Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

67 hozzászólás

  • _V_ 2017. május 27. 22:36

    1
    Három SLOW feliraton ment át a Buzi, de nem lassított csak akkor, mikor meglátta az autót. Egyébként is ne a közúton másokat veszélyeztetve menjen így. Adta isten, hogy megdöglött, másra már nem veszélyes. Szerencsés, ha az egy egyénre szóló természetes szelekció nem érint másokat.
  • kléni 2017. május 27. 23:00

    2
    Az autós volt a hibás. De csak mert Árpi a motorost szidja. rotfl
  • yust 2017. május 27. 23:05

    3
    :O Az előbb még milyen óvatos voltál, hogy nehogy megsértsd a dohányosokat, most meg így? Én bátorítottalak így fel, hogy igazat adtam? :P Mi lesz, ha most is igazat adok? :D
  • Pepejoe 2017. május 27. 23:13

    4
    Tök ilyen a 4 es út. Betorkollnak mindenféle utak, megvárják míg odaérsz és kijönnek eléd. Nem is merek már lassítás nélkül elmenni az ilyenek környékén mert kitudhassa.
  • [ törölt felhasználó ] 2017. május 28. 06:41

    5
    Most komolyan meghalt egy kis koccanás miatt? :|
    Ezek a mai motorosok milyen puhányak..
  • _V_ #3 2017. május 28. 07:57

    6
    @yust: Ááá nem, csak a közúti veszélyeztetőket nagyon utálom. :D Az meg, hogy más dohányzik az nem az én dolgom.
  • _V_ #2 2017. május 28. 07:59

    7
    @kléni: Ja igen, hirtelenségemben el is felejtettem arra is kitérni. Hát az is bassza meg az annyát egy koporsóban.
  • _V_ #5 2017. május 28. 08:00

    8
  • _V_ #4 2017. május 28. 08:03

    9
    @Pepejoe: Ne is mond, sík hülyék meg vakok. Egyszer mikor apám ment a 4-esen egy kijáratból oldalbakapta egy L200-as. A nyerges hátsó kerekének ment neki oldalról. A kamion megse mozdult, nem lökte ki, és semmi baja nem lett, az L200-as meg totálkáros lett. rotfl A legviccesebb az egészben, hogy a faszi épp nagyjavításról hozta haza egy másik ütközés miatt rotfl
  • Malac #1 2017. május 28. 09:19

    10
    @nagyarpi0011: Mennyivel ment a motoros és mennyire lassított vissza? Én nem látom. Azt se, hogy mennyi volt a megengedett. De te biztosan, ha így tudsz rá köpködni.
    Egyébként ki a közveszélyes? Nem az a majom aki látja, hogy jön a másik, de akkor is kimegy elé. Elcsúszik a motoros, de még megy tovább hátha ráhajt.
    Sima, átlagos kereszteződés. Látnia kell és fel kell tudnia mérni, hogy eltud-e kanyarodni előtte vagy sem. Csak szarik rá, hisz majd megáll a másik. A Kamaz elé nem menne ki.
    Tegnap itt egy hasonló kereszteződésnél 1 órán belül két baleset volt. Vicc hogy nem tudnak ennyit kezelni. Persze tudom itt is a másik hajtott gyorsan.
  • _V_ #10 2017. május 28. 09:29

    11
    @Malac: Olvasd csak el a 7-es hszt. magdi
  • Pepejoe #9 2017. május 28. 11:25

    12
    @nagyarpi0011:
    Volt olyan, talán az 51 esen, ugyanilyen szitu. Haladok az épp összerakott kocsival, senki a környéken, csak az az 1 szem bekötőút. Mtz-s ember megáll, elején valami eszközzel a földműveléshez. Rátámaszkodva a kormányra, felém fordított fej, ráutaló magatartás: megvár. Erre 30 méterre ráncigálódott egyet az a szar, csak ebből tudtam hogy mindjárt megindul és kifordul, 2mp. Egy gyors bal-jobb és kikerültük de vártam hogy szerszám kinyitja a kocsi oldalát végig. Visszafordultam és utánamentem mert ahogy elindult a bekötőtől, nem állt már meg a veszélyhelyzet után sem, ő megy. Aszondja az őstermelő, hogy lassan jöttem, úgyhogy neki meg dolga van. Ezért "logikus", hogy megvárja míg odaérek, addig pont elfogy a türelem és kihajt.
  • _V_ #12 2017. május 28. 11:38

    13
    @Pepejoe: Hát igen, sok az ilyen agyiszakadék. Meg nem tudják azt se mit bír a vas alattuk... Engem ami még iszonyúan felidegesít, az az, amikor előzöd, mert pl. 90 helyett megy 60-al, (ami ugyancsak veszélyes a forgalomra) és elkezdi tolni neki, nehogy megelőzd, és kénytelen vagy a szembesávban haladni huzamosabb ideig, és vagy megpróbálsz visszahúzódni, vagy tovább előzni. Az ilyen embereknek a fejét le kéne vágni. Vagy vannak azok, akik ugyancsak szándékosan g#ciznek, úgy, hogy folyton befékez elötted. Ezzel (ha jól tudom) igen nagy szabálysértèst követ el, vagy bűncselekményt ? Mert veszélyhelyzetet idéz elő azzal, hogy általa nem tudod a követési távolságot betartani. Nem tudom hülyeséget mondok-e, remélem nem, mert még nincs jogsim.
  • Aztaaaa.. #1 2017. május 28. 11:52

    14
    @nagyarpi0011: Nézd meg jobban a videót, ha meg nem látsz, akkor vegyél fel szemüveget. Kifejezetten bunkó a hozzászólásod, annak ismeretében, hogy nem a motoros volt a hibás. A SLOW felirat itt annyit jelent, hogy lassíts. Lassít is, mint egy 90-re. Az, ebben a kereszteződésben teljesen elfogadható. Az autó vezetőjének lett volna ideje észrevenni, de ő már csak a másik sávval volt már elfoglalva, azt várta, hogy a két autó elhaladjon, és már indult is. Közben eltelt 2-3 másodperc és nem nézett vissza jobbra, hogy időközben változott-e a helyzet a másik sávban. Amennyiben nem jöttél volna rá, akkor elárulom neked, hogy ez a videó éppen arról szól, hogy nem mindig a motoros a hibás. Nézd meg, hogy a motoros az első kereszteződésben milyen körültekintően hajt fel a felsőbbrendű útvonalra. Másnak a halálán így viccelődni, na ez már hányadék viselkedés. Le< moderálva >zod, megdöglött. Találj ki valami viccesebbet, mert ez így nagyon égő.
  • _V_ #14 2017. május 28. 12:12

    15
    @Aztaaaa..: Ezt jól elmagyaráztad, de pont te nem látsz hiába nézed. Igen, körülbelül 80-90-el ment, miután (!) lassított. És az elött ? Hmmm, hát nem 100-al. Legalább 130-150-el. És ez nem autópálya, legfeljebb autóút. Akkor miért is sajnáljam ? Talán nem volt szabálytalan, veszélyeztető, amit tett ? És igen, nagyon jól tudom, hogy főként az autós itt a hibás. Nehéz is lenne nem észrevenni, hogy ki hajt ki ki elé... De ettől még kurvára rühellem a gyorshajtókat és nem fogom nem bunkón kifejezni magam, ha ilyet látok. Ja és neked is üzenem, hogy olvasd el a 7-es hszt. Ja és még valami, mi van akkor, ha a kijáró helyett mondjuk piros lámpás kereszteződés van, ahol épp állnak, sőt, tegyük fel te állsz ott és a motoros ugyan így jön a három "lassíts" felirat ellenére is. Szerinted meg tud állni ? Van még pl. hátul két kisgyereked, belédcsapódik, ők meg ott halnak szörnyet. Na akkor is védenéd a gondosan körülnéző motorost ?
  • weryas #1 2017. május 28. 13:12

    16
    Kíváncsi lennék az úriember többi videójára is, aztán kiderülne, hogy nem volt szent. Nem mellékesen az autós nyakig benne van a szarban.
  • Gabor0827 2017. május 28. 14:10

    17
    Én voltam motoros, és autós is.
    Itt az adott pillanatban az autós hibázott. Hogy előtte mi volt, az nem számít.
    Mentségére szóljon hogy egy 90-el haladó motorost nem könnyű kiszúrni.
    A SLOW felirat nem arra vonatkozik hogy hagyd abba a gyorshajtást és vegyél vissza a megengedett legmagasabb sebességre, hanem arra hogy a megengedett legnagyobb sebességből vegyél vissza, mert veszélyes útszakasz következik.
    Én ugyan világéletemben óvatos motoros voltam, de ha azt láttam hogy állnak a kereszteződésben, mindig visszavettem. Mert hülyeség arra számítani hogy a másik lát engem, vigyáz rám.

    És bár sosem buktam ekkora sebességgel, szerintem az esés nem esés, azt tette amit egy okos motoros, eldobta a motort, és "szánkózott" egyet. Megnéztem párszor a végét, nem tűnt úgy hogy nekicsapódik valaminek, szóval vannak kétségeim a halálával kapcsolatban. Láttam jóval brutálisabb bukásokat karcolásokkal megúszó motorosokat.
  • black235 #17 2017. május 28. 14:29

    18
    @Gabor0827: Az autónak csapódik:
    0:36-kor dobja el a motort. Akkor kb 15-20 méterre lehet a kocsitól.
    0:38-kor már becsapódott és fekszik a földön. Nem sok ideje volt lassítani. A sok negatív g meg nem egészséges.
    Netes infók alapján Radoslaw Drzewiecki volt a motoros.
  • Gabor0827 2017. május 28. 14:37

    19
    Sajnálatos.
    Csak azért furcsállottam mert egy kollégámba már csúsztak bele így, az ő Wagonerét fél méterrel, és pár százezerrel rakta beljebb az érkező motoros. (És csak a motoros, a motor elakadt az előző autónál)
    Ezen az autón meg csak egy horpadás van a kerék felett.
    Mindenesetre a tanulság adott.
    Menj lassabban, láss is, ne csak nézz, és a feliratok az úton/táblán nem poénból vannak.
  • [ törölt felhasználó ] #18 2017. május 28. 14:46

    20
    @black235: Szerintem nem halt meg, csak Matula drámázott.
  • black235 #20 2017. május 28. 14:57

    21
  • _V_ #18 2017. május 28. 15:28

    22
    @black235: Tényleg nem volt ideje, csak úgy 500 métere az első lassíts felirattól... Figyeljetek, de most komolyan, emlékeztek arra a hülyére, aki leugrál mindenféle magas helyről ? Azt ha megnézzük azt mondjuk, hogy "de hülye, bArom állat", ha meg meghal, akkor azt is, hogy "le van szarva, ha ilyen hülye". Na akkor most megkérdem: mi a különbség a kettő között ? Megmondom, semmi más csak az, hogy a motoros még másokat is veszélyeztetett a gyorshajtással, míg az ugróbolond csak magát (amúgy azt hiszem az össze is törte magát, de nem halt meg). Nos akkor mégis milyen alapon kéne sajnálnom ? A nő is egy bArom volt, persze, hogy az, ez nem kétséges, de akkor sincs mit sajnálni ezen, csak a hozzátartozóit lehet sajnálni.
  • xbL #14 2017. május 28. 16:19

    23
    @Aztaaaa..: Ahogy Gábor azt már írta, a lassíts felfestés nem azt jelenti, hogy lassíts a megengedett maximumra. :D Hanem hogy lassíts a megengedett maximumról. Ha lelassít tegyük fel 60-ra, akkor az autó nincs ott... De utólag már hiába okoskodunk.
  • Malac #15 2017. május 28. 16:28

    24
    @nagyarpi0011: "körülbelül 80-90-el ment, miután (!) lassított. És az elött ? Hmmm, hát nem 100-al. Legalább 130-150-e" Támaszd már alá kérlek a komoly méréseidet. Megtippelni se tudod mennyivel ment. De tuti gyorsan mert motoros ügye? Teljesen mindegy mennyivel megy, úgy is kifordul elé az autós.
  • _V_ #24 2017. május 28. 16:47

    25
    @Malac: Ahogy xbl is mondta: " ha lelassít tegyük fel 60-ra, akkor az autó nincs ott". Azon viszont csak nevetek, hogy ha én állítok egy sebességet, azt megszólod, belekötsz, de ha ugyan ezt az csinálja, akivel egy párton vagy, azaz hasonló nézeteitek vannak (Aztaaa.. a 14. hsz-ben) azzal nincs semmi baj, észre se veszed igaz ? Egyébként de, megtudom tippelni. Több ezer ilyen videó után nem nehéz megtippelni. De kérdezzünk meg olyanokat, akik napi szinten dobnak fel ilyet. Arka ? Matu ? Bárki ? Hmmm ? Na ? Mennyivel ment a motoros, mit tippeltek ? De hogy ne húzzuk túl hosszúra ezt az eszmecserét mondok valamit. 2 év anglia után biztos vagyok benne, hogy azon az úton a sebességhatár nem volt több, mint 60 mérföld, azaz 100 km/h. Namármost nehogy már azt akard mondani nekem, hogy te úgy látod, hogy nem ment többel, söt legalább a másfélszeresével ? Minimum 130, és szerintem ezzel bárki egyetértene. Ja és mégvalami: nagyon szeretek motorozni én is, nem vagyok motorosgyűlölő, viszont gyorshajtó utáló vagyok.
  • xbL #24 2017. május 28. 16:53

    26
    @Malac: "Teljesen mindegy mennyivel megy, úgy is kifordul elé az autós." Ez komoly? Ha lassabban megy, később ér oda, sokkal nagyobb lesz a távolság az autó és a motoros között ezáltal minden probléma nélkül ki tud fordulni az autós. Szomorú, hogy ezt így fel kell vázolni...
  • Malac #26 2017. május 28. 17:34

    27
    @xbL: Szerinted ez egy komoly érvelés? Igen, ha tolja a motort sem történik semmi. Vagy ha 10 percen korábban indul el akkor se. Ha az autós nem szarik rá akkor se.
    Ha egyetlen egy tényezőt változtatunk meg utólag (nagy okosan a fotelből), akkor valóban úgy történik ahogy mondod. De tegyük fel, hogy a motoros 60 al megy. Viszont vázoljuk fel mellé azt is, hogy az autós néhány másodperccel később kezdi meg a műveletet. Ez esetben ugyan az történne. Nem ad elsőbbséget. Ő a hibás egyértelműen. Nem figyelt és ezért más fizetett az életével. Teljesen mindegy hogyan spekulálsz. Szomorú hogy ilyen buta vagy.
  • Malac #25 2017. május 28. 17:43

    28
    @nagyarpi0011: Ezek nem tények, csak tippek. Abszurdum azt mondani egy videó alapján hogy megérzem mennyivel megy. Tőlem kipörgetheted a youtube-t is akkor sem lesz a szavadnak semmi alapja.
    Már csak azért se mert egyszer azt állítód, hogy 100 km/h 1,5* vel ment legalább a következő mondatodban meg 130 van. Vagy komoly hadi lábakon állsz a matekkal vagy valóban nem tudod megtippelni se.
    De tegyük fel igazad van. A motoros 130-al ment. A lassíts feliratok után visszalassít 80-ra. Ne feledd ezt Te írtad: "körülbelül 80-90-el ment, miután (!) lassított. És az elött ? Hmmm, hát nem 100-al. Legalább 130-150-e". Kérdem én az ütközés előtt szabályos-e a motoros, ha a sebességhatár 100 volt? Egyébként a SLOW felirat azt jelenti, az angoloknál, hogy lassíts le 60 km/h -ra? Vagy egy számokkal definiálatlan dolog, ami annyit tesz mérsékeld a sebességed, de nem mondjuk meg mennyivel. Mert ha számszerűsítve van akkor van alapja a mondókádnak, de így nem sok. :(
    Ja és volt egy érvelésed még hogy jaj ha két gyerek ül hátul. Teljesen mindegy. Mert az autó sofőrje hibázott. Mosdathatod ahogy akarod.
    De tudod mit. Legyen neked igazad. Viszont azt kívánom neked, hogy így veszítsd el egy szerettedet. Tedd fel a videót és olvasd el széles mosollyal az arcodon azt ahogy aláírom mekkora egy fasz volt. :)
    További szép napot.
  • Zeeman #13 2017. május 28. 18:02

    29
    @nagyarpi0011: a 13. hsz.-ben írtad: "még nincs jogsim." Innentől kezdve teljesen mindegy hogy érvelsz, rendkívül hiteles. Az meg hogy egy halott emberről ilyen dolgokat írsz az szintén csak téged minősít.
  • xbL #27 2017. május 28. 19:23

    30
    @Malac: Félreértesz. Egyértelműen az autós volt a hibás. Én csak arra reagáltam, hogy nem mindegy mennyivel megy a motoros.
  • _V_ #27 2017. május 28. 19:25

    31
    @Malac: Inkább vagy buta te, azt nem gondolod, hogy a sebességből adódó ütközési erő is végezhetett vele ? Gyarkorlatilag kijelentetted, hogy a sebesség itt csak mellékes volt, erre már nem is mondok semmit...
  • _V_ #28 2017. május 28. 19:41

    32
    @Malac: Nem jelentettem ki, hogy egyértelműen a másfélszerese te ökör, de ha nem vagy vak láthatod, hogy minimum (nem véletlenül említettem így, épp azért, hogy ne tudj belekötni, mégis megtetted.) 130-al ment.

    Látom komoly gondjaid vannak a szövegértéssel. Én nem is azt mondtam a legelső hozzászólásomban, hogy azért halt meg mert gyorsan ment, hanem megérdemli, mert másban is nagy kárt tehetett volna akkor, amikor még tolta neki. És már nemazért, de ha három baszottnagy SLOW felirattal van jelezve, hogy lassíts, akkor 100-ról (ami ugye a megengedett lenne) nem 80-ra kéne lelassítani. Sajnos nem látszik, de biztos volt ott 40 mérföldes tábla, ami 60 km / órát jelent. Persze ezt látatlanban nem jelentem ki, de én magam biztos vagyok benne. De ez lényegtelen is.

    Az meg, hogy ilyet kívánsz nekem az egyszerűen minősíthetetlen. És nem, az nem az, hogy egy gyorshajtót lebUziztam. Igen tudom, halottról vagy jót vagy semmit, de engem ez nagyon nem érdekel, ha egy olyan ember halt meg, aki másra nem csak magára gondokt, merthogy egy gyorshajtó ezt teszi.

    Végezetül annyit, higy mind kettő hibázott, ezt többször is kifejtettem, de látom te nem akarod észrevenni....
  • _V_ #29 2017. május 28. 19:45

    33
    @Zeeman: Na EZ az igazán primitív hozzáállás. Nem érvelésbe belekötni, hanem egy szaros papírba, amit a legtöbben megvesznek. Okos vagy, ügyes vagy, de azért ne hangoztasd szerintem. És hogy halott emberről ilyet ? Stálinról mit mondanál ? Hitlerről ? Tudom, tudom, nem kell ehhez az "ártatlan" motoroshoz hasonlítani, ez nyílván való, de jól szemlélteti, hogy van az, akiről nem baj, ha nem mondasz jót. A rosszat hívjuk nevén, nem kell körbenyalni csak mert halott.
  • _V_ 2017. május 28. 19:59

    34
    Összegzem, vagy inkább egyszerűsítem nektek basszátok meg:

    1. Az autós volt a hibás.
    2. Az egyes pont teljesen egyértelmű.
    3. A motoros meghalt, és én rosszat mondtam rá.
    4. A hármas pontban említett nem véletlenül történt.
    5. Csak a vak nem látja, hogy gyorsan hajtott.
    6. Kizárt, hogy ti nem látjátok, csak beleköttök.
    7. Az ütközés pillanatában már nem hajtott gyorsan a drága.
    8. Egy szóval se mondtam, hogy a hetes pontba foglalt nem lenne igaz.
    9. Ha lassabban megy túléli.
    10. Ne kezdjünk el spekulálni a 9. pontról, a helyzethez mérten nyílván való.
    11. Nincs jogsim, igen, de fél életemet kamionban töltöttem, egy olyan ember mellett, aki 30 éve sofőr és ennyi év alatt nem okozott balesetet.
    12. Abba belekötni, hogy nincs jogsim egyszerűen szánalmas, érvekkel dobálózzunk, nem a háttér számít, gondolom senki se politikus itt, szóval...

    Még így a véhére annyit, higy egyszer az unokatesóm ùgy jött haza, hogy dicsekedett, higy legyorsult 210-el egy bmw-st. Erre azt mondtam neki:" és veszélyeztetni másokat jó móka ? Kemény vagy tőle ? Ha mégegyszer ezt csinálod és neaggyisten' meghalsz nem foglak siratni." Aztán ebből megértette és többé nem csinált ilyet. Igen, talán arrogáns vagyok, kegyetlen, túl szigorú, de én legalább komolyan veszem mások veszélyeztetését.
  • xbL #34 2017. május 28. 20:06

    35
    @nagyarpi0011: Szerintem hagyd a fenébe. Értetlenekkel fölösleges vitatkozni. Ilyeneket ír, hogy ha lassabban megy akkor is kimegy elé az autó. Életemben nem facepalmoztam ekkorát.
  • _V_ #35 2017. május 28. 20:11

    36
    @xbL: Malac legalább érvelget, de ez a Zeeman ? Fhú b@zdmeg...
  • Pepejoe 2017. május 28. 20:20

    37
    Sokkal csalókább egy videó, semminthogy meg lehetne állapítani általa a sebességet. Csináltam úgy vidit a Váci úton 60-70 el, hogy majd' 2x annyinak tűnt. :D
    Szar látószög és ennyi.
    Itt nagyon el fogják kaszálni a négykerekű kollégát, senkit sem fog érdekelni hogy mit és hogyan nem tudott felmérni mert megtévesztette a motoros sebessége, a bírót sajnos az fogja érdekelni, hogy ki jött a védett útvonalon és ennyi. Ha nem vagy biztos, nem mozdulsz, C-ből is így tanították tolatásnál pl., mielött átmennél valakin :D a kamazzal. Mondanád, hogy nem tudtam hogy mögöttem áll, azt fogják mondani hogy azt kellett volna tudnod, hogy nem áll ott. Nem ugyanaz.
    Az sem fogja érdekelni az angol bírót, hogy fél perccel, 1 órával azelött hogy haladt mert a baj nem aķkor történt, a "ha" meg a "de" meg a "mi lett volna" nem a bíróságok sajátja.
  • Aztaaaa.. #15 2017. május 28. 21:04

    38
    @nagyarpi0011: Korrekt volt a válaszod, és így már értem, hogy nem a baleset miatt szidtad a motorost, hanem az előtte lévő száguldás miatt. A "megdöglött" kifejezés, akkor sem jó kifejezés. Még egy dolgot nem árt tudni. A magyar bíróságok is alkalmazzák a megtévesztés elvét, amikor a baleset okozóját kell megállapítani. Mit jelent ez ebben az esetben? Azt, hogy ha például túllépi a megengedett sebességet a motoros, mondjuk 20 km/h-val, akkor sem volt megtévesztő, hiszen volt ideje felmérni a helyzetet az autósnak. Így a balesetet az autós okozta. Viszont, ha 150 km/h-val megy a motoros, akkor már megtéveszti az autóst, hiszen pillanatok alatt odaér hozzá. Egyszerűbb példa. Alárendelt útvonalon érsz a kereszteződésbe. Jön egy autó, amelyik balról érkezik, és irányjelez jobbra, tehát lefordul arra az útra, amelyről érkezel. Te mennél tovább egyenesen, ő nem fordul le, és csatt. Te nem adtál elsőbbséget, de nem is kellett, hiszen olyan olyan információt közölt a másik jármű vezetője, hogy lefordul. Természetesen nem te leszel a hibás. Ez a megtévesztés, amit nagyon sok módon el lehet követni. A száguldásról, főleg motorral, nekem is az a véleményem, mint neked. Sajnos, sok motoros nincs tisztábban azzal, hogy 100 km/h sebesség felett, minden pillanatban életveszélyben van, és nem csak ő, hanem a környezete is.
  • _V_ #37 2017. május 28. 21:08

    39
    @Pepejoe: Igen igen, ez csak m8st itt megy köztünk.
  • _V_ 2017. május 28. 21:09

    40
    Most* :D
  • _V_ #38 2017. május 28. 21:15

    41
    @Aztaaaa..: Nos igen, azt belátom, hogy így nem kellett volna kifejeznem magam, de tudjátok eleve ideges voltam az ilyen bArmokra, mert tegnap mikor jöttünk haza ránkelőzött belvárosban egy majom, úgy, hogy biciklis jött szembe. A biciklisnek le kellett mennie az árokba, ez meg legalább 80-al előzött. De komolyan, mint az állat ! Nem normális az ilyen ! És aztán látom ezt a videót és azt, hogy megy a motoros, mint az állat. Persze beláthatom azt, is, (hisz meglehet) hogy csalóka a videó, és nem ment gyorsan (amit azért kétlek).
  • _V_ 2017. május 28. 21:20

    42
    Nos akkor mégegyszer nekifutok ennek:

    Bocsánat, hirtelenharagú vagyok. Senkit nem akartam megsérteni, azaz közűletek. (Malacnak üzenem, hogy az "ökör" kifejezést se vegye magára.)

    Viszont annyit remélem ti is beláttok, hogy egy dolog miatt lettem ideges; mások veszélyeztetèse miatt. Hát énnekem erre nagyon eldurran az agyam, ha csak a legkisebb jelét látom. Mégegyszer elnézést mindenkitől. kalap
  • Aztaaaa.. #23 2017. május 28. 21:26

    43
    @xbL: Jó nagy marhaságot írtál. Mondjuk, ha lelassít 0-ra akkor még most se ér oda. Elárulok egy titkot. A baleset tavaly márciusban történt, egy 46 éves nő vezette az autót. Azóta már a bíróság is elítélte. Egyértelműen a nő volt a hibás, a motoros pedig a bíróság szerint sem ment gyorsan az adott útvonalon. A hölgy egyébként bűnösnek vallotta magát, halálos közúti baleset okozásában.
  • xbL #43 2017. május 28. 21:40

    44
    @Aztaaaa..: Rendben van. Látom te vagy itt a helyi megmondóember legalábbis KRESZ témában. Meg is tapsollak gyorsan. Na ma is kaptál legalább egy kis figyelmet. Ha majd frissíteni kell a tudásomat, jelentkezni fogok nálad mindenképp. Nagyon szépen köszönöm az építőjellegű hozzászólásaidat. Ki is szeretnék emelni egy-két gyöngyszemet, ami kimondottan nagy hatással volt rám. "A SLOW felirat itt annyit jelent, hogy lassíts. Lassít is, mint egy 90-re." (ami a maximum, tehát szerinted csak akkor kell betartani a maximálisat ha slow felirat van felfestve), "Mondjuk, ha lelassít 0-ra akkor még most se ér oda." (Ha az volt a cél ezzel, hogy megmosolyogjalak, akkor szép munka. Lelassít 0-ra :D Gecc milyen emberek vannak istenem... :D
  • Aztaaaa.. #44 2017. május 28. 22:20

    45
    @xbL: Jó nagy fasz vagy, te ökör! Honnan veszed azt, hogy azon az úton 90 volt a maximum sebességhatár? Nem kell frissíteni a tudásodat, mert ami nincs, azt nem lehet frissíteni. Na, akkor figyelj egy kicsit. Azzal gondolom tisztában vagy, hogy ez nem Magyarországon van. Pontosan a Falkland-szigetek a helyszín. Nos ott a lakott területen kívül 65 mérföld/óra a megengedett sebesség. Az kb. 104 km/h-nak felel meg. Nos, mielőtt ugatsz tanulj egy kicsit. Hidd el, az nem ártott meg még senkinek. 104-ről lehet lassítani 90-re? Persze, hogy lehet. Ennyit a beszólásodról.
  • kléni 2017. május 28. 22:34

    46
    Mennyit vitáztok itt. Pedig már az elején megmondtam, hogy az autós volt a hibás, és miért tévednék. rotfl
  • xbL #45 2017. május 28. 22:42

    47
    @Aztaaaa..: Most kaptam a pofámra. Hogy alázhatsz így meg a többiek előtt? "Nem kell frissíteni a tudásodat, mert ami nincs, azt nem lehet frissíteni." a mai nap aranyköpése. Egyébként annyira nem érdekel a téma, hogy utánajárjak melyik harmadik világbeli országban történt a baleset és a nyakamat teszem rá, hogy az első kommentednél még te sem tudtad, csak utána kerestél rá, hogy ne te gyere ki hülyén az egészből. Én nem szarakodtam ennyit. Ezért elismerésem.
  • _V_ #46 2017. május 28. 22:42

    48
    @kléni: Jólvan, neked könnyű, te nem fejezted ki magad hiányosan rotfl
  • kléni #48 2017. május 28. 22:43

    49
    @nagyarpi0011: Jaja. Tanulj a mestertől. :D
  • _V_ #49 2017. május 28. 22:45

    50
    @kléni: Tanulj te tőlem. :D Látod milyen jókat lehet indulatosan érvelni, ha elfelejtesz hozzátenni valamit a mondatodhoz ? Tök jó móka ! rotfl
  • _V_ #49 2017. május 28. 22:50

    51
  • Pirattyca 2017. május 29. 07:53

    52
    Lószart halt meg. Ez valami biztonsági reklámfilm. Olyanba nem tesznek hullákat
  • MJoe 2017. május 29. 12:51

    53
    Hahaha!
    Ez mekkora már!
    Az elején direkt bevágják amikor DUPLÁN! körülnéz, amivel azt sugallják, hogy a motoros mekkora nagy szabályos arc a közlekedésben, megy mint az őrült, utána átszáguld néhány "LASSITS" feliraton egy kanyarban, majd csodálkozik amikor elütik.
    A videóban direkt be kell karikázni azt a pici szürke autót a távolban amelyik majd elüti, de arra nem gondol senki, hogy az autós még fele ennyit sem láthatott a motorosból amikor elindult...
  • MJoe #28 2017. május 29. 16:23

    54
    @Malac:
    Nem óhajtok belepofázni a kettőtök vitájába, csak halkan megjegyzem, hogy pontosan ki lehet számolni a motoros sebességét lassitás előtt, és lassitás után is, mindössze ismerni kell, hogy milyen távolságonként van a szaggatott vonal felfestve az úton, majd kell egy stopper. A többit megoldja a google ha nem tanultad volna. :)
  • Malac #54 2017. május 29. 21:58

    55
    @MJoe: Jó sokat gondolkozhattál ezen. Az egyetlen probléma vele, hogy a videó lejátszási sebessége ismeretlen. Ezek nem mérések, még saccolásnak is gyengék. Továbbá Te se számoltál sebességet, még is már az előző hozzászólásodban is azt mond, hogy száguldozik a motoros. Korábban meg talán Aztaaa írta hogy a bíróság megállapítása szerint nem hajtott gyorsan. De ez továbbra sem mérvadó. Kit érdekel mennyivel ment? Megadták neki az elsőbbséget? Nem, Erről ennyit. Volt ideje észlelni, de nem foglakozott vele.
    Na meg azt mondani, hogy pici szürke autó alig látszik....Vegyél szemüveget és ne vezess soha autót, ha számodra azt alig látni.
  • MJoe #55 2017. május 29. 23:06

    56
    @Malac:
    Istenem! Hogy lehet az, hogy neked mindig igazad van???
    :)
  • Malac #56 2017. május 30. 12:21

    57
    @MJoe: Mert kurva okos vagyok.
  • Baleer 2018. június 6. 15:57

    58
    Azta, micsoda parázs viták.
    Részvétem a rokonainak.
    Amikor megnéztem a videót, azt hittem túlzó a cím, abszolút nem éreztem nagynak a becsapódást, a hozzászólásokból olvasgatom, hogy sajna de.
  • Inhouse #55 2018. június 6. 16:58

    59
    @Malac: "a videó lejátszási sebessége ismeretlen" A jobb alsó sarokban van egy óra.
  • [ törölt felhasználó ] #56 2018. június 6. 17:48

    60
    @MJoe: Jól rászedett, nem kell ismerni a videó lejátszási sebességét, imert a jobb alsó sarokban mutatja a valós időt.
    Azt pedig hogy mennyi ott a megengedett sebesség Pocoknyuszi ki tudja nyomozni, neki barátja a google.
  • Tartalékreg_vész_esetére #60 2018. június 6. 19:22

    61
    @_voodoo_: köszi! puszi!
  • Tartalékreg_vész_esetére #60 2018. június 6. 19:24

    62
  • [ törölt felhasználó ] #62 2018. június 6. 19:28

    63
    @Tartalékreg_vész_esetére: Tudtam hogy rád számíthatok! xd rotfl
  • Tartalékreg_vész_esetére #63 2018. június 6. 19:32

    64
    @_voodoo_: ááá, ne bízz bennem, én sem bízom magamban XD
  • [ törölt felhasználó ] #64 2018. június 6. 19:37

    65
    @Tartalékreg_vész_esetére: Akkor már ketten vagyunk rotfl
  • Tartalékreg_vész_esetére #65 2018. június 6. 19:38

    66
  • Inhouse #60 2018. június 7. 09:01

    67
    @_voodoo_: Az önálló videós elemzés és a Google maps-el megtámogatott is azt mutatja, hogy 140-150kmh körül ment a gyors szakasz kezdetétől (a bóják a videóban, forgalomtól elzárt terület a két sáv között) legalább a második slow feliratig. Valahol a második és harmadik slow között kezdett lassítani, és a kereszteződés előtt már szemre is jóval lassabban ment. Azért elég nehéz lehet egy íves szakaszon pár másodperc alatt felmérni egy közben közel 100kmh-val lassult motorost, de ez persze nem lehet mentség.
    A videó ~30frame/s, tehát 1/30s egy "képkocka", az elhaladó autók átlagméretéből (jobb híjján, a google maps link előtt) számítható a sebesség.
    A Google maps-nál kijelölhető az említett szakasz, 220m, és kb. 5,5s alatt haladt el itt.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!