóan felszínes!:) Ha valóban tudni akarod valóságot ezzel kapcsolatosan, akkor tudod hol kell informálódni! A probléma, hogy jó úton haladsz a kognitív torzulás felé! ...de ez még változhat:) Ugyanis bizonyos szakterületeknek ez a fő problémájuk! Szép Napot!:)
  • jk88 2019. június 15. 19:21

    30
    Gorbacsovot játszhatta volna Gorbacsov is, hisz még él. :D
  • Stig #25 2019. június 16. 14:15

    31
    @L. József: Hát én már csak ilyen ostoba ember vagyok úgy látszik, bár általában a valóban okos emberek alapból nem ostobáznak le olyanokat akik csak netről tájékozódnak(nem wikiből, képzelje több oldal szól erről mint a google első találat, de gondolom ön csak a wikiig jutott) és minta ahogy én se minősítettem semmilyen formában magát így talán önnek se kéne. Lehet, hogy több tudása van az atomról, csak hát az intelligencia hiánya nélkül az szart se ér :D
    Mellesleg ha önnek annyira nincs különbség a világon, hogy lakott területen vagy lakatlanon történik a radioaktív szennyezés, javasolnám, költözzön Csernobilba, vagy Fukusimába mert ott kevesebb "ilyen ostoba" ember él! Magának úgy is mindegy! :D
  • L. József #31 2019. június 16. 15:08

    32
    @Stig: Figyelj Jó Ember! Minősíted magad!:) Olyan, hogy "kéne" NINCS! Talán kellene! Azt pedig, hogy valaki ostobaságokat állít a Google, illetve a Wiki-ről (tájékozódva):) Azt, hogy kellene nevezni?! Jól látszik, hogy nem neveltek, mivel: 1.) Nem bírod a kritikát! 2.) Már hencegsz a "tudásoddal", illetve papolsz az intelligenciáról! ...de sajnos jól tükrözi a válaszod, hogy semmit nem értettél meg a témáról és abból amit eddig írtam! Csernobilról annyit, hogy jó pár éve turistalátványosság (előfoglalással), illetve a katasztrófa után is maradtak és élnek emberek(öregek) napjainkig! Teljesen mindegy, hogy milyen iskolát végeztél,végzel el, ha nem nevelte(tanítottak) a normális viselkedésre,illetve soha nem volt jó példamutatás, akkor bunkó maradsz és örökké próbálsz kompenzálni, de boldogtalan maradsz! Jobb lett volna meg sem szólalni!
  • cadmagician 2019. június 16. 15:24

    33
    1. ne személyeskedjetek.
    3. személyeskedés helyett verekedjetek, vegyétek fel, és ide ne tölcsétek fel, mert tilos az erőszak.
    értelmesen ha kérhetem...
  • bishop #32 2019. június 16. 15:33

    34
    @L. József: "Debrecenbe kéne menni,pulykakakast kéne venni" ezek szerint van olyan ,hogy kéne. itt pl kétszer is. rotfl
  • [ törölt felhasználó ] #34 2019. június 16. 16:36

    35
    @bishop:
    "Valami nagy-nagy tüzet kéne rakni,Hogy melegednének az emberek."
    Szegény József Attila is nagy surmó volt, isten nyugosztalja. lol
  • L. József #34 2019. június 16. 16:50

    36
    @bishop: A költő hozzászólt!:) Nos, a nyelvtani változásokról, illetve a fogalmazással kapcsolatos szabályokról nem Én tehetek! .......mint ahogy arról sem akik nem tudnak ezek létezéséről és feleslegesen okoskodnak! Ja! ..és 1900-as évekből származó Népdal vagy költőt példaként említeni az nem semmi:))) Gratulálok! Sok Sikert:)
  • bishop #36 2019. június 16. 16:58

    37
    @L. József: Szerintem nyugodj meg egy kicsit és próbálj ellazulni. Vegyél mély levegőt. Nem kell mindenhol harcolni,pláne ha nincs is ellenség. xd
  • V8 2019. június 16. 17:02

    38
  • Stig #32 2019. június 16. 17:06

    39
    @L. József: :D :D :D Mindenkinek osztod az észt egymagad fennhangon, alapból lenézve másokat, leostobázol, lebunkózol másokat és ítélkezel kit hogy neveltek? Akkor ki arcoskodik? Azért mert atomkutató intézetbe dolgoztál? Ez már alapot ad rá?És ez neked intelligencia? Olvasd már vissza a hozzászólásaimat akár a legelsőt, írtam rólad bármi minősítést? És te egyből ostobázol? Nézz már magadba öreg!
    Ha te valóban olyan nagyon művelt ember lennél nem így beszélnél másokkal, főleg úgy, hogy egy rossz szót nem szólt rád senki, csupán kulturált vitatkozás megy a témában, a te minősítgetéseidet leszámítva.
    Ha Te olyan komoly munkát végeztél az atomkutató intézetben az maximum a hippó folyadékhibernálása lehetett a takarítószertárban, mert hogy ilyen embert ma biztos nem alkalmaznának ilyen helyen az is tuti!
  • [ törölt felhasználó ] #38 2019. június 16. 17:12

    40

    @V8:
  • V8 #40 2019. június 16. 17:13

    41
    @Cíke: köszi! lol
  • L. József #39 2019. június 16. 17:30

    42
    @Stig: Pajti! Engedd el:) mert nem bírsz semmilyen kritikát és támadásnak veszed! ..és Te papolsz a vitáról?! Normális helyen komolyan sem vennének! J Ez a témakör komoly dolog, amibe nem nagyon fér bele felületes információ Tényként közlése úgy, hogy alapvető dolgokkal kapcsolatosan felszínes az ismereted! Azt sem tudod miről beszélsz, próbálsz sértegetni, de jót nevetek mert SZÁNALMAS! Ha az egódnak jót tesz az, hogy megkapd a napi lájkot teljesen mindegy, hogy hülyeséget írsz vagy nem, akkor Én kérek elnézést, hogy próbáltam komolynak hitt témához szakszerűen, tájékoztatás céljából hozzászólni! ...arról meg pláne nem tehetek, hogy azt sem tudod különbség van a katonai, illetve az ipari célra való felhasználás között! Ennyit az első hozzászólásodról és viszonyításról(Hirosima):)
  • kléni 2019. június 16. 17:31

    43
    :corn2:
  • ArkaChopa #27 2019. június 17. 16:53

    44
    @L. József: Kedves József kifejtené ezt a mondatát mire is gondolt? (27.hsz) "Azt pedig jó tudni, hogy a nem sokat tudtak a kísérleti robbantgatás hatásairól "csak" annyit, hogy pusztító!"
    Maga azt feltételezi, hogy a kísérleti atomrobbantások káros sugárzó szennyezéséről a tudósok, a bomba kitalálói és kutatói nem voltak tisztában? Mert ha így gondolja hatalmas tévedésben él vagy egyszerűen tudatlan a témában. Már a 30-as években felfigyeltek a káros radioaktív anyagokra. Akkor úgy gondolja, hogy a tudósok elsiklottak afelett, hogy felrobbantanak egy radioaktív bombát, akkor annak nem lesz káros következménye emberre, természetre?????
    Ajánlott olvasnivaló -
    képtelenseg.hu - Sugárzó egészségügyi termékek
  • L. József #44 2019. június 17. 17:53

    45
    @ArkaChopa: Tisztelt Fantázia Név! Nincs értelme semmilyen eszmecserének, mivel Ön nem tudta értelmezni az eddig leírtakat! Ha pedig Ön ennyi információ hatására így reagál azon még jó esetben is csak nevetni tudok vagy sajnálni:) Ön jó példája a Hiszem, amit nem tudok:) Az információs társadalom soha nem látott hírt, "tényt", adatot zúdít ránk naponta. A mennyiség azonban a minőség rovására megy, legalábbis ami ezek feldolgozását illeti: az ismeretek össze nem álló mozaikja termékeny táptalaja az emberi hiszékenységnek! ...de azért remélem ott még nem tart, hogy Ön is úgy gondolja, hogy lapos a Föld, mivel erről is van egy tényfeltáró dokumentumfilm!:) " Volt idő mikor a hírnév azt emelte naggyá, ki maga volt bolond vagy mást tett azzá" ....sajnos napjainkban újra aktuális lett, úgy GLOBÁLISAN! ....Ha pedig ennyire érdekli a téma, akkor beviszem Önt a megfelelő Intézménybe és ott kap megfelelő tájékoztatást.( ott még nálam is jóval "tudatlanok" dolgoznak:) Jobb Napokat kívánok:)
  • ArkaChopa #45 2019. június 17. 19:02

    46
    @L. József: Tisztelt Fantázianév 2. (Mert gondolom nem ez szerepel a személyiében :D) Szóval miután túltettük magunkat a nevek fikázásán (mert ugye a maga eleme ez), lényegre törően leírnám, hogy maga egy tudatlan és egyben egy orbitális nagy netes Troll. Gondolom nem érdekli, de azért leírom miért?
    1 - Maga ideförmedt és arrogánsan mindenkit lenézve, másokat becsmérelve szólt bárkihez is. Ami ugye egy meleg panellakás rejtekében behúzott függönyök mögül nagyon élvezetes, hisz ki tudna visszavágni érdemben? TROLL - pipa!
    2 - Maga nem párbeszédet akar folytatni, vagy témát megvitatni. Egyszerűen kioktat egyfajta lealázó stílusban úgy , hogy maga a témában még nem is jártas. Hacsak azt nem vesszük alapul, hogy egyszer átutazott Pakson. Mert azon kívül nincs köze semmihez amivel kérkedik. - TROLL - pipa
    3 - Mondvacsinált érvekkel épít kártyavárat, de sehol nincs egy biztos tény, egy érv ami elhangzana öntől. Csak ködölés, sumákolás, és ráutalás, hogy a párbeszéd másik tagja nézzen után, hisz ön mindent tud. Egy lófaszt tud. Pont ezzel bizonyítja, hogy fingja nincs a témához. Vajon miért nem tud előállni bármiféle ténnyel, érvvel? - TROLL - pipa
    4 - Maga sosem dolgozott a "Folyadék Hibernálási Osztály"- on hisz ilyen osztály nem létezik, ráadásul rossz helyesírással írta le, ami arra utal fogalma sincs arról mit takar az a 3 szó. Csak megjegyzem - a mai tudomány álláspontja szerint csak és kizárólag élőlényeket lehet hibernálni. Egy folyadékot ami élettelen NEM LEHET! Mert vagy megfagy (és annyi), vagy szuperpozícióba kerül.
    5 - A kérdésekre sosem válaszol, kerüli a témát hisz mint most már tudjuk köze sincs hozzá. Csak szeret kekeckedni. A most feltett kérdésemre nagyon egyszerűen lehetett volna válaszolni. De ön ehelyett kezdte a nick nevem fikázásával, majd nagy mennyiségű információra utal (ugyan milyen infó? hol? miről beszél, egy mondat infót nem írt le - végig olvastam az összes hsz.-t), majd kitér a "föld lapos" témára. Korábban pont maga kérdezte tőlem, hogy értelmezem-e az írását.Most visszakérdezek - ön tudja mit ír? Mert szerintem csak hantázik, és gépel mindenféle ökörséget, amiben se logika se koncepció. Aztán megint kitér az általam 3-as pontban említett huszárvágásával. Vagyis nem hoz fel érvet, nem válaszol, nem indokol viszont bevisz egy olyan intézménybe ahol majd tájékoztatnak.....Gondolom ez egy elmegyógyintézet lesz, ahol az ön elmebeli állapotáról tájékoztatnak. rotfl Megint hivatkozik a kvázi okosságára, hogy ott abban az intézményben jóval "tudatlanok" dolgoznak. Mivel eddig csak azt tudta a válaszaival bebizonyítani, hogy maga egy papírhuszár, aki vagdalkozik a szavakkal, de se tudás, se tartalom nincs mögötte, valóban egyetértek az első mondatával (amit már erőltetett másnál is). Nincs értelme a párbeszédnek.
    Szép napot!
  • L. József #46 2019. június 17. 20:51

    47
    @ArkaChopa: Tisztelt Szerepelő János! Ha nem érti akkor miért erőlteti?! Magyarázza a Bizonyítványát?! Ön kinek,kiknek szerepel?! Tisztázzuk! Ez egy következmények és szakmaiságot nélkülöző vicces, szórakoztató oldal! Bármikor beviszlek az Atommagkutató Intézetbe és nagyon leesne az állad! Az érveid szánalmasak és ostobák ami nem baj hisz ezen a felületen megfele(sz):) Ezért a napi sikerélményed megvan:) Regisztráltam valós névvel! Azt ahogy levezeted az ostoba elképzelésedet, hogy panellakás...stb! Szánalmas és minősíted magad! Megdöbbennél ezzel kapcsolatosan! Az emberek nagy része (sajnos) alapvető dolgokkal sincs tisztába nemhogy ilyennel kapcsolatosan! Pl: azt sem tudják sokan, hogy van Gasztroenterológiai Tanszék és képesek bunkó módjára veszekedni! Nincs olyan osztály?! Ne égesd már magad! Okoska! - ha ma nulla fok van és holnap kétszer olyan hideg lesz, akkor hány fok lesz?! Segítség: nem matek!:) 1 órán belül nem válaszolsz a megfejtéssel, akkor ki a hülye?!:)
  • ArkaChopa #47 2019. június 17. 21:40

    48
    @L. József: Tisztelt Troll hozzászóló. Látom a szerepből nem tudsz kilépni. Ugyanazokat a semmitmondó gondolatokat pufogtatod. Már megint be akarsz vinni valahová amihez semmi közöd.
    Mivel még mindig nem érted a szánalmasan 1 bites agyaddal, egy egyszerű példával leírom azt amit itt történt.
    Én feltettem egy kérdést, amire képtelen vagy válaszolni, mert az értelmi szintedet nem éri el, egy óvodás szintjén van, aki azzal dicsekszik, hogy ismer valakit, vagy ismer egy helyet, ahol tudják a frankót. De ő maga mármint L. József semmit nem tud, de az ismerősei....na azok tudnak.
    Egyszerű példa az ön viselkedésére:
    Megkérdezik öntől az alma milyen színű? Piros, vagy zöld? - Erre ön ahelyett , hogy egyenes és félreérthetetlen választ adna, szapulja a kérdezőt , becsmérli és közben azt mondja - Annyi információ van az almáról a világban, hogy tengert lehet rekeszteni vele (de még mindig nincs válasz), sőt önnek van egy ismerőse egy a piacon, aki kofa. Na oda szívesen elvinné a kérdezőt, mert a kofa tudja a válasz. DE ÖN NEM! NEM TUD VÁLASZOLNI.

    Csak sorolja fel azokat a válaszokat, amiben konkrétan írt valamit, és nem másra hivatkozott, hogy "ő" tudja, vagy ismer egy helyet ahol "tudják"
    Vagy sorolja fel és illedelmesen világítson rá miért szánalmas és ostoba az érvelésem. Mert ugye ezt megint csak könnyen kiköpi a szájából, de megint érvek, tények és válaszok nélkül maradunk.
    Mint ahogy maga is mint TROLL, aki másra csak hányja a mocskos dolgait kéretlenül, ok nélkül , tények nélkül. Mert ahogy látom fröcsögni azt tud, és még nem hergelte be magát eléggé.

    Ja. Arra nem is válaszolt (ugyan miért is tenné?), és nem is cáfolta hogy sosem dolgozott az ön által bekamuzott osztályon. Tehát szimplán hazudott, a hallgatása cáfolat nélkül egyértelmű beismerése az ön alantas jellemének. Gratulálok grat
    Amúgy pedig elrejtettem benne egy csapdát, és maga mégsem ugrott rá. Szánalmas pojáca.....
  • L. József #48 2019. június 17. 22:20

    49
    @ArkaChopa: Fantomas! Fogalma nincs róla, hogy milyen a szervezet felépítése és milyen részlegek vannak! Az adott honlapon nem látja a valóságot! A kérdésre nem válaszolt csak személyeskedik mint mindig hiszen ezen a szinten nagy divat!:) Az elején kiszállt normálisan, hogy Ön "csak erre gondolt! Most meg valamiért hülyét csinál magából:) Jobban jár ha marad a posztolás mellett hisz mint mondtam ez egy vicces, szórakoztató oldal! ( és itt lehet "kiskirálykodni":) ) Tudja az a helyzet, hogy a hozzászólásom 90%-át nem is érti és ezért engem okol! Jobb lett volna ha válaszol a kérdésre, mivel megkérdőjelezte ennek az ágazat létezését! Még egyszer lenne kedve személyesen részese lenni a valóságnak vagy csak fantázia néven tud mást sértegetni?! Ha hiszi ha nem a keresztfiam is az Atommagkutató Intézetbe dolgozik! Én már nem, mivel nyugdíjas vagyok! Megnézte az HBO sorozatot és azt gondolja, hogy ezzel kapcsolatosan tud valamit?! Példának írtam a lapos Föld Dokumentumfilmet, mivel ilyen alapon sokan azt is elhiszik!:) ....de látom ennek értelmezése úgy ment át, hogy engem próbál beállítani ostobának! Na, akkor csinál magából még nagyobb hülyét és felvállalja magát, illetve elmegyünk az Atommagkutató Intézetbe és az élmények után csinálunk egy élő bejelentkezést amiben Ön kér elnézést vagy marad a posztolgatás mellet?! A tudás az hatalom! Bunkónak lenni meg "trendi":) Sebaj Tóbiás! Ja! ....azért azt gondoltam, hogy Ön (okoska) van olyan vagány, hogy tudta volna a választ, de úgy látom az indokolatlan demagóg személyeskedés jobban megy! SZÉGYELLJE MAGÁT!
  • ArkaChopa #49 2019. június 17. 23:01

    50
    @L. József: látom, látom próbál fordítva felülni a lóra. Ön beszél itt sértegetésről? Aki az összes hozzászólót alapból lehülyézte és ostobának tartotta? Hát nem tudom milyen családban nőtt fel, hogy ilyen hozzáállást tanult a kedves édesanyjától. Maga szerint itt mindenki hülye csak ön nem. Vagyis fordítva ül a lovon!
    A hozzászólásainak a 90%-át valóban nem lehet érteni, mert egyszerűen ostobaság. És ezt onnan lehet tudni, hogy ha valaki arra rákérdez, ön egyszerűen nem válaszol arra, nem indokolja érvel amellett amit mond.
    Megint felhozom a mai vitaindítót, úgy hogy eddig csak a kurva nagy semmiről beszélt, és nem válaszolt arra a kérdésre, hogy komolyan gondolta-e ezt a mondatát? (lásd 44 hsz pontosabban)
    "Azt pedig jó tudni, hogy a nem sokat tudtak a kísérleti robbantgatás hatásairól "csak" annyit, hogy pusztító! "
    Erre két egyszerű választ lehet mondani - Igen / Nem. - De mivel ön egy egoista Troll, nyilván egyik válasz sem felel meg önnek. Hisz ha azt mondja, hogy IGEN - akkor beismeri, hogy mennyire egy böszme tudatlan ember, akinek fogalma sincs se a történelemről, se a radioaktivitásról. Ha a NEM-et választja akkor meg egyértelművé válik az ostoba kiléte, hogy miért is van itt.
    Ja jut eszembe (egókirály), vajon ön miért szólt hozzá ehhez a poszthoz, ha itt mindenki hülye? Mit akart ezzel bemutatni? Önnön nagy egó dicsőségét, esetleg mást? Mert azon kívül, hogy egy nem létező osztály munkatársaként adja elő magát,semmit nem tudunk magáról. Azt mondja a saját nevén regisztrált. Hát én vettem a fáradtságot, és átnéztem a Magyarországi címlistát. Olyan név nincs , hogy L.József....minden más van.
    Megint csak dobálja a szavakat egymásra, mintha egy kubikos lenne. Egy hozzászólása sem múlik el személyeskedés nélkül. Talán kéne némi önvizsgálat.
    Továbbá :D mondom én , hogy maga egy óvodás de max egy általános kisiskolás szintjén van, hacsak nem az. Hányadikos vagy? Mert elhangzott az előbbi hsz-dben a varázsszó! A ROKONOM AZ ATOMMAGKUTATÓ INTÉZETBEN DOLGOZIK rotfl, röhögnöm kell. Az én rokonom meg a NASA alkalmazottja, csak még nem szólta neki erről.
    Én nem tudom melyik diliházból szalajtották önt ide, de egy társaságban az ember nem dobálózik nagy szavakkal bizonyítékok nélkül. Kivéve ha nem egy pisis kisiskolás, aki így méregeti a pöcsét a felnőttek között. Ki mond majd nagyobbat, hát majd én! grat
    Továbbra is várom öntől a konkrét válaszokat.
    Kedves Jószef fejtse ki véleményét vagy válaszát röviden a 44.hsz-ben általam említett témában. Elég igen/nem
    Kedves József ha létezik a "Folyadék Hibernálási Osztály", kérem egy idevágó linkkel igazolja, hogy nem hazudik.
    Kedves József engem továbbá érdekel, hogy a folyadékot hogyan hibernálják? Erről egy rövid esszét tarthatna, vagy egy magyar/angol/bánomisén milyen oldal linkjét megadhatná, hogy a témában elmerüljek. Esetleg megvitatnánk.
    Kedves József a nagyra becsült rokona az Atommagkutató Intézetbe hol dolgozik pontosan? Milyen aktuális projektben vesz részt? (oldal linkjét szívesen látnám) Esetleg publikált valamit?

    Ha ezekre a kérdésekre hitelt érdemlően tud válaszolni örömmel venném, és nem tolnám továbbá a hazug arcába, hogy TROLL.

    És térjünk most rám. Mivel maga előszeretettel mindenkit megítél anélkül, hogy bárkit is ismerne itt (hogy is ismerhetne, amikor csak nick nevek vannak), leírok pár tő szót magamról (és ossza be) hogy mivel foglalkozom?
    Erősáram szolgáltatás
    Erőmű karbantartás
    Számítástechnika rendszer
    Atomenergia rendszer kutatás
    Mentő
    Egészségügyi kísérleti munkatárs
    Műszaki hitelesítés
    Kvantum fizikai események kutatásának asszisztense
    Minőség biztosító
    Sofőr
    Segédmunkás
    Nyugdíjas
    Véletlen generátor szimulátor minőség ellenőre
    Háztartásbeli
    Tróger
    Játékelméletek és gépek karbantartója
    Pénzbeszedő
    Munkanélküli
    Lehet választani (10 jó válasz van)
  • kléni 2019. június 17. 23:04

    51
    "Hát én vettem a fáradtságot, és átnéztem a Magyarországi címlistát. Olyan név nincs , hogy L.József"
    Bazzeg Arka, ezen jót röhögtem. rotfl rotfl rotfl
  • Pocoknyuuu #49 2019. június 17. 23:22

    52
    @L. József: Bocsánat, hogy így beleszólok a Nagy Harc-ba, csak egy szakmai kérdéssel fordulnék a professzor úrhoz:
    Ha adott egy antik éjjeli lámpa, azon valószínűleg a festék sugároz kb. 150-180 mikrosilver/h értékkel bétában, az vajon káros lehet-e az egészségre, ha 1 méterre, kb. 20 éve alszik mellette az ember?
    Köszönettel: Nyúl Pocok
  • ArkaChopa 2019. június 17. 23:26

    53
    Amúgy nem tudom L.Joci honnan veszi, hogy fantázianevem van? He?
    Tessék az egyik közeli rokonom rotfl
    Arkachopa Cii Huyy - www.facebook.com
  • ArkaChopa #53 2019. június 17. 23:27

    54
    @Pocoknyuuu: arra nem fogsz választ kapni, csak arra, hogy van egy ismerőse egy intézetben, ahol majd ő megmondja.....rotfl
  • ArkaChopa #52 2019. június 17. 23:28

    55
    @Ethical Hacker: miért kéne 1 mondat, amikor ki is lehet vesézni? :D
  • Pocoknyuuu #55 2019. június 17. 23:34

    56
    @ArkaChopa: pedig annyira bíztam benne, hogy végre valaki :(
  • ArkaChopa #57 2019. június 17. 23:36

    57
    @Pocoknyuuu: azért én azt a lámpát [email protected]ám ha lehet :D Az még kikapcsolt állapotban is világít. wink
  • syande #46 2019. június 18. 05:40

    58
    @ArkaChopa: grat :yeah: tevagyakiraly Röviden ennyi .
  • L. József #54 2019. június 18. 07:13

    59
    @ArkaChopa: Na ide figyelj "MacskaJancsi"! Budapesten élek a Pozsonyi út 13. 3. emelet!!!! Melyik Intézetbe szeretnél eljönni a Budapesti vagy a Debreceni?! A keresztfiam a Debrecenben dolgozik! Nem hivatkozom a rokonomra, mivel Én is dolgoztam ilyen helyen!!! Ha így kerestek embereket, hogy L. József az a ti ostobaságotokat mutatja!!! A sleppedre nem kíváncsi senki!!!! (mivel nekik szerepelsz) Nem magyarázkodok egy fantázia nevű hülye gyereknek akinek az anyja még azt sem tudja, hogy cigizik:) Napi szinten kijárok a Hajós Alfréd uszodába! (ott is megtalálsz) A témához semmi közöd, hogy mi történt Csernobilba és Oreenburg- Tengizbe, illetve milyen összefüggés van!Ezzel kapcsolatosan kellene hozzászólni a sleppednek is!!! ...de valamiért ez nem megy:) A kérdésre nem válaszolsz se te se a slepped!!! Írjátok a sok marhaságokat tényként és egymást erősítitek a hülyeségekbe! Az Intézményekben kár kutakodni, mivel generációs különbség van köztünk, illetve az Intézmények Neve és arculata jelentősen megváltozott az elmúlt években! (politika) Ne a mának éljetek és az alapján próbáljatok ostobaságokra következtetni! Na melyik helyre jössz?! Debrecen vagy Budapest?! Igazolásokat kérsz?! Mire fel?! Vállald fel magad előbb!!! Míg ez nem történik meg addig ne okoskodjon egyik fantázianevű kis játszópajtásod sem, mert hiteltelen!!! Ezen az oldalon úgy látom okoskodó hülye gyerekek klubja, akik egymást éltetik!:) SZÁNALMAS! Mondjuk ezzel minősítitek az oldalt is! ...de gondolom ez nem gond ennyi posztolás után! (hiszen te vagy a király:) )
  • törölt felhasználó #43 2019. június 18. 07:57

    60
  • törölt felhasználó #60 2019. június 18. 07:58

    61
    @L. József: Mi van veled semmi? Hogy vagy? sehogy? Hová mész? sehova?
    Kit érdekel hol lax nyomi, meg minek állsz itt bele Arkába?

    De télleg kiezamajom?
  • ArkaChopa #60 2019. június 18. 08:08

    62
    @L. József: Látom a személyeskedést továbbra sem tudja levetni, hisz ez a lételeme. Azzal, hogy bedobott egy címet ide az nem jelent semmit. Még mindig bizonygatni akarja az igazát igazolhatatlan dolgokkal. Szánalom.
    ÉS még mindig be akar vinni valami intézetbe rotfl Ez önnél olyan becsípődés? Önt hányszor vitték be intézetbe, mert látom nagyon jártas az intézet látogatásba. rotfl
    Már megint félrebeszél. Engem (vagy minket) okol, hogy L. József néven nem lehet önt megtalálni. Még hogy mi vagyunk ostobák? Kérem keressen már rá a saját nevére, úgy hogy L.József.
    Azt is látom kezd elfogyni a levegő. Már van sleppem, és arra senki sem kíváncsi. Én úgy tudtam eddig nem volt sleppem, így kíváncsi se lehetett rá senki. De lépjünk ezen túl
    Már megint egy intézetbe invitál. (Komolyan mondom ez már beteges) Minek kéne a Hajós Alfréd Uszodába menjek? És miért pont oda? Ezt dobta fel elsőnek a gugli mint uszoda keresés?
    Azt meg nem maga fogja megmondani, hogy melyik témához van közöm vagy nincs? Semmit nem tud rólam, vagy itt bárkiről, hiába dobálózik itt nagy szavakkal. És egyáltalán miért emlegeti Oreenburg-ot és Tengiz-t? A posztban sehol sincs említve ez a két név. Ezt csak maga hozta fel, úgy hogy tényleg semmi köze a poszt témájához.
    Honnan veszi, hogy generációs különbség van közöttünk? Mi alapján jelentette ezt ki?
    Az intézményekben kár kutakodni, hát persze wink. Pontosan itt fedte fel a hazugságát. Nem létezik az ön által említett osztály,most már bizonyosság. A hazug ember mindig így bukik le (tiszta Csernobili intrika). Egyik hazugságot a másikkal fedi le, és a végén már nem tud kikecmeredni belőle.
    És még ön írja hogy hiteltelenek vagyunk? Nem mi jöttünk ide okoskodni, és másokat csípőből lehülyézni, lenézni, és becsmérelni és mindezt úgy, hogy 0 tudása van hozzá, és csak nagyzol itt. Ezt ön főzte, egye is meg.
    És eljutottunk a végkonklúzióhoz, hogy már maga a Képtelenség oldal is szar, mert mi akik kérdéseket teszünk fel és nem hiszünk el semmit habókra, lehúzzuk a színvonalat. Ön többszörös tévedésben van -
    Egy - ez az oldal nem a hülyék gyülekezete (lehet ön eddig ilyen helyekre járt)
    Kettő - ez az oldal nem vicc oldal, ahogy ön be akarja skatulyázni. Ez inkább egy svédasztal, ahol mindenki megtalálja a maga szórakoztatására való témát. És néha előfordul , hogy komoly témák is felvetődnek.
    Három - azért mert sokan sokféleképpen akár cinikusan szólnak egy témához, még nem kell hülyének nézni őket, és nem hisznek el mindent.
    Van még valami a tarsolyában? Most adja ki magából amíg lehet. Szerintem át kéne gondolnia, hogy kezdett bele ebbe a kommentháborúba. Nem szerencsés egy bármilyen társaság témájába úgy belevágni,hogy mindenkit alapvetően hülyének néz. Ezzel nem vívja ki a szimpátiát, sőt az ellenkezőjét.Ezek után már ne csodálkozzon semmin.

    Továbbá szeretném felhívni a figyelmét immár HARMADSZORRA!!!!! - Az egyszerű vitaindító 44-es hsz-mre, még mindig NEM tudott válaszolni. Bár én már nem is várom, hisz minden leírt magáról, arról hogy fingja sincs az egészhez, és csak TROLL-kodni jött ide. Ha esetleg veszi a fáradtságot és leír egy szót (igen/nem), az sokat javítana az ön megítélésében. De én úgy ítélem meg akkor magát hazudtolná meg.
  • L. József #63 2019. június 18. 08:13

    63
    @ArkaChopa: Неуважительное! Вы не понимаете по-венгерски ?! Не удивляйся! Береги себя!!!!!
  • törölt felhasználó #64 2019. június 18. 08:21

    64
    @L. József: Magyarul írjál egy magyar oldalon te nyomi . Miért vagy ekkorába magaddal? Már tudjuk hol lax, tudjuk howa yársz uszikázni, fényképet magadról nem tennél ide ki egy céltáblával a nyakadban? Aktuális lenne sztem rotfl XD
    Selejt XD
  • L. József #62 2019. június 18. 08:21

    65
    @törölt felhasználó: Вы узнаете!!!!!
  • törölt felhasználó #66 2019. június 18. 08:24

    66
    @L. József: Csúnya!
    Rossz!!

    ÜL!!!
    Mondom ÜL a kutya!

    Áhh még ehhez is hülye, kérem kapcsolja ki XD rotfl
  • törölt felhasználó #67 2019. június 18. 08:25

    67
    @Ethical Hacker: ahány ház, annyi baj legyen XD
  • ArkaChopa #64 2019. június 18. 08:32

    68
    @L. József: Kérem a feltett kérdésre válaszoljon, ne hadováljon, ne tereljen. Vagy egyszerűen ismerje be, hogy ostoba a végletekig, hogy egy egyszerű felvetésre sem tud válaszolni. kalap
  • ArkaChopa #67 2019. június 18. 08:34

    69
    @Ethical Hacker: dehogynem, mi nem hazudozunk össze vissza.
  • ArkaChopa #71 2019. június 18. 08:35

    70
    @L. József: még emeld a hangod, mert nem elég, csak így tovább. Ezzel a stílussal biztos sokra viszed, vitted az életben. wink
  • ArkaChopa #67 2019. június 18. 08:40

    71
    @Ethical Hacker: Viszont megtaláltam a haverod az indexen. Már ott posztol rotfl DadPool wink

    I2 - index.hu
  • ArkaChopa #74 2019. június 18. 08:40

    72
  • woody 2019. június 18. 08:41

    73
    Akkor ennyi.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!