Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

6 hozzászólás

  • paraszt75 2019. június 22. 16:15

    1
    Ügyesen összetákolta szokás szerint. Mondjuk ezt a szart még egyszer eldobja a gazdi, nem biztos hogy élve száll ki belőle...azok a vázdarab pótlások rotfl
  • sure_shot 2019. június 23. 08:57

    2
    Jóvan, hát nem kapott az olyan nagyot éppenhogy csak leestek vele picit az útról. Nem mentek vele gyorsan, az ilyen autót amúgy sem azért veszik. Picit megütötte a padka a piacra fele menet, aztán meghegesztgetjük a ház mögött a műhelybe, jólesz az, nyugodtan mehettek vele 3 kilóval, értek hozzá a Bmw is jól sikerült. :D
  • blaise21 2019. június 23. 13:40

    3
    Mondjuk szép lett a végeredmény, de opel astrából se kellene egy ilyen tákolmány, pláne nem egy lamborghini-ből.. :(
  • Pepejoe #1 2019. június 23. 13:54

    4
    Semmi baj azokkal a pótlásokkal, így készül egy ilyen autó a gyárban. Pont a Gallardo gyártását nem ismerem de (bár "tucatlamborghininek" szánták) nem hiszem, hogy robot hegeszti. A fickó is TIG el nyomja, annál nem kell jobb, ha ért is hozzá az ember.
    Rengeteg a kézimunka egy ilyen autóban, én már csak műanyagokkal foglalkozom de pont egy ilyen lambonál láttam, hogy milyen belülről a lökös, kézzel van kenve, esztétikailag mintha anyám csinálta volna. Nincs ezzel gond! Merevségre és súlyra viszont fényévekre járt a hulladék skodák opelek toyoták gyári szar PP-EPDM fröccsöntött lököseitől ami pár év nyári hőség után úgy áll a hézagoknál mint tehénen a zokni.
    Ha ezt a kocsit visszaviszik a gyárba javítani, nem vagyok benne biztos, hogy sokkal másabb eljárást kap. A lecserélhető dolgokat nyilván nem javítják mint itt de a csővázat nincs mese, vágni kell. Ez nem olyan kasztni mint egy Superb-n, monoblokk karbon utastér van, hozzárögzített váznyúlványokkal elöl-hátul. Amíg a monoblokk nem tekeredik vagy egyéb deformáció, a kocsi menthetőségének nincs műszaki akadálya.
    Szép lenne, ha minden ilyen értékű autót kidobálnánk egy törés után. Ebből az analógiából kiindulva semmilyen autót nem kéne használni javítás után mert a törésteszteket vadiúj és 0 km. es törésmentes autókon végzik. A húzatópadokat pedig be kell tiltani. (mégis tele velük az összes márkaszervíz)
    Kár, hogy soha nem értettem annyit ehhez a szakmához, mint ez a fickó.
  • paraszt75 #4 2019. június 24. 17:34

    5
    @Pepejoe: Konkrétan nem azzal van bajom ahogy behegesztette, hanem hogy milyen alumíniumot használt ? Szerzett pont olyan ötvözetet mint amit oda kitaláltak a gyárban ?
  • Pepejoe #5 2019. június 24. 21:01

    6
    @paraszt75:
    Régen még úgy volt és tán’ nem változott, hogy a járműiparban meg van adva, szabványokkal le van szögezve, hogy hova milyen minőségű ötvözet a minimum, legyen szó acélról vagy bármi más fémről pl. aluról. Úgyhogy végülis: igen.
    Az a kérdés, hogy meg is tette-e de ezt se pro, se kontra nem tudhatjuk, a lehetősége mindenesetre meglehetett rá. Az alu ötvözői akár a 30% ot is kitehetik, ebből rengeteg kiég már amikor gyártják a vázat és ugye a hozaganyaggal pótolják hegesztés közben. Nem kell nagy képzelőerő, hogy látni lehessen, hogy ez már akkor sem valósulhat meg teljesen...
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!