Kétszer nagyobb lett volna a valaha épült legnagyobb repülőgépnél, az Antonov 225-nél.
Egy elvetemült ötlet
A Titanoboa egy a paleocén korban, mintegy 60-58 millió évvel ezelőtt élt kígyónem volt. Egyetlen ismert faja a Titanoboa cerrejonensis, a valaha felfedezett legnagyobb kígyó.
A második világháború alatt gyártott legnagyobb teherszállító repülőgép !
A Cár tank
Az Abrádzs al-Bajt torony, másnéven Mecca Royal Clock Hotel Tower egy hatalmas épületkomplexum a szaúd-arábiai Mekkában. A komplexum több világrekordot is tart, többek között: a világ legmagasabb szállodája, a világ legmagasabb toronyórája, a legnagyobb óra számlapja. A komplexum szálloda tornya lett 2011-ben a második legmagasabb épület a világon, amelyet csak a dubaji Burdzs Kalifa múl fölül.
A Zubr osztály (Project 1232.2, NATO nevén "Pomornik") a világ legnagyobb légpárnásainak osztálya. Mindössze nyolcat építettek belőle, melyből jelenleg hét van aktív szolgálatban, Kettő az orosz haditengerészetnél, négy a görög haditengerészetnél és egy a kínainál.
A nagyfeszültségű villanyoszlop magassága 370 méter, tömege 5999 tonna.
Egykor a világ legnagyobb kamionja volt !
Ez már nem is hajó, ez egy úszó sziget !
A Darwin kéregpók folyómedrek felett átívelve akár 25 méterre is kifeszíti fonalát! A gigantikus hálóhoz építője a világ legerősebb pókselymét használja, mely kétszer ellenállóbb más pókokéinál, és valószínüleg a legellenállóbb biológiai anyag a világon!
Ez volt a legnagyobb kaliberű huzagolt fegyver a tüzérség történetében.
Bazinagy!
Aki az adatokat elolvassa, annak biztosan leesik az álla...
Harmony of the Seas 227700 tonnát nyom, minden eddigi hajónál nagyobb!
A Svéd cég legnagyobb homlokrakodója !
A monstrum egy 1951-es Dodge Power Wagon mása, és ami a legelképesztőbb, hogy működőképes!
Aztamindenit ez mekkora !
A gigászi darut 2015. május 15-én mutatták be Szingapúr kikötőjében.
Szép nagy dög ez is!
Műszaki adatok Magasság 3 250 mm Szélesség 6 180 mm Szélessége 2 800 mm Teljes hossz 12 700 mm Kefe átmérője 1 170 mm- Kefe hossza 6 240 mm Kefe anyaga Acél vagy Poly Kefe fordulatszám 0-720 rpm Munkaszélesség 5 500 mm kapacitás 357 500 m² / h
Poszt az igényes embereknek! De aki olvasni lusta, az legalább a képeket nézze meg...
Ne ijedj meg! Nem kell sokat olvasni. Sajnos ez is egy rövid poszt.
Mint a tegnapi feltöltésemnél, úgy ennél a gépnél se tudok semmit írni a gép vagy a cég történetéről.
Sajnos semmi irományt nem találtam se a gép történetéről, sem magáról a Tesmec cégről, csupán annyit, hogy 1951-ben alapították Olaszországban.
...Serpenyője!
A Big Muskie-t 1969-ben építette a Bucyrus-Erie a Central Ohio Coal Company számára.
Gondoltam, hogy az én "elképesztő" ötvenedik posztom alkalmából, valami igazán érdekeset teszek fel,illetve a posztot sok szeretettel küldöm mindenkinek, aki értékeli és hozzászólt az eddigiekhez!
A monstrumot 1980-ban építették Olaszországban.
A Wilbur Hensler által tervezett traktort Ron Harmon és munkás csapata építette a Rossi Brothers számára.
A gép nevét Bertha Knight Landes-ről kapta, aki 1926 és 1928 között Seattle város polgármestere volt és egyben az első női polgármester Amerikában.
Az első LR13000-et Németországban Ehingen városában 2013 júliusában állították fel.
A monsrtum eredeti neve Union Pacific 4000, ám a gyártás alatt az egyik munkás krétával az orrára írta a mára legendássá vált "Big Boy" (Nagy Fiú) nevet.
A JCB céget 1945 októberében alapította Joseph Cyril Bamford.
Az LTM11200-9.1-et 2007-ben a BAUMA kiállításon mutatta be a Német Liebherr cég.
Poszt Grim ajánlásával!
A világ második legnagyobb köteles hegybontó kotrója!
Az Amerikai gyáros Henry Kaiser egy óriási teherszállító repülőgepet építetett 1947-ben.
Poszt annak, aki szeret olvasni!
Az Wärtsilä RT-flex96C egy kétütemű turbófeltöltős kis sebességű dízelmotor, melyet a Finn Wärtsilä cég tervezett és gyártott az Emma Maersk konténerszállító hajó számára.
Bagger a legnagyobb külszíni fejtő és egyben a valaha épített legnagyobb szárazföldi jármű!
A Marion, becenevén "Kapitány" a legnagyobb köteles hegybontó kotró volt, a maga 12.700 tonnájával!Ezzel a Kapitány a legnehezebb szárazföldi jármű rekordját tartotta, egészen 1978-ig, amikor a Bagger 288 átvette helyét, 1995-óta pedig a Bagger 293 a rekordtartó!