Az Ikarus 55, az Ikarus gyár egyik legismertebb és legsikeresebb távolsági- és turista busz típusa volt, melyet 1954 és 1973 között gyártottak. Gyakori becenevei a „faros” és a „Bözsi”, melyeket a busz a jellegzetes hátulsó, motor szekciójának köszönhet. A járműből összesen 7466 darabot gyártottak le, ennek kicsivel több, mint a fele, 3762 db a Szovjetunióba került. Ezek a példányok LIAZ mellső tengellyel készültek, a legtöbbjük 55.12-es és 55.13-as kivitelű volt. De volt egy Ikarus-55.14 Lux típusú jármű is amit kevesen ismernek. Ez a képeken látható busz 1972-es évjáratú. 6 évig a Leningrád 1. számú buszparkhoz tartozott. A mai napig egy kedvelt nosztalgia jármű a Magyar Ikarusz busz Oroszországban.
2006-ban vásárolták ócskavas áron.
A Corvette első generációja az 1953-as modellév végén került bemutatásra. A General Motors eredetileg csak egy prototípusnak szánta saját, rendszerint extravagáns formaterveket bemutató Motorama standjára, a New York-i autószalonon. A modell azonban akkora érdeklődést váltott ki a látogatókból, hogy a GM úgy döntött, belefog a hivatalos gyártásba. Az első, eladásra szánt darab gyártása 1953. június 30-án kezdődött meg.
Az autó várható eladási ára 1 millió euró lesz
Az A360-as sztráda építése 1925-ben kezdődött, és negyven évig tartott. Aszfaltot mondjuk nem tettek rá, de Szibériában a földutat is lehet hivatalosan autópályának hívni.
A boldog tulajdonos egy aukción vette 500 ezer dodóért!
Pár lelkes Ikarus imádó ember úgy gondolta,hogy adnak még esélyt a lepusztult busznak.a szórakzóhely neve neve :Busbar Maxi
Packard Eight Station Sedan autója 1948-ból.
Vámpírtörténetek őshazája!
A régi fekete-fehér fotókat egy speciális technika segítségével színezték ki, hogy a lehető leghitelesebb látványt kapjuk végeredményként. A képeket az 1930-as években készítette Hans Hildenbrand, a National Geographic publikálta.
A Szentpétervári Peterhofban felújították a Sámson kutat!