Csak egy laza fél óra, ha érdekel a téma akkor katt ide ;)
A fémmunkák nagyon komolyak.
Nemcsak Urániummal, hanem Lítiummal is foglalkoznak.
Elég brutál, ha nem bírod, inkább ne nézzd!
A munkás a prés alá került, amely összenyomta. A videó végén látszik, ahogy a nem túl izgatott kollégája kihúzza a gépből (lehet ez ott mindennapos eset).
A gyártás végén az S560-as magától hagyja el a gyártósort a Sindelfingeni gyárban.
Igencsak meghökkentek a szerencsiek 1923-ban, amikor a városban két évvel korábban alapított Magyar Kakaó és Csokoládégyár Rt. dolgozói egy szép napon kiálltak a gyárépület elé, és minden arra járót megajándékoztak egy tábla csokoládéval. Ez volt a cég első terméke, a sárga papírba csomagolt 101-es főzőcsokoládé, amiből először próbaképpen csak 200 kilogrammot készítettek, de a kezdeti sikerek után megindult a tömeggyártás.
A Kamaz gépjárműgyár páncélozott és katonai járműveinek típusai: K-53949, K-63968 "Typhoon-K", K-4386 "Typhoon Airborne", K-53958 "Tornado" és a K- 43269-es modell.
Hé more! Ezért nem kell felgyújtani fél Magyarországot. Egyszerűbb és nem látni a füstöt 30 kilóméterről.
A gyárból még időben tudták evakuálni az embereket, egy 27 éves férfi másodfokú égési sérüléseket szenvedett.
A selyemgyárat Kim Jong Un anyukájáról nevezték el és Kim Jong Suk néven fut ez a családi érdekeltség. A gyárban 1600 dolgozó van, többnyire nők. A gyárhoz tartozik egy óvoda is ahol a dolgozók gyerekei vannak.
Az Ural története 1941. november 30-án kezdődött, amikor a Cseljabinszki területen található Miassz városában elkezdtek építeni egy gyárat. Az építkezésre a Szovjetunió Államvédelmi Bizottságának döntése alapján került sor. Az öntőüzemet is magában foglaló gyáregységbe számtalan, a moszkvai Sztálin Autógyárból ( ZiSZ) átköltöztetett eszköz is került. Az üzemet eleinte Miasszi Autógyárnak hívták, csak 1944-ben nevezték át UralAZ-ra.
Az "elpusztíthatatlan" !
Gyönyörűek!
Műszaki adatok
Hosszúság: 4410 mm
Szélesség: 1764 mm
Magasság: 1497 mm
Tengelytáv: 2620 mm
Nyomtáv hátul: 1510 mm
Nyomtáv elöl: 1510 mm
Teljes súly: 1150 1150
Max. sebesség: 185 km / h
Ulan-Ude aviation plant a gyárnak a neve Katonai célokra, és exportra is gyártanak civil gépeket Mi-171-eseket
A történet 1934-ben kezdődött mikor Hitler kitalálta, hogy minden német családnak legyen egy autója
Legalább itt nem csak a kaviárra hajtanak, hanem a halat is felfüstölik, felhasználják
A Beloiannisz Hiradástechnikai Gyár egykori balatoni üdülője.