Biztos megéri!
A videó hosszú! De érdemes végignézni, hogyan kapják el őket, miközben azt hiszik megúszták!
Ezekben a napokban egy igazi mentési művelet indult, amelynek oka egy orosz állampolgár eltűnése volt. Két napot töltött egy kis szigeten. Szerdán este került a szigetre és péntek este találták meg. A férfi Svédországban vásárolt egy kis vitorlást, és úgy döntött, hogy Stockholmból Spanyolországba fog vitorlázni. A kétnapos keresést követően a légimentők megtalálták a hajó roncsát és később a férfit is. Miután a vitorlás hajója elsüllyedt a férfi 3 kilómétert úszott ehhez a kicsi szigethez, szerencsére semmi baja nem történt.
A CH–53E Super Stallion az amerikai haderő és a NATO legnehezebb és legnagyobb teljesítményű helikoptere, melyet a Sikorsky Aircraft fejlesztett ki az 1970-es évek második felében, a CH–53 Sea Stallion továbbfejlesztésével, elsősorban a Tengerészgyalogság számára. Az amerikai üzemeltetők egyöntetűen csak „hurrikán csinálónak” becézik a típust, a hétlapátú főrotor által keltett légörvény miatt. A Tengerészgyalogság 1967 októberében újabb fejlesztési igénnyel állt elő, melyben kikötötték, az új típusnak 80%-kal nagyobb emelőkapacitással kell bírnia a CH–53D-hez képest, valamint hadihajókon – főként a partraszálló hajókon – való üzemre is képesnek kell lennie.
A Mi–6-os helikopter NATO-kódja: Hook a Szovjetunióban gyártott nehéz szállítóhelikopter volt, melyet a Mil tervezőirodában terveztek és nagy számban gyártottak katonai és polgári célra egyaránt. A Mi–6 fejlesztése 1954-ben indult meg, az Aeroflot és a szovjet légierő nagy szállítóhelikopter iránt felmerült igényeinek kielégítésére. Amikor a gép 1957 végén végrehajtotta első felszállását, ez volt a világ legnagyobb forgószárnyas légijárműve, mely nagy mérete ellenére is megmaradt hagyományos felépítésű helikopternek. Egyúttal ez volt a Szovjetunió első sorozatgyártású gázturbinás helikoptere. A Mi–6 a különféle rekordok megdöntésével azonnal megkezdte rendkívüli képességeinek bizonyítását, és a helikopterek közül elsőként lépte túl a 300 km/h sebességet. A posztot Malac kérésére készítettem ( A kifosztott Csernobili járműtemető) lévő posztomnál lévő kommentelését figyelembe véve.
Na, most már ilyen is van!
A baleset még 2016 decemberében történt Brazíliában. A helikopteren utazott a mennyasszony és a bátyja aki mellette ült, a helikopter pilóta és a fotós nő aki akkor 6 hónapos terhes volt. Már csak 1 kilóméterre volt tőlök a 300 fős násznép és a vőlegény aki várta álmai asszonyát. Nascimento Silva volt a mennyasszony akinek minden álma az volt, hogy helikopteren vigyék az oltárhoz. A balesetetet senki nem élte túl.
Örök darab a háborús filmek közt.
Valójában a kamera zársebessége és a rotor szinkronban van.
Ha lesz belőle film én azonnal megyek moziba! :)
Tengerészgyalogsági helikoptert vetettek be a Bertra Leyva drogkartell ellen.