Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

52 hozzászólás

  • sepa 2018. május 5. 09:16

    28
    Ha rajtam múlna többet nem vezetnél !
  • ArkaChopa 2018. május 5. 10:19

    29
    Emlékeztetőül : Halálra gázolt egy embert, majd villanypóznának csapódott egy száguldó autó az éjszaka Budapesten – megrázó fotók a helyszínről - www.blikk.hu

    Az, hogy valaki mindennap tud gyorsan hajtani a városban nem tudás kérdése, hanem szerencse kérdése. A szerencse meg forgandó....
  • black235 #29 2018. május 5. 14:55

    30
    @ArkaChopa: Vannak autók amik sugallják, hogy taposd neki. Volt egy autóm amit részben ezért ajándékoztam el a családban, mert tudtam hogy baj lesz belőle. Öreg A6 2.5 TDi, még az 5 hengeres. Bontástól mentettem meg és hoztam rendbe pár éve. Piros műszerfal világítása volt alapból. Kapott egy S6-os kormányt és váltógombot amit újrabőröztünk fekete bőrrel és piros cérnával. 6 fokozatú kézi váltó és kb 1500-től már egész szépen szedte a virgácsait. Mikor 2000-es fordulaton meghallottam az 5 hengert az volt az érzésem, hogy tövig akarom neki nyomni a gázpedált, pedig csak egy TD volt! Egy olyan ember kapta akitől 10+ éven át azt hallgattam, hogy a száguldás az rossz. Az öreg A6 belőle is előhozta az őrültet és oda oda lép ő is neki.
    Egy barátomnak van egy E39 535-ösöe amit vezettem párszor. Abban is megvolt ez az érzésem. Gondolom az E30-as is hasonló lehetett, így megértem Tigrincet. Ha az ember egy ilyen autót használ naponta akkor vannak pillanatok amikor nem tudja megállni vagy nem figyel és oda fog neki lépni.
  • LongJohnHolmes #30 2018. május 5. 15:10

    31
    @black235: Nem az "ember" nem tudja megállni, hanem te és a hozzád hasonlók. Vannak gyorshajtók és átlagvezetők, akik sűrűn bíznak meg a "hátha nem lesz semmi" faktorban. Lehet, hogy soha nem történik velük semmi, mert mi, defenzív vezetők még rájuk is vigyázunk. Csak akkor van a baj, ha két ilyen "hátha"-s találkozik valahol, mint a posztolósunk és az áldozata. Pedig nem nagy dolog gyorsan menni, csak tudni kell hol szabad nyomni és tudni kell hol kell a fékre lépni, közben pedig a rendőröket is figyelni.
  • black235 #31 2018. május 5. 17:24

    32
    @LongJohnHolmes: "te és a hozzád hasonlók" Nem hinném, hogy ismerjük egymást :)
  • LongJohnHolmes #32 2018. május 5. 19:30

    33
    @black235: Te nem ismersz engem, és a fajtádat, de én ismerlek téged és a fajtádat :) Persze ez csak az autóútra vonatkozik.
  • black235 #33 2018. május 5. 19:45

    34
    @LongJohnHolmes: Te valami keleti bölcs vagy esetleg valami sámán hogy mindenkit ilyen jól ismersz?
  • [ törölt felhasználó ] #30 2018. május 5. 19:54

    35
    @black235: Ez így van, nagyon nehéz ellenállni, és olykor olykor oda lép az ember. Sőt, bosszantó tud lenni mikor 200-ig akarnád neki tolni mert annyira húz az autó, de nem teheted.

    Az ilyen pöcsfejek mint caldo barátunk viszont ezzel hosszabbítják a farkukat.
    Van különbség. Nekünk élvezet, neki pedig menő, főleg ha 50-es táblánál 160-al tolja.
  • LongJohnHolmes #34 2018. május 5. 20:16

    36
    @black235: Hozzád képest igen. Ezt pedig az írásodból lehet megtudni. Itt egy példa:" így megértem Tigrincet.". A posztolót nem lehet megérteni, mert ő egy idióta. Idejön valami lelki megnyugvásért, olyanokhoz, mint te is. Elnézitek neki, hogy 140-el ment keresztutcák előtt elhúzva? Ugyanezért más videókon azt írjátok, hogy ott dögölt volna meg a köcsög. De ő kivétel, Ő a Képtelenség saját köcsög gyorshajtója, akit fel kell oldozni. Már akkor írtam volna neki valami cifrát, mikor azt írta, hogy okuljunk a hibájából. Miféle hibára gondolt?
  • black235 #36 2018. május 5. 20:34

    37
    @LongJohnHolmes: Úgy látom neked, mint a keleti bölcsnek nem megy a szövegértés. A "megértem" és az "egyetértek" vele között van némi különbség. Mások értették, hogy mit írtam.
    Ha végig olvastad volna a kép aláírást, ő maga beismerte, hogy felelőtlen volt és azért osztotta meg, hogy mások tanuljanak belőle. Ez nagyjából az első modatokból kitűnik, ismét szövegértés.
  • LongJohnHolmes #37 2018. május 5. 20:48

    38
    @black235: Mit is értesz meg? Megérted, hogy valami külső erő hatására nyomta a gázpedált, mert az egy jó autó? Főleg mit tanulsz belőle? Tanulnod kell mások hülyeségéből, hogy ne szakíts 140-el egy keresztút előtt, amit nem lehet belátni? Vagy ha be is látod, egy álló autó előtt? Talán azt is tanulnod kell, hogy ne gyújtsd fel az erdőt?
  • Clark Kent #38 2018. május 5. 21:09

    39
    @LongJohnHolmes: Gondolom te egész életedben betartottad az 50-70-90-110-130-as sebességhatárokat.Nem előztél
    65-tel egy előtted 32-vel tötymörgőt lakott területen.Nem nyomtál rá a gázra, hogy 140-nél a mögötted hirtelen feltűnő motoros ne kenődjön rád.Nem menekültél forgalmi helyzetből, nem nézve a kilométerórát.
    Akkor neked is külső erő nyomta a gázpedált?
    Mondjuk ő tényleg felelőtlen volt, de látszólag tanult belőle.

    Egy külső erő diktálja azt is, hogy hétről hétre ilyen pöcs legyél?Szerintem te nem nem értesz egyet, nem akarod megérteni amit mások mondanak.
  • LongJohnHolmes #39 2018. május 5. 21:23

    40
    @Clark Kent: Nézd jóember, Nem sok gyorsabb van az utakon, mint én. Nem tartom be a sebességkorlátozást. Nem is a KRESZ-ről regélek, hanem a közlekedésről. Az autóvezetés a KRESZ és a közlekedés nem függenek egymástól, különféle dolgok. Vannak, akik ebből a 3-ből csak egyet- kettőt tudnak egyszerre. Ott mehetsz csak gyorsan, ahol lehet. Ott előzöl, ahol nem veszélyeztetsz senkit. Nem kockáztatsz semmiféle módon. Nem kocsikázol konvojban, leállsz vagy elveszíted őket. És hasonlók. A defenzív vezetésben vannak fokozatok, persze sokan csak hallottak erről a kifejezésről, de sosem fogják megtudni mi is az. A defenzív vezetés nem a lassú vezetés meghatározása :) Neked pedig csak ez ment át az irományomból.
    Az, hogy nem tetszik amiket írok, az azért van, mert csak akkor írok, ha a többség összeáll birkába és közös bólogatás közben elsétál a naplementébe a hülyeségeikkel.
  • Clark Kent #40 2018. május 5. 21:41

    41
    @LongJohnHolmes: Az ment át amit írtál, én nem képzelem bele, hogy "milyen ember" vagy stb.Tehát akkor te is száguldozod, de eldöntöd szerinted hol veszélytelen.Ez egyre jobb, komolyan!
    Vágod, hogy ő is azt hitte?

    Nem az nem tetszik amit írsz.Én elfogadom ha más a véleményed.Veled ellentétben.....
    Ráadásul tényleg rohadtul nem akarod megérteni a másikat, ez mondjuk kurvára zavaró.
    Na sétálok tovább a naplementébe, vagyis száguldozok egyet.Az megnyugtat.......
  • LongJohnHolmes #41 2018. május 5. 22:08

    42
    @Clark Kent: Te nem érted az egészet. Én nem száguldozom, hanem tempósan közlekedek. A baj az, hogy ő azt hitte, hogy veszélytelen 140-elsuhanni egy mellékutcában álló autó előtt. Én nem ott suhanok el 140-el, hanem ott, ahol nem fenyeget az a veszély, hogy kifordulhatnak elém. És igen, én meg tudom állapítani, hol és milyen veszély várható, de ő nem, mert nem tud közlekedni úgy, mint én. Nyilván ezt te nem tudod, mert nem vittelek el egy körre, és a szövegem pont úgy hallatszik neked, mint egy alkalmi Schumacheré, aki még az első csattja előtt henceg :) Persze én is az előtt vagyok, csak már pár évtizede várok rá :)
    Ezt úgy tudom neked érzékeltetni, hogy te előnyben vagy az óvódásokhoz képest abban, hogy te már tudod, hogy nincs télapó. Hiába próbálja neked 30 ovis bebizonyítani, hogy van :)
  • Clark Kent #42 2018. május 5. 22:29

    43
    @LongJohnHolmes: Értem én.Csak nem értek egyet, és remélem mindig jól fog működni egy a csudijó veszélydetektorod.
    Akkor ezek szerint a száguldozásnak vannak szintjei.Ezt is megtudtam.Ami még frankó és ami már nem.
    Igazán nem kötekedésképpen, de én ezt így rohadt álszent dumának tartom.
  • LongJohnHolmes #43 2018. május 5. 22:38

    44
    @Clark Kent: A száguldozás felelőtlen gyorshajtás. Legalábbis az én értelmezésemben :) Én nem száguldozom, hanem gyorsan hajtok. Megelőzök szinte mindenkit. De senkit nem veszélyeztetek. Még arra is figyelek, hogy meg ne ijedjenek.

    Na jó, ezeket nem lehet sem elmesélni, sem tanítani. Mindenki úgy vezet egy életen át, ahogy az első Km-eken, mikor beül egy autóba. Ez egy készség.
    Vigyázz magadra az utakon.
    Ja és nem indexelek feleslegesen, csak akkor mikor másoknak is adok vele értékelhető információt. Pedig nem is BMW-m van :)
  • black235 #44 2018. május 5. 22:57

    45
    @LongJohnHolmes: Magadat próbálod nyugtatgatni azzal, hogy az a fajta "gyorshajtás" amit csinálsz az rendben van és veszélytelen? Gyakakorlatilag te eldöntöd, hogy szerinted azon egy adott szakaszon nyugodtan lehet gyorsan hajtani, mert a te ismereteid/tapasztalatod/látnoki képességeid alapján nem lehet baj. Idézek Tigrinctől: "Láttam, hogy lát. A szemembe nézett." Abban a pillanatban szerintem ő is azt hitte, hogy nem lesz belőle probléma, mert reggeli 6:05-van, csak ketten vannak az úton, és a másik fél látja őt.
  • Tigrinc 2018. május 6. 11:22

    46
    LongJohnHolmes:
    Olvastam a reakcióidat, be kell ismerjem és elmondjam neked, hogy te a tipikus troll vagy! Méghozzá azon fajtából, aki még el is hiszi magáról, hogy amit hozzászólt az állja a helyét... sajnállak részben a felfogásod miatt, ugyan beleállhatnék egy vitába veled, de ilyen emberrel eszmét cserélni mint te, teljesen felesleges!
    A kommentelőknek 100%-ban lejött, hogy miről szólt a posztom, neked nem esett le a tantusz sajnos!
    Készítek külön neked egy rövidke kisfilmet arról, hogy amikor a közlekedési jelzőlámpa SZABADra vált, akkor mennyien néznek körbe elindulás előtt mielőtt behajtanak a kereszteződésbe! De, elég ha te is megfigyeled ha vezetsz!!!
    Gondolom teljesen más lenne a véleményed, ha a sztoriban az szerepelt volna, hogy az agyvérzést kapott rokonomat vittem volna kórházba....
    Te teljesen összekevered az eszement és odafigyelés nélküli száguldozást a kontrollált száguldozással!
    És a tanúlságot a pityergéssel!!!! Üdv, Tigrinc
  • Inhouse #10 2018. május 7. 12:40

    47
    @_voodoo_: Az öv szerintem nem csak a saját testi épségét védi. Főleg egy nagyobb sebességű incidensnél, ha nem volt frontális, akkor tovább futhat a jármű...ott aztán nem mindegy, hogy a csattanás után, a guruló autóban, öv nélkül a nagylábujjaddal a belső világítást tudod kapcsolgatni, vagy esetleg tudsz még kormányozni, fékezni a további veszteségeket elkerülendő.
    Azt meg továbbra sem értem, hogy 140-nél, piros lámpa mellett, a szabályosan közlekedő másik jármű sofőrjénél felmerülhet, hogy nem jól cselekedett... :o
  • törölt felhasználó #46 2018. május 7. 13:03

    48
    @Tigrinc: Én azóta mindig körülnézek zöld lápánál is amióta pici Corsámról lekapta a tűzoltóautó a rendszámot a fél ütközővel együtt. Aznap megtanultam, hogy nem ordít a zene és körülnézni! Persze a rendőr azt is mondta, hogy a tűzoltóautó vezetője is hibázott, mert neki a tiloson csak akkor szabadott volna átrongyolni még a nínóval is amikor látja, hogy nem lesz baleset. De szerintem a hiba az enyém volt, nem figyeltem, szerencsére nem tartottam fel őket nagyon, mert azonnal tovább mentek, mikor látták, hogy nem esett senkinek baja, és a tűzoltóautón nem is látszott egy karc sem. De egy örök lecke volt.
    Gyorshajtani meg nem merek, az autópályától is félek, meg a trafipaxtól is :D

    Azért Tigrinc jóhogy nemhatááá meg leközelebb nelégyilyenhüle :)
  • black235 #47 2018. május 7. 16:32

    49
    @Inhouse: Segíthetne, de ha megnézed az oldalra is feltöltött videókat, sokan annyira nincsennek képben az ütközés után, hogy a fékre lépjenek és ne koccolják le bónuszban az éppen ott parkoló még sértetlen autót. Mintha plusz pont járna érte mint valami Carmageddonban.
  • Inhouse #49 2018. május 8. 14:07

    50
    @black235: A legtöbb videóban nem egyértelmű, hogy be volt-e kötve a sofőr, nem sérült-e, magánál van-e, stb...
  • black235 #50 2018. május 8. 14:18

    51
    @Inhouse: Ültem már több olyan ember mellett, aki bepánikolt ütközés nélkül is, és bele kellett nyúljak az anyós ülésről, hogy ne menjen neki a szembejövőnek, vagy az árokba. Tapasztalatból tudom, hogy van ilyen :( Nem akarom tudni, hogy mi történne velük, ha tényleg történne egy koccanás. A "legszebb", hogy ezeknek az embereknek volt jogosítványa!
    Erre az esetre gondoltam nem arra, hogy eszméletlenül ül a kocsiban mert nem volt bekötve.
  • Inhouse #51 2018. május 8. 15:14

    52
    @black235: Én meg arra gondoltam, amit írtam, hogy nem tudhatod, ha nem ülsz mellette, hogy miért nem korrigált, fékezett. Hiába nézzük a videókat, a többségénél ez nem derül ki. Persze vannak ilyenek, sőt, amíg nem történik ilyesmi, senki nem lehet biztos magában. Ne derüljön ki. Az írásom arra vonatkozott, hogy öv nélkül nem csak a saját testi épségének árthat.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!