Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
grat

8 hozzászólás

  • kisokka 2012. január 16. 22:00

    1
    Honecker bosszúja mi? Apátok faszátrotfl
  • Rush 2012. január 16. 22:01

    2
    Ez nem rally. Ez motorbőgetés xD
  • Kruspe 2012. január 16. 23:08

    3
    Sose értettem,hogy egy olyan szar autót,mint a Trabant,mi a fasznak felöltöztetni,meg tuningolni?Kár a gőzért!
  • oonnttii 2012. január 16. 23:30

    4
    hogy miért?? kicsi, könnyű
    jó a teljesítmény-súly arány, persze ha előtte lecserélted a motort!! XD
  • Kruspe #4 2012. január 17. 14:51

    5
    @oonnttii: Hát ja.Kicsi,könnyű,nem megy,hideg,kényelmetlen, bútorlap kasztni stb. stb.
    Legszarabb autó a világon szerintem. ;-)
  • warpig #5 2012. január 17. 15:07

    6
    @Kruspe: kasztni nem lényeg,erős motor + kiszélesítették, hogy jobban feküdjön az úton...úgy sem töréstesztre mennek vele, szóval a kasztni most mindegy! :)
  • Sponge 2012. január 17. 23:21

    7
    az meg milyen alapjárat? XDXDlolhatalmas :D
  • r3l4t1v 2015. január 17. 03:30

    8
    Normális rally autóba könnyített lendkerék van, azaz óhatatlanul szar alapjárat. Ezért a pörgetés. Amúgy semmi baj nincs ezzel a papírjaguárral. 60-70 az utazója... anno teljesen megfelelt arra a célra, hogy A pontból, B pontba vigyen el, akár egy egész családot.
    1. Nem forrott fel a víz, mint a skodában.
    2. Könnyebben mászott ki a hóból mint a zsiguli.
    3. Kevesebbet evett, mint egy Moszkvics.
    4. Jobban gyorsult, mint egy polski.
    5. Út szélén motorcsere simán, pár villáskulccsal.
    6. ...és a kormányválto.... tiszta amerika. lol
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!