Az Ural története 1941. november 30-án kezdődött, amikor a Cseljabinszki területen található Miassz városában elkezdtek építeni egy gyárat. Az építkezésre a Szovjetunió Államvédelmi Bizottságának döntése alapján került sor. Az öntőüzemet is magában foglaló gyáregységbe számtalan, a moszkvai Sztálin Autógyárból ( ZiSZ) átköltöztetett eszköz is került. Az üzemet eleinte Miasszi Autógyárnak hívták, csak 1944-ben nevezték át UralAZ-ra.
DT-30 (Vityaz) A legkülönbözőbb éghajlati viszonyok közé tervezték (mocsár,hó,off road, tajga)-40 és +50 celsius fok közt. A Dt-30 és változatai (DT-30PM N / DT-30M N / DT-30P / DT-10P ) elsősorban egy új típusú, nagysebességű lánctalpas off road szállítójárművek, melyek nagy terhelést és rakfelület biztositanak.Kiváló írányithatóság mindenféle terepen és időjárási körülmény közt.
Aki ismeri a filmet, annak nagy élmény, aki nem, annak lefordítom, ha kell
Fingom sincs, hogy sírjak vagy nevessek -e
Ezt a barmot