Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

11 hozzászólás

  • csigi 2012. szeptember 29. 16:08

    1
    Itt már felesleges gumit füstölni, anélkül is van elég füst :D
  • rabelg 2012. szeptember 29. 16:22

    2
    Mi a francnak 1000le egy autóba amúgy nem rossz a füstöt leszámítva. :)
  • [ törölt felhasználó ] #2 2012. szeptember 29. 17:04

    3
    @rabelg: akkor füstöl ez dízel ha szarul van beállítva az adagoló amúgy nem
  • rolika #3 2012. szeptember 30. 13:52

    4
    @kiborgmolotov: vagy ha kevés a levegő,vagy ha "véletlenül"több anyagot kap,vagy ha szar a porlasztási kép...részemről pedig:több anyagot kap,szívócsövet elzárva... :D
  • cannny #3 2012. szeptember 30. 20:07

    5
    @kiborgmolotov: xdxdxd ne haragudj, de.... xdxdxd ááááááááááá... hagyjuk xdxdxd
  • [ törölt felhasználó ] #4 2012. október 1. 15:40

    6
    @cannny: mutatok olyan turbó dízelt is ami nem füstöl mégis dragster, mutatok olyat is aminek kell 3 perc mire felpörög...

    @rolika: és a sok anyagot nem az adagoló adja?
  • rolika 2012. október 1. 16:00

    7
    de,az adagoló,már ha van benne,de van némi fogalmad/ismereted a dízel technológiáról?mert ha lenne nem írnál hülyeségeket,mert minden dízel füstöl,még az újak is :D ,
  • [ törölt felhasználó ] #7 2012. október 1. 16:50

    8
    @rolika: ilyen mértékű füstről beszélek, adagoló nélkül mi az ami be tudja juttatni a gázolajat? kint áll az audi most nem jó az adagoló porlasztó csúcsfeje, nem porlasztja be hanem csepegteti az üzemanyagot és zabál is meg füstöl is elég rendesen amit nem mindig szokott csak akkor amikor a 2ezerhez közel van mert akkor kezd a turbo nyomást adni mármint a turbó-lyuk akkor tűnik el és hitelen füstöl de utána nem.
  • rolika 2012. október 1. 17:30

    9
    "látom,te lemaradtál a VE adagolóknál,hidd el,2000 óta egyre ritkább az adagoló,mert leváltja szinte mindegyiket a CR rendszer.A céges autónk egy 2éves 3.0 V6 CR audi,változó geos turbóval,hangolt szívócsővel(ez gyári),és a kiscsávó is füstöl,és még részecskeszűrő is van.
    érdekel annak a működése? :)"
  • [ törölt felhasználó ] #9 2012. október 1. 17:44

    10
    @rolika: lehet hogy azért vagyok lemaradva mert a Audi 100as sem mai csirke, a BMW 325 és az 525ös amiket néztünk ezekben is mezei van, vagyis az 525ösben nagy nyomású, akkor a W124-es mercinkben is ilyen van, az most vagy ptdi ctdi cdi istenfasza elnevezések ezt már nem követem
  • rolika 2012. október 1. 18:01

    11
    Jólvan,semmi gond,a bmw se igazán mezei,bár melyik évtől nézzük,de 94' től EDC-s volt a bömös is.Ezek az újak hasonlóan működnek,mint az injektoros autók,csak itt a nyomás 1200-bar környékén indul. :D
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!