Itt az új szomáliai csodafegyver !
Hááát, eljött ez a nap is! Megértük.
3'14"791 Kamui Kobayashi követte el egy Toyotával.
Az 1936-ban gyártott Toyota-t Vlagyivosztokban találták.
Negyedik generáció (1992-2002) Az új Suprával a Toyota nagy lépést tett előre afelé, hogy egy nagy teljesítményű, komoly sportautót hozzon létre. Az autó a felfüggesztés és a hajtáslánc egyes elemeit a Z30-as Soarertől (Lexus SC) kapta, az előző generációnak szintén voltak közös vonásai az akkori Soarerrel.
Harmadik generáció (1986-1992) 1986 májusában a Toyota készen állt, hogy piacra dobja a Supra következő generációját. A harmadik generáció már teljesen elszakadt a Celicától és önálló modellé vált, ezt mutatta többek között az is, hogy a kocsi hátsókerék-hajtású maradt, míg a Celica elsőkerék-hajtásra váltott. Az új generáció formaterve valamelyest hasonló volt elődjéhez, de egy erősebb, háromliteres, 200 lóerős (149 kW) soros hathengeres motort kapott. Eleinte csak feltöltés nélküli változatba
Második generáció (1982–1986) 1981 végén a Toyota kidolgozta a Celica új generációját az 1982-es évre, így megszületett a Celica Supra új generációja is. Japánban az autót Celica XX-ként ismerték, de a világ többi részén Celica Supra néven árulták. A kocsi továbbra is a Celica tervein alapult, de már volt néhány jól látható eltérés, megkülönböztető jegy rajta, például az eltérő orr-rész és a teljesen a karosszériába simuló bukólámpák. A Suprában továbbra is soros hathengeres motorok a Celica né
Első generáció (1978–1981) Az első generációs Supra nagyrészt az akkori Celica liftback változatán alapult, de 129,5 mm-rel hosszabb volt annál. Az ajtajai és a hátsó része teljesen megegyeztek a Celicáéval, de az első oldalelemeket meg kellett hosszabbítani, hogy beférjen a soros hathengeres motor a Celica négyhengeres erőforrása helyett. A Toyota eredetileg a Datsun (ma már Nissan) Z-jelű sportautói vetélytársául szánta az új modellt.
Már létezik egy működő prototípus, de még kérdéses, hogy mire lehet alkalmas az oldalazó kerék. Egyelőre egy öreg Toyota Echón bizonyíthatja, mire képes.
Rimono néven mutatták be a legújabb városi kisatót Japánban. Az elektromos autó hossza 2,2 méter, 6,8 lóerős és 45 km/h a végsebessége. Maximális hatótávolsága egy feltöltéssel 50 km. Az autó 2017-ben kerül forgalmazásra
Ezek mindent kibírnak !
a zene nagyon adja,meg a turbó
A Japán császári járgány!
A Toyota Mega Cruiser terepjárót az amerikai Hummer mintájára gyártották 1995-2002-ig. Az terepjárót a borsos ára végett (90.000 dollár) csak rövid ideig gyártották.
Toyota + 1500 Lóerő = Szétszalad a ménes!
Az ISIS (és hasonszőrűek) imádják a Toyota kisteherautót, de vajon miért? A Top Gear csapata rájött....
A kérdés csak az, hogy az a fazon magánál tartja e az útlevelét, aki az elsőben ül és beáll a konténerbe, vagy így csempészik az embereket a kocsikkal?
Golyó barátom kérésére
A Toyotás mindent megtett pedig...
20b wankel motor egy Corolla AE86-ban
Önnek egy üzenete érkezett a maffiától!
Így vezet a playboy címlaplány egy 1000 lóerős Toyota Supra-t
1000 LE-s Toyota Supra
A Toyotást a szomszédok figyelmeztették, hogy ne állja el a járdát, mert zavarja a gyalogosokat.