Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
pfff

17 hozzászólás

  • Dr.acula 2012. augusztus 17. 13:49

    1
    még 2.-on sem :(
  • andalas 2012. augusztus 17. 13:58

    2
    még én sem :(
    De ha egyszer felkerülök egy eppülőre tuti ki nem szállok míg a pilótafülkébe minden gombot meg nem nyomok! rotfl
    Nagyon gyönyörű. yeh
    Nálunk is járt már a Szuperjumbi, dicsekedni! :D :D
  • SpeedFire 2012. augusztus 17. 13:59

    3
    hat igen :D
  • ArkaChopa 2012. augusztus 17. 14:11

    4
    Faintos. A 96-os járaton el tudnám viselni. :)
  • Magister 2012. augusztus 17. 15:00

    5
    Nagyon befürdött vele az Airbus. Hajtóműhibák, szárnyrepedés és végeláthatatlan műszaki problémák. Nem egy jól sikerült konstrukció, csak bizonyos repterek tudják fogadni ellentétben pl a B747-800-al vagy a hamarosan esedékes B-787-el!

    Jó is lehetett volna, de sajnos nem lett!
  • andalas #5 2012. augusztus 17. 15:09

    6
    @Magister: nincs szerintem több baj vele, mint más utasszállítókkal.
  • kockaluca 2012. augusztus 17. 15:16

    7
    a kis geci...:D
  • Magister #6 2012. augusztus 17. 16:27

    8
    @andalas: szakmabeliként amennyire én tudom van, igaz nem minden publikus...
  • Rush #8 2012. augusztus 17. 16:36

    9
    @Magister: csak nem te vagy az egyik sztyuvi ??? :|
    rotfl
  • Magister #9 2012. augusztus 17. 17:02

    10
    @Rush: nem, én itthon húzom az igát de ennek a cégnek szívesen dolgoznék és ismerek Emirates-nél A380-ason repülő pilótát.
  • andalas #5 2012. augusztus 17. 20:10

    11
    @Magister: na akkor mesélj, én eddig hajtóműhibáról hallottam, de az sem volt olyan kirívó eset.
  • Magister #11 2012. augusztus 17. 20:41

    12
    @andalas: az Emirates leállította a gépeit pár hónapja, mert a szárnytőnél hajszálrepedéseket találtak. Emellett rengeteg az elektromos probléma, a gépek többet vannak a földön mint a levegőben. Sok olyan dolog van ami nagyban megnehezíti az üzemeltetését. Pl ha az emeletre vezető lépcsőknél kiég egy izzó, a gépet üzemképtelennek kell nyilvánítani és nem repülhet amíg ki nem cserélték. Volt rá példa, hogy gurulás közben kiégett és ezért vissza kellett menniük az állóhelyre.

    Ami a használhatóságát illeti: a méretei miatt sok repülőtér nem tudja fogadni a gépet - Ferihegy is ilyen - mert a hatalmas gép sok guruló úton nem fér el. Nálunk is csak a B5 Holding Bay-ig tudott bejönni, mert a kandeláberek között nem fér el, így nem tud begurulni az előtérre. Szintén a méretei miatt ülön állóhelyet kell neki kijelölni és saját utashídra is szüksége van a kiszállításhoz, a "hagyományos" hidak nem jók neki. Vele ellentében a B747-800-as minden olyan repülőteret és állóhelyet tud használni ahol egyébként a B747-es széria tagjai le tudnak szállni. Ezért az üzemeltetéséhez nem kell extra beruházás.

    A problémákat gondolom folyamatosan javítják és előbb-utóbb a végére érnek, de ez rengeteg idő és pénz valamint presztizs veszteség. Szvsz jobban jártak volna, ha egy meglévő típust fejlesztenek tovább mint a Boeing.
  • kistuboly 2012. augusztus 17. 21:41

    13
    hát, szívesen kipróbálnám...
  • Brolin 2012. augusztus 17. 22:29

    14
    Nemrégiben volt szerencsém Toulouse-ban az Airbus gyárban az A380-as final assembly csarnokában megnézni ezeket a monstrumokat. A méretek valóban megdöbbentőek, hogy az árakról már ne is beszéljen az Ember :D. A hangár előtt jó pár Fly Emirates-nek gyártott A380-as gép várta végső fényezést és a belső berendezését.
  • Rush 2012. augusztus 17. 22:31

    15
    én eddig csak fap fap fap fapadossal repültem rotfl
  • Jimmybátyó 2012. augusztus 18. 11:13

    16
    Haltál már meg első osztályon,miközben fölrobbant melletted a hajtómű ? :-)
  • Cici 2012. augusztus 18. 12:04

    17
    Elküldenék neki, egy videót, a kettes metróról. :)
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!