Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

6 hozzászólás

  • moto-motó 2017. október 22. 20:15

    1
    szép!
  • Kalmani 2017. október 23. 09:44

    2
    Nem akarok senki nosztalgikus érzéseibe beletaposni, de azt el kell fogadni, hogy a KGST motorok rosszak voltak.
    A szovjet képek különösen igénytelenek voltak. Köztük a Riga volt a legszörnyűbb.
    Szerencsétlenségemre volt beene tapasztalatom.
    Nálam kevésbé reálisan gondolkodók, még múzeumot is csinálnak ezeknek a primitív eszközöknek.
  • moto-motó #2 2017. október 23. 10:14

    3
    @Kalmani: múzeumot nem csak azért csinálnak valaminek,hogy az mennyire fasza volt!nekünk volt 350es jawa-nk,semmi különös baj nem volt vele.
  • Kalmani 2017. október 23. 13:55

    4
    Nekem van pár 1965-ben gyártott, szovjet fém fűrészlapom. Nincs semmi különösebb bajom velük, elég szarul vágnak, de legalább hamar elkopnak.
    Gondoltam csinálok nekik egy múzeumot.
  • moto-motó 2017. október 23. 14:35

    5
    látom,kiragadtad a lényeget!majd támogatom adóm 1%-ával. olvastad első kommentemet?"Szép".ezt irtam,nem azt,hogy "legjobbak"!
  • [ törölt felhasználó ] 2017. október 23. 19:13

    6
    A bátyám első motorja Riga volt, azon tanultam én is motorozni, na az kuka volt. Után jött a csepptankos JAWA, az ment úgy ahogy, csere, jött a 250-es MZ, még dobfékes. Annak a főtengely csapágya hullott szét, de azonkívül, hogy rondán csörgött azért még a100-as tempót bírta. végül magam cseréltem le őket, akkor derült ki mi a fene csörög benne.
    Eladtam, jött az URAL 650, kettőt vettünk, mert a bátyám rábeszélt. Nekem hamar elment tőle a kedvem, mert a fékje az halálos volt. Jobban járt az ember, ha kettőt visszaváltott és akkor bizony beleállt a betonba. De ha ráléptél a hátsó fékre, akkor vígan gurult tovább. Később a bátyám a sajátját átépítette, és előre ETZ tárcsaféket szerelt, attól jobb lett, de végül kihajtott elé egy skoda és csúnyán összetörte. Eladtuk mindkettőt.
    Ekkor vettem egy JAWA 350-et mert az jó - mondták. Szerintem nem volt az, sokat fogyasztott, lassan pörgött fel a motorja, és 6000 körül már el is fáradt. Akkor adtam el amikor a hátsó fék egy vészfékezésnél áltfordult.
    Én megállapodtam egy ETZ 250 nél, na az tényleg jó volt.35 ezer km-t mentem vele,megjártam többször bécset, csak gyertya és lánc csere kellett bele, amik persze a hátsó dobozban a krauzer váz tetején mindig megtalálható volt. Ifjú korában (újonnan vettem) még 8000 -es álomfordulat is kijött belőle 2-ben,imádtam és jól fogyasztott. Egyszer egy haverommal körbemociztuk a balcsit brahiból, ő akkor vett új 150-es ETZ-t, végig bejáratós 90-el mentünk. Na az enyém kevesebbet fogyasztott és jól kiröhögtem a havert,mert pont ezért vett kisebb MZ-t.
    Igazából ez volt a legjobb mocim.
    Végül az is el lett adva, amikor meg házasodtam.
    Így múlik el az ember motoros dicsősége.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!