Ez van srácok... :D
Nem egészen érteni, hogyan is történt ez meg.
Dolgozgatnak azért ott keleten is
Nem engedtétek, hogy elmenjek. Muszáj volt megszegnem a fogadalmamat, úgyhogy újra itt vagyok, és hálám jeléül, hogy ilyen kedvesek voltatok, itt egy poszt egy érdekes gépről. Remélem tetszeni fog. :)
Katonai kiadás.
Az akadályt úgy tervezték, hogy ellenőrizze és korlátozza a hozzáférést a speciálisan védett létesítményekhez, valamint hogy ellensúlyozza a terrorfenyegetést.
Az első repülés a Rostek, Sergei Chemezov vezetőjének jelenlétében történt.
Az 1987-es csomag fincsi szószt is tartalmaz.
Az Ebay-on 2 dollárért vették, Kínán keresztül jött.
A tápellátó csomag 1945-ös Amerikai hadsereg reggelije. 72 éves étel!
Csak hatástalanították :)
Repülő-e avagy hajó ?
Az Ural története 1941. november 30-án kezdődött, amikor a Cseljabinszki területen található Miassz városában elkezdtek építeni egy gyárat. Az építkezésre a Szovjetunió Államvédelmi Bizottságának döntése alapján került sor. Az öntőüzemet is magában foglaló gyáregységbe számtalan, a moszkvai Sztálin Autógyárból ( ZiSZ) átköltöztetett eszköz is került. Az üzemet eleinte Miasszi Autógyárnak hívták, csak 1944-ben nevezték át UralAZ-ra.
Nem ismer lehetetlent !
Rendeltetése: oszloputak építése, hadiutak építése, előkészítése és fenntartása, egyéb műszaki munkák gépi végrehajtása.
A kétszázadik posztom.
A gép, mely farok nélkül és képes repülni !
"Go Trabi Go"
Ahogy az egyik orosz weboldalon olvastam -"Tíz tonna acél és sugárzó düh !"
A Volkswagen Schwimmwagent Ferdinand Porsche tervezte és a Volkswagen bogárból lett kifejlesztve
Az első motoros posztom.
Ulan-Ude aviation plant a gyárnak a neve Katonai célokra, és exportra is gyártanak civil gépeket Mi-171-eseket