Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

8 hozzászólás

  • Matula 2014. május 2. 22:31

    1
    vissza a malévot,a stadionok árán!
  • TonyEricsson #1 2014. május 2. 22:38

    2
    @Matula: Malév, holnap stadion?
  • Salax 2014. május 2. 23:05

    3
    A stadion jobb. Azzal nem lehet elmenekülni ebből a nyomorult országból!
    Okos!
  • Airmen 2014. május 3. 00:29

    4
    Hát ha csak egy kis jó szándék vezérli a cég vezetőit meg az állambácsit, akkor mondjuk a Swissair mintájára egyik nap csőd, másnap reggel már átfoglalt járatok ugyanazokra a gépekre, másik név alatt.Még az ILFC is belement volna.... de persze Abszurdisztánban máshogy mennek a dolgok.

    Ma meg már a fapadosok szétkapták a piacot, a hagyományosok meg befoltozták a lyukakat.
  • Magister #4 2014. május 3. 08:10

    5
    @Airmen: És a magyar légiközlekedés lassan de biztosan haldoklik...
  • Chaerea #5 2014. május 3. 10:44

    6
    @Magister: Azért azt nem mondanám.
    De az tény, hogy a Malév kibukásával Ferihegy régiós elosztóközpont funkciója elhalványult és szerintem ezzel presztizsveszteséget is elszenvedett (így nem fogjuk behozni Bécset). Viszont a Wizznek és az erős arab térnyerésnek köszönhetően valamennyire bővült a közel-keleti járathálózat, ami azért örvendetes.
  • Magister #6 2014. május 3. 14:04

    7
    @Chaerea: a légiközlekedésben dolgozom, nekem elhiheted, hogy haldoklik. A wizz járatnyitásai örvendetesek lennének? Bizonyos szempontból talán, de egy fapados csak az árat nézi, ha kell egyik napról a másikra bezár állomásokat. Arab térnyerés? Napi 1 Qatar airways járat lenne a térnyerés? Bécsbe napi kétszer jár az Emirates szélestörzsűvel (az egyiket lehet 380-asra cseréli), az AirSerbiát megvette a LOT-ba pedig bevásárolta magát az Etihad. Lehet, hogy van arab térnyerés, csak nem nálunk... Évek óta semmit sem fejlődött a repülőtér (a Sky Court nevű bevásárlóközpontot nem nevezném fejlesztésnek.) maximum visszafelé...

    És még egy tény a WizzAir-ről: kedves tulajdonosa mikor MALÉV vezérigazgató volt, akkor a MALÉV pénzén sok sok sok sok millióért csináltatott folyamat és ágazati és kereszt elemzéseket. A MALÉV ebből persze semmit sem hasznosított, hiszen mikor leváltották és felmarkolta a nem kicsi végkielégítését, akkor ezeket is magával vitte. Ezek szolgáltatták a wizzair alapjait...
  • Rauschberg 2014. május 3. 20:38

    8
    Volt! :(
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!