@kiborgmolotov: vagy ha kevés a levegő,vagy ha "véletlenül"több anyagot kap,vagy ha szar a porlasztási kép...részemről pedig:több anyagot kap,szívócsövet elzárva...
de,az adagoló,már ha van benne,de van némi fogalmad/ismereted a dízel technológiáról?mert ha lenne nem írnál hülyeségeket,mert minden dízel füstöl,még az újak is ,
@rolika: ilyen mértékű füstről beszélek, adagoló nélkül mi az ami be tudja juttatni a gázolajat? kint áll az audi most nem jó az adagoló porlasztó csúcsfeje, nem porlasztja be hanem csepegteti az üzemanyagot és zabál is meg füstöl is elég rendesen amit nem mindig szokott csak akkor amikor a 2ezerhez közel van mert akkor kezd a turbo nyomást adni mármint a turbó-lyuk akkor tűnik el és hitelen füstöl de utána nem.
"látom,te lemaradtál a VE adagolóknál,hidd el,2000 óta egyre ritkább az adagoló,mert leváltja szinte mindegyiket a CR rendszer.A céges autónk egy 2éves 3.0 V6 CR audi,változó geos turbóval,hangolt szívócsővel(ez gyári),és a kiscsávó is füstöl,és még részecskeszűrő is van.
érdekel annak a működése? "
@rolika: lehet hogy azért vagyok lemaradva mert a Audi 100as sem mai csirke, a BMW 325 és az 525ös amiket néztünk ezekben is mezei van, vagyis az 525ösben nagy nyomású, akkor a W124-es mercinkben is ilyen van, az most vagy ptdi ctdi cdi istenfasza elnevezések ezt már nem követem
Jólvan,semmi gond,a bmw se igazán mezei,bár melyik évtől nézzük,de 94' től EDC-s volt a bömös is.Ezek az újak hasonlóan működnek,mint az injektoros autók,csak itt a nyomás 1200-bar környékén indul.
csigi 2012. szeptember 29. 16:08
10