nah igen, csak a nagyobb autókon, a gyűrődési zónákat (ami a smarton nincs)
arra találták ki, hogy az ütközés enegiáit, ne az utas, hanem az autó karosszériája nyelje el...
namost ha egy smatal 100-al nekimegyek egy betonfalnak, akkor lehet hogy a kocsinak semmi baja, és kilehet nyitni az ajtaját, DE ha nemvagyok bekötve, kirepülök az ablakon jóóó messzire, ha meg bevagyok kötve, szarrátörik az összes bordám, a tüdőm meg helyetcserél a májammal , merthogy nemigazán tesz jót az emberi szervezetnek, ha egytized másodperc alatt 100 ról 0 ra lassul.
lehetne még ragozni részletesebben is, de a lényeg h vagy ne vegyél smartot- vagy óvatosan
a lényeg, hogy midnen féle képen meghalsz a 100ról 0-ra lassulsz 1 mp alatt és, hogy a tOp gear még mindig jobb mint a Fifth Gear.(ez volt a fifth, annak aki nem tudja) sztem
De azért a corsa sem teljesített jobban az is k..szottul sz.r szerintem ha vesztek ne opelt vagy smartot vegyetek hanem volkswagen audi vagy skoda ebből válogassatok
Ne veszek se Opelt, se Smartot. Járok inkább gyalog, mert annak még mindig jobb a töréstesztje. Mindegy milyen autóval mész 100-zal betonfalnak = halál! Az agyad egy pillanat alatt megelőzi a koponyádat. A másik, hogy frontális ütközéskor, mikor a szembejövő autó is jön 100-zal, hát... .
szipircske!
Szerintem nem mindenki engedhet meg magának pl Audit. A Smart az egy klasszikus városi autó, amit arra tervesztek, hogy reggel beleugrasz elmész dolgozni, délután haza jössz, és szambázol a belvárosi forgalomban. Nem az autópályán és nem 100%-zal, hanem a reggeli/délutáni dugóban bearaszolsz 40-nel a munkahelyre. Ennyi. Persze nem magyarok tervezték nem magyaroknak, és hát nehéz felfogni hogy ez nem családi autó, nem ezzel kell menni mindenhova. Amúgy meg iylen sebbesség mellett ilyen terhelés mellett a legtöbb autó "összegyűrődik" még az Audi is bár abból (pláne egy újabb fejlesztésűvel) egybe ki lehet szállni karcolás nélkül.
TIFF-ék megmondták az okosat, de azért egyiket se hasznalnam szivesen. jo, hogy a betonfalat kirbirta, de ha egy SUV-al ütközne közuton frontalisan szerintem egyértelmü mi lenne a végkimenetele a dolognak... szemely szerint a kutyámnak se vennék smartot
a smart amilyen kicsi ahhoz kepes eleg biztonsagos kocsi...de ha telleg biztonsagos kell akkor renault megane...euro ncap tores teszten 5 csillag (azaz a legjobb)...es mostansag rengeteg tortenetet hallottam hogy a renaultbol kiszalltak kocc utan de a masikbol nem
pont
A Smart, és a Corsa kis felépítésű autó, nem erre van tervezve, de inkább Corsa! A Stift-ről nem is beszélek, csak ennyit HULLADÉK! 3 F-betűs autót meg nem szabad venni, Fiat, Ford, Francia!
Ha 100-al nekimennék egy betonfalnak akkor inkább haljak meg mint hogy az egész életemet nyomorékon éljem le! Itt a sérülések olyan mértékűek hogy maradandó károsodás nélkül nem úsznád meg. Az agyi sérülés is garantált!
0AtkA0 2009. április 18. 23:06
1arra találták ki, hogy az ütközés enegiáit, ne az utas, hanem az autó karosszériája nyelje el...
namost ha egy smatal 100-al nekimegyek egy betonfalnak, akkor lehet hogy a kocsinak semmi baja, és kilehet nyitni az ajtaját, DE ha nemvagyok bekötve, kirepülök az ablakon jóóó messzire, ha meg bevagyok kötve, szarrátörik az összes bordám, a tüdőm meg helyetcserél a májammal
lehetne még ragozni részletesebben is, de a lényeg h vagy ne vegyél smartot- vagy óvatosan
0