Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

34 hozzászólás

  • Airmen #9 2015. február 7. 20:30

    10
    @Matula: Egyszer már leírtam, még nagyon régen, mikor éppen hogy kipattant a dolog.Koszovó.

    Vagy hagyják elszakadni Kelet-Ukrajnát vagy harcolászhatnak feleslegesen az ukránok.Mindenképpen ők szívják meg.Ha nyernének, akkor is ott lenne az orosz lakosság, akik nyilván nem fognak Oroszországba költözni, hanem tovább folyna a konfliktus idővel megint.

    Viszont rossz helyzetben van Ukrajna.Az ország gazdaságának az 1/3-át állítólag az a terület adja, ahol a harcok vannak.Beledöglenének, ha elengednék a területet, mert alig 10%-a az országnak és mégis jelentős.Szóval szar helyzetben vannak.A vezetők érdeke a nyugat, az országé kelet, az emberek meg csak élni szeretnének.
    És most még működik az, hogy a nyugati országok pumpálják a pénzt, meg a fegyvereket, de egy idő után nem éri majd meg nekik se.Na, akkor nem lennék Ukrajna vezetője...
  • Matula #10 2015. február 7. 21:03

    11
    @Airmen: Ebben igazad van.de értelme sincsen ennek az egésznek az tény.mindig filózok azon,hogy a Trianon témát miért nem szedik elő?mindenki igazságtalannak tartja a világon de kuss van.aztán leesik,hogy ha egy csoda folytán megkapnánk az elcsatolt területeket akkor ukrajna sorsára jutánk.előbb utóbb lázadás lenne a kisebbségek részéről.de én bizony belemennék,hogy régiókra osszák a lenyúlt területet.Székelyföld,Vajdaság stb.csak,hogy tudja mindenki merre hány méter.két nyelvű feliratok mindenhová.pl szlovákok nyelvtörvény? mire fel? és még nem lettek leállitva az egy vicc.
  • Wundermax #11 2015. február 7. 23:04

    12
    @Matula: igazad van, itt már csak az segít, ha elválnak, pedig lehetett volna másképp is, de a sok hülyét behülyítették. Nagy volt a feszültség eleve, az orosz propaganda meg feltüzelt mindenkit, teljesen feleslegesen és a legrosszabb időben. Csak az idegesít, hogy ezerrel nyomatják ezt az áldozat-kultuszt, holott kurvára az orosz kisebbség fogott fegyvert, azzal a nyilvánvaló céllal, h az orosz hátszéllel majd jól elszakadnak.
  • Wundermax #10 2015. február 7. 23:06

    13
    @Airmen: A katalánokra emlékszel-e? Annyi pénzt fektetett az ország a katalán területek infrastruktúrájába, hogy nem csoda, ha nem szeretnék eldobni az egyik legjelentősebb ipari központjukat... mondjuk Ukrajnában picit azért más a helyzet, de van egy hasonló felhangja, mint ahogy te is említetted.
  • Wundermax #11 2015. február 7. 23:14

    14
    @Matula: rám számíthatsz, ott leszekrotfl egyszerűen nem bírja a gyomrom az orosz médiát. Van egy orosz barátom, na ő is nagyon fel tud baszni agyilag, pontosan ugyanezzel a 110%-ban elfogult önsajnálattal teli áldozatszerepes zagyvasággal és az állandó besértődéssel és a mérhetetlen büszkeséggel, ami csaknem minden orosz emberől árad.
    De itt folyamatosan és párhuzamos jelleggel megy a nácizás és a cionistázás, de az orosz földművestől az orosz zsoldoson át egészen a magyarokig (képtelenség.hu tagjai). Van egy olyan érzésem, h csak egy - köztudottan manipulatív - oldal vezényszavait szajkózzák, ezzel véve le a felelősséget a vállaikról, mert hát azért az orosz kisebbség sem ártatlan. Na nem mintha a nyugati sajtó feddhetetlen lenne, de korántsem annyira egyoldaló, mint az orosz média, legalább én így látom...
  • jk88 #6 2015. február 7. 23:31

    15
    @zskolya: Ha egy országrész teljes lakossága nem akar az adott országhoz tartozni, akkor igen is joguk van megválasztani, hogy hova akarnak tartozni.
  • Rambo07 2015. február 7. 23:44

    16
    Nagyon komoly dolgok ezek én kárpátaljai vagyok és tudom mi a helyzet. Minket akar a r....t ukrán a frontra vinni (és ezáltal csökkenteni a magyarságot) holott semmi közünk az egészhez!!! Már itt is meg vannak rémülve az emberek, hogy ebből mi is fog kisülni, egy biztos jó nem. Bujkálnunk kell a behívók elől mert senki nem akar vágóhídra menni, EGY ÉRTELMETLEN HÜLYESÉG AZ EGÉSZ amiatt sok ember fizetett már az életével :( remélem észhez térnek már végre...
  • Wundermax #15 2015. február 7. 23:53

    17
    @jk88:

    hirtelen ennyit találtam, de én úgy tudom, hogy olyan 60% körül vannak a keleti területek, de javítsatok ki, ha rosszul tudom.
  • Evaristus #3 2015. február 7. 23:57

    18
    @radirr: Mi se örülnénk ha egy idegen ország beköltözne hozzánk aztán meg ki akarnak válni és elvinnék az ország felét, bár ez velünk megtörtént lásd Szlovákia.
  • Evaristus 2015. február 7. 23:59

    19
    Meg hogy ők csak élni akarnak ott mg stb, alapból mit keresnek ott?....
  • zrx8 2015. február 8. 00:19

    20
    az usa harcolni fog a "demokráciáért" az utolsó ukrán katonáig..
  • radirr #18 2015. február 8. 01:29

    21
    @Evaristus: de ha nem magyarok lakják a területet és az ott lakók máshová akarnak tartozni én hagynám. Szabad döntésük.
  • Rush #7 2015. február 8. 02:01

    22
    @cannny: én is. Szmájleet most nem írok, mert igen megfogott a videó. Két fél könnycsepp is kicsordult.
  • Airmen #17 2015. február 8. 03:28

    23
    @Wundermax: Az a baj, hogy az ilyen statokat, mindig az ukránok adják ki.És közel sem pontosak.Ahogyan a románok is erősen ferdítenek(hiszen érdekük fűződik egy-két százalék ide-oda huzigálásához) például.Hogy a magyar statok milyenek, azt nem tudom.De szerintem elég arra alapozni, hogy ugye sok ukrán-orosz vegyes család van és hát vajon melyik oldalt akarnák, ha nem az oroszt, hiszen azért ott jobb az élet, mint Ukrajnában.Szóval az lehet, hogy 60%-ra dobják ki, viszont ugye a 40% nem nagyon tesz keresztbe az oroszoknak, sőt.Olyan videók nem nagyon kerültek ki onnan, amin az ukrán az oroszokat küldi el melegebb helyre, ellenben az ukránokat igen.Hát ugye a gond az, hogy mikor Szovjetunió volt, nem volt kérdés hogy orosz vagy ukrán, mindenki szovjet volt és kész.Ugye ez a helyzet a Krímmel is, ami Szovjetunión belül került orosz kézről ukránra, mert egyszerűbb volt az Ukrán SZSZK-nak adni, mert annak volt szárazföldi összeköttetése a félszigettel.

    Viszont mire szétesett a SZU, komolyan megváltoztak az etnikai arányok.Ennek isszák most a levét és ezért félnek a litvánok, észtek és a lettek is, ugyanis náluk is jelentős az orosz lakosság.Nem annyira, mint Ukrajnában, de gondot még okozhatnak.

    Elsődlegesen azt kell megnézni, hogy az elmúlt 100 évben Európa határait találomra húzták meg.Az érintett területen egyébként az SZU szétesése után azért mentek bele ezekbe a határokba, mert egyrészt Ukrajnának szüksége volt a keleti iparra a túléléshez, másrészt meg egyáltalán nem volt esélytelen a Szovjetunió részbeni újraegyesítése, ami végül nem jött be(hogy ez jó-e vagy sem, az látszik a volt szocialista államokon).Ja és ugye általában sikerült orosz-párti vezetést megszavaztatni a néppel, így nem volt konfliktus, mert az oroszok is biztonságban voltak és az ukránok úgysem tudtak volna jobbat felmutatni.

    Bár Ukrajna eléggé sok mindenben negatív példa, mert még a Szovjetunión belül is vetekedett a korrupció a moszkvaival, ami nem sokat használt.Most nyugat-párti a komplett vezetése, de mégis eltűnt a katonai segélyek ötöde és senki nem tud semmit.Pedig Te, Én és a többi EU állampolgár adta nekik.
    Egyébként szerény véleményem az, hogy Ukrajnát alkalmas politikus még nem vezette.Talán Janukovics lopta a legkevesebbet, de az "ide-oda nyalok"-hadművelet nem segített sem rajta, sem senkin.

    Még a demográfiához annyit:Sok esetben a minden napokban használt nyelvet kell nézni, az anyanyelvet.Abban állítólag masszívan vezet az orosz a Dnyepertől keletre.Tehát idővel már az ukránok saját maguk "váltak" orosszá, ezzel feladva ukránságukat.Olyan ez, mint amikor a magyarok egy része egyre inkább tekinti magát szlováknak, románnak, szerbnek még a többségében magyarok által lakott területeken is.
  • Airmen #13 2015. február 8. 03:41

    24
    @Wundermax: Erre mit mond a katalán?Azt, hogy az a pénz pont fedezi a függetlenségük elvételét és akkor nullán vannak, lehet szépen függetlenedni.Mikor ilyen komoly népcsoportok akarnak függetlenedni, akkor általában csúnya vége szokott lenni.Egy pont mindenhol eljön, amikor már csak a harcban látnak esélyt.
    Skócia pont nem ilyen.Szavaztak és kiderült, hogy a többség(kis különbséggel ugyan), de az Egyesült Királyságot akarja.Ők valószínűleg ebbe bele is törődnek, mert nemzetközileg sem támogatná őket senki egy ilyen eredmény után.

    Egyébként még maga az ukrán lakosság is közömbös a területekért folyó harcokkal kapcsolatban.A Krímet elengedték, Donyecket még nem.De csak azért nem, mert ugye fontos nekik.Egyébként maga az ukrán nép pont leszarja a helyzetet, mert nem vonult meg 1 millió ember katonának, nem ment szembe a lakosság az oroszokkal.Ez is beszédes.
  • csigabigapu 2015. február 8. 06:03

    25
    Товарищ Путин, большое спасибо
  • jk88 #18 2015. február 8. 10:57

    26
    @Evaristus: Velünk is megtörtént, lásd nem csak szlovákia, hanem trianon úgy általában. Csakhogy az ukránoknál nem ez történt. Ezek az emberek már generációk óta ott élnek, és mindig is oroszok voltak, akkor is, amikor ukrajna még a holdban se volt. Csak aztán jöttek a változások, és hirtelen húztak egy határt oda, ahol azelőtt soha nem volt, ők meg a rossz oldalán rekedtek.
  • minime 2015. február 8. 12:57

    27
    háborúban gyöztes nincsen csak vesztes.
    de az oroszok ugyanúgy lönek mint az ukránok.
    ezt a videot az orosz tvben mutogatják, az ukrán tvben meg ahogy az ukrán nép sir az oroszok miatt.
    ezt csak az egyszerü buta nép nem fogja fel.
  • Salax 2015. február 8. 15:13

    28
    Íme a történelem hamisítás tipikus példája! A Moderátoroknak éppúgy felelőssége az ilyen megosztó videók kiszűrése, mint pl. < moderálva >-, < moderálva >-, vagy négerellenes anyagok eltávolítása!
    Működik a neokommunista agitprop.
  • cannny 2015. február 9. 19:55

    29
    Én a lényeget látom benne. Lehet filozofálni, hogy ki, mi, kit, mit, miért, a lényeg: ártatlan emberek szenvednek és halnak meg, mindkét oldalon. Nem ez a megoldás. Nem tudom mi a megoldás, mert én egy egyszerű ember vagyok, de ez így nem jó. Nagyon nem...
  • cannny 2015. február 9. 19:56

    30
    És ennek kellene a lényegnek lennie, hogy ártatlanok szívják meg, mert számomra ez a lényeg... Mások szerint
    nem, jöhetünk itt a történelemmel, akármivel, ezt nekem nem lehet megmagyarázni...
  • vaz 2015. február 13. 13:13

    31
    Jártam ott kb három hete és igen, sajnos ez a valóság..amit nagyon szeretnének szépíteni és takargatni, de nem lehet.
  • cannny #31 2015. február 13. 19:37

    32
  • Wundermax #24 2015. február 13. 22:46

    33
  • Gondolkodó 2018. február 2. 20:33

    34
    Az a szomorú, amikor két, egy nyelvet beszélő testvérnép, akik között határnak sem volna szabad lenni egymás ellen fordul,
    egy pár ember hatalmi vágya miatt.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!