@radirr: erre mondta az oktatóm, hogy azér' tudjad, hogy mi van mögötted, mert egy 22 tonnás nyergesnek más a fékútja, mint a kockaladának.
ha a kamerás kis nézett volna tükörbe, akkor kiszúrta volna, hogy lassít-e a kamion, amikor ő indexelni kezdett
@pushup: Erről a kresz úgy fogalmaz, hogy ha kanyarodási szándékod jelzése előtt (index) bele kezdtek az előzésedbe, meg kell várnod, amíg az előzési manővert befejezik, és csak utána kanyarodhatsz. Viszont ha az előzésbe a mögötted kanyarodó már akkor kezdett bele, amikor a kanyarodási szándékot te már jelezted, akkor az előzést ő köteles megszakítani, és engedni, hogy te bekanyarodj.
Ez a való életben úgy szokott kinézni, hogy az illető bekanyarodik, összeütköznek az előzővel, és mivel senki nem áll meg szemtanúnak, a kanyarodó utólag bekapcsolja az indexet, és a kiérkező rendőrök megvarrják azt, aki előzött. Ez ilyen egyszerű
Szóval a legtisztább, ha nem előzöl kereszteződésben.
én azért a mérlegelésbe a büntetőjogi felelősségen túl a mozgatott tonnák számát is belevenném, mert nb sofőrt már nem fogja vigasztalni, hogy a kamionost megmérték X évvel, amikor ő már nem nagyon áll ki az aszfaltból 2 centinél jobban
@pushup: 00:06-nál hallatszik egy távoli dudaszó...gondolom a kamionos így akarta jelezni előzési szándékát, ahelyett hogy el kezdjen fékezni. Tehát orosz szokáshoz híven, előbb a duda, utána a fék, a kettő közt meg az lesz ami!
F4RR3LL 2016. január 7. 07:24
10