Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

47 hozzászólás

  • Freunddaddy 2017. június 4. 10:38

    1
    Sajnos 3 év múlva ezek minden napos események lesznek :(
  • jk88 2017. június 4. 10:49

    2
    Már megmondtam. Amíg 1-1 ilyen akció után nem töröljük el egy-egy településüket nőstül gyerekestül a föld színéről, addig ez lesz. Vérre csak vérrel lehet válaszolni, akár tetszik a libtardoknak, akár nem.
  • jk88 2017. június 4. 10:58

    3
    Lehetne érvelni azzal, hogy ezt nem a szíriai kecskebaszó különítmény követte el, hanem olyan buckalakó, aki már ott született.
    Hát így jártatok baszki, kellett nektek "multikulti" gyarmatbirodalom.
    Erre csak az lehetne a "végső megoldás", hogy a muszlim lakjon muszlim országban, és kotródjon a *csába a sivatagba az elborult vallásával együtt. Aki nem akar menni, attól állampolgárság megvonása, és fokozott hatósági megfigyelés. Területek kijelölése, ahová ha belép az arab, instant tűzparancs a rendőri oldalról.

    Talán radikális megoldás, de nem is történnének hetente ilyen esetek.
  • jk88 #1 2017. június 4. 10:59

    4
    @Freunddaddy: Amíg a kormányok hagyják, addig egyértelműen így lesz. Aztán az emberek egyszer csak megunják majd, és akkor lesz majd kurva szar angliai muszlimnak lenni.
  • ko-pi #1 2017. június 4. 11:32

    5
    @Freunddaddy: és már fel sem kapjuk a fejünket. A legutòbbiról a gyerekkor értem még poszt sem volt (itt).
  • Malac 2017. június 4. 11:45

    6
    Nincsen semmi gond. Majd megint kiáll egy arab férfi Londonban az utcára, hogy öleljék meg a béke jelenként. A világ vezetői majd jól elítéli a cselekedetet. A sajtó majd elmondja, hogy nyugodjon meg mindenki ez csak egyedi eset és nem is volt súlyos. Megkérnek egy járókelőt, hogy nyilatkozza azt nem félnek és nem fogja őket ez semmiben korlátozni. A menekülteket továbbra is ezrivel mentik ki a romos csónakokból, engedik be a határokon és táplálják őket az adófizetők pénzén. A liberális hulladékok majd tovább tüntetnek a kitoloncolás ellen. És ha elég szerencsések vagyunk akkor a V4-et de leginkább Magyarországot majd jól megbüntetik, amiért szemét rasszisták.
    A legfontosabb most az hogy ne legyünk előítéletesek. Ki ne mondja senki, hogy ez nem egy vallás hanem fanatizmus és káros, mint egy betegség, amiből ki kell gyógyulni. Arab life matter!
  • makkancs 2017. június 4. 12:31

    7
    "Gerard Vowls is a BL-döntőt nézte egy borough-i pubban, és látta, hogy egy nőt 10-15-ször megszúr három ember. "
  • [ törölt felhasználó ] #3 2017. június 4. 12:59

    8
    @jk88: Nem mondom hogy nincs igazad, de a Harag haragot szül.
  • pier79 #2 2017. június 4. 14:11

    9
    @jk88: te átgondoltad miket írsz ?? és te normálisnak tartod magad ?? öldökölni azért mert 1000 közül 2 terrorista ???? te normális embernek tartod magad ? anyád mit szól ahhoz hogy ekkora seggfej gyereket nevelt fel ? az ilyen emberek okozzák a legnagyobb problémát a földön . szánalmas, és buta ember lehetsz .aki nem gondolja át mit ír le egy közösségi oldalon . szégyen hogy az adminok csak dísznek vannak ezen az oldalon .
  • xbL #9 2017. június 4. 14:53

    10
    @pier79: Szerintem igaza van. Nem kell ezeket védeni. Nem emberek, hanem férgek.
  • Malac #9 2017. június 4. 15:00

    11
    @pier79: Nézd meg hova juttatott a magadfélék gondolkodása.
    Egyébként szerinted az 1000:2 arány elfogadható? Ha az a kettő mondjuk lemészárol 100 ártatlant vallási fanatizmusból? Ez neked így belefér?
  • cancer #9 2017. június 4. 17:03

    12
    @pier79: Majd arra leszek kíváncsi ha a Te családodból is lesz bőven áldozat, akkor miként változik a hozzáállásod.
  • Aztaaaa.. #9 2017. június 4. 17:07

    13
    @pier79: És a te jó édesanyád tudja, hogy megléptél a zárt osztályról? Minden mondatod, szavad hazaárulás te kis kö-csög. Te mersz butának, szánalmasnak nevezel másokat, amikor egy nagy darab sza.r vagy? Miért is? Azért, mert nem látod a fától az erdőt, vagy nem is akarod. Azt írod, hogy 1000-ből 2. Igen, most még. Nézzük meg, hogy mennyi dzsihadista volt Szaddám Husszein idejében Irakban. 1000-ből 2. És mennyi volt Szíriában 8 évvel ezelőtt? Folytathatnánk a sort Líbiával, stb. Elenyésző volt a számuk, mert még nem jött el az idejük, anno akkor. Az, hogy integrálódnak, csak egy álom. Erre nem lehet sem egy ország, sem Európa biztonságát alapozni. Akkor mit fogsz majd mondani te féreg, amikor a több millió betolakodó 30 %-a lesz harcosa az Iszlám Államnak. Akkor mit fogsz majd mondani, a legyilkolt gyermekek édesanyjainak, azt, hogy 1000-ből 2-ő? 1000-ből 2-ő? Talán, de azt már most is látni lehet, hogy 2-3 ember nem tud ilyen szervezetten gyilkolászni. Mögöttük van a betelepült tömeg egy jelentős része is, hiszen egyáltalán nem segítik sem a német, az angol és a francia hatóságok munkáit. Persze, hogy nem. Hinnék neked akkor, ha hallanám a hírekben, hogy egy muszlim közösség 5 terrorista gyanús személyt leplezett le. Ilyen, az eszük ágában sincs. Majd, amikor már jelentős számban radikalizálódnak, akkor lesz nagy baj. jk88 valóban meggondolatlanul írt. Én sem tartom helyesnek a vaktában történő gyilkolászást. Ez azonban nem jogosít fel téged arra, hogy hazaárulóként írogassál ide. Végezetül: valószínű, hogy 1000 emberből 1 az hülye. Elmondom neked, hogy az az 1, te vagy.
  • Vadmacska #9 2017. június 4. 17:47

    14
    Bombázni a békéért annyi, mint szeretkezni a szüzességért!
    Az erőszakra nem erőszak a megoldás! Feljebbemelkedni egy magasabb szintre, ott nem vonzod ezeket! Nem lakom messze a határtól, járok külföldön is rendszeresen, de még egy migránssal se találkoztam, aki rosszat akart volna!
    A média manipulál! 9.11-ről is jöttek elő olyan írások, hogy nem terrotámadás volt, hanem maga Amerika okozta szándékosan, hogy legyen okuk háborúzni, igazságot tenni! (És ha már ott vannak, hozzák az olajat is)
    Nem akarok állást foglalni, csak leírtam, hogy mindenkinek más az igaz!
    Az én igazam, hogy erőszakkal nem oldunk meg semmit! Főleg nem bűntetünk ártatlanokat! Ha ezt tennénk, semmivel sem lennénk külömebbek tőlük!
    Menjen ki mindenki az erdőbe, és ölejjen meg egy fát!
  • makkancs 2017. június 4. 18:06

    15
    "Menjen ki mindenki az erdőbe, és ölejjen meg egy fát!"
    Ezt mond a hozzátartozó családjaiknak.
  • pier79 #11 2017. június 4. 19:15

    16
    @Malac: megölsz 1000 és csak egy rendes ember volt közte, már nem érte meg, az emberi élet felbecsülhetetlen . am a bevándorlás ellen vagyok, nagyon is !!!! de gyilkolni ?? pff akkor mi is azzá válnánk mint ők
  • pier79 #13 2017. június 4. 19:19

    17
    @Aztaaaa..: anyukám nem él már, de büszke volt rám amíg élt . nem parasztot nevelt belőlem, gondolom a te anyukádnak ez nem nagyon sikerült :D nem tanultatok semmit a náci beteg gondolkodásból , semmit . vagy hülye vagy, vagy csak gyerek még az ilyen témákhoz
  • pier79 #12 2017. június 4. 19:20

    18
    @cancer: mindenkit akkor sem fogok megölni . seggfej
  • jk88 #9 2017. június 4. 19:27

    19
    @pier79: Kíváncsian várom, miben változik a véleményed, amikor a te családod robbantja fel egy ilyen idióta.

    Anyámat meg a szádra ne vedd, mert megkereslek és felnyitlak álmodban köldöktől garatig, libsi féreg. :)
  • jk88 #10 2017. június 4. 19:28

    20
    @xbL: A kép, ami tökéletesen összegzi, hogy néz ki ma a terrorizmus elleni fellépés, köszönhetően a pier79 féléknek:
  • jk88 #13 2017. június 4. 19:34

    21
    @Aztaaaa..: Attól függ. A mi "ártatlanjaink" élete kevesebbet ér, mint az övéik?
    Amilyen az adjon Isten, olyan a fogadj Isten. Az ókor óta ismert ez a tézis, és működik is. Az ő családjuk, rokonaik élete számomra pontosan annyit ér, mint nekik az enyémek, vagyis kb. sz@rt se.
  • pier79 #19 2017. június 4. 19:39

    22
    @jk88: csak a kis csírák, és a kis csicskák fenyegetőznek :D miért pont álmomba ?? ennyire bátor vagy ? am a fenyegetésedből látni mindent, így értem miért ez a véleményed :D kár volt veled leállni vitázni ........... :D :D :D
  • cancer #18 2017. június 4. 19:46

    23
    @pier79: Nem kell mindenkit megölni. De beengedni sem szabad. Azok az emberek akik eldobják az igazoló okmányaikat és úgy akarnak átszökni, azok nem becsületes, egyenes emberek. Ha Mi Magyarok kényszerülnénk menekülésre akkor Mi is eldobálnánk az iratainkat, hátha úgy beengednek valamelyik országba?

    Aki becsületes úton próbál közlekedni a világban az eljuthat bárhova.

    De sajnos ez politika, és már nagyon látszik, hogy mesterkélt. Ha meg nem akkor rettenetesen ostoba a világ.

    Van egy film 1998-as, ha jól emléxem. Utánunk a tűzözön a címe...Samuel L. Jackson és Geena Davis szereplésével. Ebben a filmben elhangzik egy mondat..idézem..." Felrobbantjuk az ikertornyokat és ráfogjuk az arabokra." Valószínű ennek bizonyossága.

    De az sem helyes, hogy rettegve kell éljek Európában mert bármelyik pillanatban terrorcselekmény áldozata lehetek. És a világon a legelcseszettebb szó...." Békefenntartó"

    Utóirat....seggfejnek azt a személyt hívd akit szembefingottál púderral!
  • Vadmacska #21 2017. június 4. 19:49

    24
    @jk88: az ókor óta ismert, és sehova nem vezetett. Ha csak az erőszakkal tudsz érvényesülni, egyenlő a nullával! Ha változást akarsz, változtass előszőr a gondolkodásodon. Nézd meg ez a gondolkodás hova vezet. Így soha nem lesz vége, és soha nem lesz béke!
  • pier79 #23 2017. június 4. 19:52

    25
    @cancer: ez egy normális hangvételű hozzászólás volt . így kéne mindenkinek .
  • bishop #3 2017. június 4. 19:55

    26
    @jk88: Bocs hogy véleményem van. Kissé feketén- fehéren látod ezt a muszlimság dolgot. Nem állítom hogy nincsen igazad,sőt majdhogynem egyet is értek. Azonban tapasztalataim alapján nagyon nagy különbségek vannak muszlim és muszlim között. Ahol dolgozok ott sok van belőlük. Több mint keresztény. Személyes tapasztalatom alapján elmondhatom hogy a kollégáim semmiben sem különbek mint más vallás gyakorlói. (Persze van egy réteg akikről nem beszélek.) Ők is, muszlim létükre, teljesen elítélik a terrorizmust,és annak bármilyen megnyilvánulását.Elmondásuk alapján az iszlám nagyon nem erről szól. Nem ismerem annyira a koránt hogy véleményt tudjak formálni róla ezért csak a kapott információkra hagyatkozok. Bevallottan szélsőjobbos vagyok, annyira hogyha még egyet lépek akkor le is esek. Ennek ellenére a mindenki legyilkolása nem lenne megoldás szerintem. Sajnos nem tudom mi lenne a jó megoldás de hogy sokkal szigorúbb szabályok kellenének az tény. Mindamellett én is látok az utcán olyan muszlimokat (akik egyenlőre még ártatlanok), hogy jobbnak látom kikerülni őket minél messzebbről. Nem tartom normálisnak hogy Európában mész az utcán és félned kell, bárkinek a kinézete miatt. És itt most nem konkrétan halálfélelemre gondolok (egyenlőre) hanem egy természetes emberi reakcióra a fenyegetettség érzésével szemben.Valóban kéne valami komolyabb szelektálás, és baromira nem hiszek a nagylétszámú integrálódásban,azonban a mindenki aki más legyilkolása sem vezetne eredményre ,és igazságtalan is lenne. Abszolút nem értek egyet a migráns kérdés jelenlegi megoldásával. Én nem csak kerítéseket építenék hanem állandó tűzparancsot is adnék hozzá. Aki akar az jöjjön hivatalosan,hazugságok nélkül.Remélem hogy írásodat némileg indulatilag túlfűtött állapotban írtad,ami szerintem érthető. Azonban a megfogalmazás előtt nem árt kicsit lenyugodni.
  • Grenadírf4ls 2017. június 4. 20:27

    27
    "öldökölni azért mert 1000 közül 2 terrorista" hm.
    akkor többi 998 az legyen "járulékos veszteség"- Ha a terrositák ok nélkül kigyerekeket gyilkolnak A.Grande koncerten , akkor ez bőven belefér. Ugyis ez lesz a vége, ha tetszik , ha nem.
  • jk88 #24 2017. június 4. 20:31

    28
    @Vadmacska: Lehet, de a mostani gondolkodás sem tűnik úgy, hogy nagyon használna ellenük. Ideje lenne már mást is kipróbálni.
  • genyokapitany 2017. június 4. 20:59

    29
    Több ezer éve irtják egymást az emberek a vallási nézeteik miatt.
    Ha valaki azt hiszi, hogy ez hirtelen megváltozik attól, hogy egy jellemzően keresztények lakta vidéket felhígítunk muzulmánokkal meg mindenféle bantu népekkel, azt sürgősen kezeltetni kellene.
    Ezek az emberek szentül meg vannak győződve róla, hogy amit tesznek az helyes.
    Számolatlanul hagyni őket beözönleni több volt, mint ostobaság.
    Öngyilkosság.
  • Aztaaaa.. #17 2017. június 4. 21:00

    30
    @pier79: Ez a bajod paraszt, hogy te másokat alpári módon minősítesz, de ha téged minősítenek, akkor a másik már náci. Honnan a fenéből tudjátok ezt mindig előszedni? Amennyiben nem tudsz olvasni, akkor leírom még egyszer. Nem értettem egyet azzal a gondolattal, hogy válaszképpen, válogatás nélkül gyilkolásszon bárki is muszlimokat, főleg ártatlan gyerekeket, nőket. Viszont veled sem értettem egyet, mert ez az 1000-ből 2-ő összehasonlítás nagyon rossz vicc. Eleve megadod magad a sorsnak, a 2-ő az nem sok. csak arról feledkezel meg, hogy nem mindig lesz 2-ő. Tíz év múlva lehet belőle több száz is. És, akkor ki védi meg a gyerekeinket ezektől az öngyilkos állatoktól? Talán te? Ráadásul szó szerint ránk törik az ajtót, "menekültként" nem hajlandóak semmilyen együttműködésre. Emlékezzünk, hogy Röszkénél 100 migránsból 100 terroristaként viselkedett, megtámadták a magyar határt. Nos ezek aztán szépen felszívódtak, kivéve azt a párat, akiket elkaptak. Ugye, ők sem tartoznak bele abba a 2-be! A valódi megoldás, sajnos elég radikális lenne, csak erre Európa nem hajlandó. Azok, akik az első biztonságos országban nem azonosították magukat, nem voltak hajlandóak ujjlenyomatot adni, azokat kivétel nélkül vissza kell küldeni oda, ahonnan jöttek. Aki hátsó szándékkal érkezett, azt el kell küldeni. Asszonyostól, gyerekestől. A legkisebb elkövetett bűncselekménynek is ez kellene, hogy a következménye legyen. De, nem így van. Csak, akkor küldik el őket, ha letöltendő börtönt kapnak. Ilyen hozzáállás mellett, nem kell csodálkozni, hogy elpofátlanodnak (lassú a net, kicsi a lakás, stb.) Amennyiben Európa élni akar, akkor éppen itt az ideje, hogy ne csak az események után futkározzanak, hanem előzzék meg a bajt, és védjék meg az állampolgáraikat, gyerekeiket. Ebbe viszont nem fér bele ez az 1000-ből 2. Egyébként meg, ha 79-ben születtél, akkor bőven lehetnék az apád is. Miért használtam alpári hangnemet veled? Azért, mert te is megengedted magadnak, másokkal szemben.
  • jk88 #26 2017. június 4. 21:07

    31
    @bishop: Véleménye bárkinek lehet, de ha már személyeskedésbe hajlik, az más tészta (ld. egyeseket itt).

    Most írhatnám én is, hogy úgy "unblock" nekem sincs bajom a muszlimokkal, de ez a megfogalmazás túl egysíkú lenne.
    Inkább azt írom, hogy minden vallási szélsőség getzire taszít.
    Ha a valaki alapból egy geciláda az emberekkel, de ezt aztán heti 1 gyónással lerendezi, és technikailag minden meg van bocsátva - ha valaki nem eszik bizonyos cuccokat, mert nem egy bizonyos módon vannak elkészítve - ha valaki napjában 20x imádkozik egy bizonyos irány felé fordulva - ha valaki az istene nevében öl meg másokat;
    ezek nekem mind abnormálisnak minősülnek.
    A kajálós - gyónós részt még el tudom fogadni, mert azzal nem ártanak senkinek, éljenek csak a kis elképzelt világukban ahogy akarnak.

    Viszont azt a részt, hogy egyes vallások azokat, akik nem abban a vallásban hisznek, nem is tartanak embereknek, meg azt, hogy egyes vallások nyíltan uszítanak a másban hívők leölésére, azt már nem veszi be a gyomrom. (És ez nem csak a muszlimoknál van így, hanem a < moderálva >knál is, nekik a nem < moderálva > az ún. "goy", aki nagyjából a haszonállatok színvonala alatt van a szemükben.)
    Lehet, hogy van normális muszlim, de nálam akkor is mínusz ponttal indul egy olyan vallásban hívő, amiben olyan pontok vannak, amit a bekezdés elején leírtam.
    Eleve azt, hogy ki miben hisz, nem is szabadna nyíltan mások orrára kötni. (Olyan ez, mint a buzulás: az sem érdekel, amíg nem a nyílt utcán csinálják a szemem láttára, hanem otthon a 4 fal között.) Legyen mindenki otthon < moderálva > - muszlim - keresztény - buddhista, de a "közös térben" ne kösse ezt mások orrára, és ne várja el, hogy emiatt mások különleges elbánásban részesítsék.

    Summa summarum, egyik vallás se várja el, hogy az ő vallásának a tételeit alapból érvényesítsék egy olyan országban, ahol az államszintű vallási berendezkedés ellenkezik a hitével. Szívesen eljátszanék a gondolattal, mi történt volna a mostanival ellenkező esetben, ha milliónyi azonosítók nélküli keresztény egyszer csak menedékjogot követel magának Szaúd Arábiában...
    A legnagyobb baj a muszlimokkal az, hogy náluk nagyon sok esetben az állam és az egyház szétválása nem történt meg, csak esetleg minimális szinten. Pedig rájöhetnének már, hogy ez már a kikúrt XXI. század.
    A kereszténységgel meg az a baj, hogy túlságosan is a megbocsátásra épül az egész, amikor megbocsátanak olyat is, amire nincs bocsánat. A fő gond pedig hogy a "libsi píszí" világ ezt tűzte ki a zászlójára követendő példaként, és sajnos most ezek vannak hatalmon sok helyen. Látszik is az eredmény.

    Amíg a nem radikális muszlimok nem lépnek fel erélyesen a radikálisakkal szemben, és a nyugati menekültügyi hozzáállás nem indul el a nagyobb szigor - enyhe gyanú irányába, miközben az elkövetett bűnökkel szemben is hatásos és elrettentő példát statuálnak, addig itt nem lesz pozitív változás. A "refugees welcome" meg az "ölelj muszlimot" és "multikulti" szarság jól láthatóan nem működik.

    (A magánvéleményem még mindig az, hogy minden nép és minden vallás éljen csak a sajátjai között. Muszlim ne éljen Angliában, de francia se éljen Iránban. Mongol ne éljen Oroszországban, és a spanyolok is húzzanak haza Belgiumból. :) Ha nem bírunk békében egymás mellett élni, akkor ne is próbáljunk, mindenki menjen a sajátjaihoz, a többiek szokásait meg tartsa tiszteletben legalább annyira, amennyire a másik oldal is tiszteli az ő hagyományait. Csak az legyen kivétel, aki képes alkalmazkodni a választott országa szokásaihoz.)

    Egyébként az írásoddal egyetértek. Szó-szó, néha hajlamos vagyok kicsit elragadtatni magam. :)
  • jk88 #31 2017. június 4. 21:07

    32
    @jk88: Hát ez jó hosszú lett 'ázze... -.-
  • Vadmacska 2017. június 4. 21:25

    33
    Itt miért működik az együttélés?
  • genyokapitany 2017. június 4. 21:38

    34
    @Vadmacska: Béke, harmónia, együttélés, integráció.

    Igaz, pár száz millió indiánt le kellett hozzá mészárolni, de ez nem nagy ár.
    Nem láttam az ominózus műsort, de nem hiszem, hogy elmentek az igazi new-yorki gettókba ahol csak gyapotszedők, vagy digók laknak, mert nem hiszem, hogy túlélték volna.
  • genyokapitany 2017. június 4. 21:40

    35
    Az egésszel csak arra szerettem volna rámutatni, hogy attól ,hogy van pár kerület ahol jól megférnek egymás mellett a különféle emberek ez azonnal felborul, ha megszűnik az egyensúly és az "egyenlőbb" rasszok kerülnek túlsúlyba.
  • bishop #31 2017. június 4. 22:03

    36
    @jk88: A legelső elragadtatott hozzászólásodhoz képest meglepően intelligensen megfogalmaztad azt ahogy én is gondolom ezt a dolgot. Számomra kiderült hogy nem a világnézetünk áll messze egymástól,hanem az indulat kezelésünk. :) Örülök hogy vannak itt normálisan gondolkodó emberek. Mondjuk már feltűnt hogy van pár magyar ellenes, erőltetetten liberális, sőt sajnos azt kell hogy mondjam közönségesen bunkó személyeskedő is. Bár biztos vagyok benne hogy esetlegesen pár itteni emberke szemében én is az utóbbi kategóriák egyikébe esek,mivel nem az a véleményem mint nekik. De ez nem engem minősít. Néha bebizonyosodik számomra hogy lehet itt kulturált beszélgetéseket folytatni ,sőt van mikor az embernek megnyitnak egy másik nézőpontot is.Ami egyáltalán nem baj. Viszont páran a zsigeri ellenségeskedés rabságából nem tudnak kiszabadulni. Általában ők azok akik folyamatosan náciznak,vagy rasszistáznak mindenkit, aki nem ért egyet velük. Ha hirtelen elfogynak az érveik akkor személyeskednek. Ez jó csak értelme nincsen sajnos. Válaszod kellemes csalódás volt. Köszönöm.
  • kfnorbi 2017. június 4. 22:32

    37
    lehet megérné lezárni ezt a comment szekciót... @cadmagician
  • Cíke #31 2017. június 4. 23:35

    38
    @jk88: B+ ennyit írni... ráadásul belekötni sem lehet, nem mintha szeretnék. Kb. leírtad a tuti frankót. grat na mostmár kihúzom a nyelvemet a seggedből, nyugi. yougod
  • [ törölt felhasználó ] #25 2017. június 5. 07:33

    39
    @pier79: Nekem az utolsó mondata tetszett nagyon fucku
  • [ törölt felhasználó ] #9 2017. június 5. 07:56

    40
    @pier79: Tehát ha minden ötszázadik muszlim lemészárol 10-50 embert az rendben van? Nem kellene kitelepíteni mind az ezret?
    Így nagyon hamar elfogynak az európaiak.
  • pier79 #40 2017. június 5. 08:34

    41
    @_voodoo_: de ki kéne telepíteni . de nem megölni
  • [ törölt felhasználó ] #41 2017. június 5. 09:05

    42
    @pier79: Formalitás...
    Ha egyszerűbb összedózerolni őket, mekem az is mindegy.
  • adamik 2017. június 5. 14:10

    43
    nem olvastam végig a hozzászólásokat... mert valószínűleg agyérgörcsöt kaptam volna pár terroristasimogatótól... nincs csak egy megoldás vesznie kell ennek a népnek.. és azoknak is akik mellettük állnak.... ki kell vágni ezt a kelést az emberiség testéből....
  • Bulcsuvezér #43 2017. június 5. 14:30

    44
    @adamik: szemita népek már csak ilyenek.
  • BitPork #31 2017. június 5. 19:55

    45
    Csak egy szó : inkvizíció. Akiket itt sokan 'migránsimogató'-nak meg minden hülyeségnek tituláltok, sem akarják hogy legyen ilyen és ehhez hasonló. Csak annyit mondanak h nem létezik kollektív felelősség. Nem minden menekült migráns, nem minden migráns terrorista és nem minden terrorista bevándorló. Tehát ezen az alapon ítélni meg vallási csoportot (visszautalnék a nyitó szervezetre) legalább akkora marhaság, mint Isten nevében gyilkolni.
  • képtelenség.hu 2017. június 5. 19:59

    46
    én megértem, hogy nem tudtok megegyezni azon, hogy orál vagy anál. megértem azt is, hogy másak a vélemények. azt nem értem a faszomé kell itt is egymással vitázni. ott van a ballib médiák facebook oldala, ott ugyis az a menő. itt nem az. köszi.
  • BitPork #46 2017. június 5. 23:18

    47
    @cadmagician: Éééérdekes profil kép. De h a felvetésedre is válaszoljak: mert nem csak az irritáló amit Te vagy Ti annak tartotok. Minden igazság csak egy megközelítésből az ami. De ha ezután szeretnéd az oldaladat 888/hidfő/riposzt stb szintre degradálni, elég csak kérni dedikáltan - én tiszteletben fogom tartani. Csak sajnálom ha gondolkodásmentes tekintélytisztelet, múltba meredés és feltétel nélküli gyűlölködés a cél.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!