Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

11 hozzászólás

  • Sheldon 2017. március 12. 20:09

    1
    A környéket elnézve a szegénységtől [email protected] nem tudnak, de A6-os az kell ! bazmeg Különben is : 'sájgák' ! :D
  • Matula #1 2017. március 12. 20:12

    2
    @kinglog2000: Megjöttek Pápára a Lada Vesták, gondoltam, hogy átbaszás lesz a beharangozott ára ami 2,5 millió alatt volt 2 éve. 3 milliótól indul, a klimás 3,5 milliótól. Már a Lada Grantából kiindulva sejtettem, hogy többe fog kerülni. Ez a fullos verzió www.hasznaltauto.hu/auto/lada/vesta/lada_vesta_sedan_lux_1.6_csorna_re…
  • Matula 2017. március 12. 20:15

    3
  • Sheldon #2 2017. március 12. 20:18

    4
    @Matula: Na B+ már el is adták ( 'Ez az oldal nem található' ). Ne is reménykedjen az ember, hogy manapság 2 milla alatt normális autót találjon. Nekem anno (2002-ben) a Deawoo Kalos újjonan 2.241.000,-Ft volt, jó volt benne elektromos ablakemelő, fűtött hátsóablak, meg a franc tudja még mi, de az alapára is csak éppen 10-20 ezerrel volt 2 mill. alatt, pedig az csak egy koreiai vas volt :|
  • Matula #4 2017. március 12. 20:29

    5
    @kinglog2000: A másik link még él :) De tény, hogy ami szép és jó az drága is. A cégünktől kedvezményesen vehetnék Opel Astra Sedan autót, 3,7 milliótól indul a kedvezménnyel. Talán ha 1 millával olcsóbb akkor okés :( De hitelre nem akarok venni autót. Elég volt 6 évig a Suzukit törleszteni. Utállom ha tartozok és adósságom van.
  • Sheldon #5 2017. március 12. 20:36

    6
    @Matula: Ja látom,csak pont írtam a váalszt és akkor még nem jelent meg. Manapság a fizetésekhez képest nagyon elszálltak az autó árak. (Szerintem.) Nagyobb hitelre már nem szabad manapság belemenni, csak ha állami cégnél dolgozol (fix melóhely), de még akkor is meggondolandó. :-( (Amúgy én is 6 évig nyögtem a Daewoot-t)
  • Matula #6 2017. március 12. 20:48

    7
    @kinglog2000: Én is 6 éveg törlesztettem a Suzukit 2005 ben vettem, 1,2 milla volt. Akkor 3 éves és 44 ezer kilóméterrel. Havi 20 körül fizettem. Aztán a válság feltolta az árakat, mázli, hogy 1,5 évig volt magasabb törlesztőm. Az uccsó befizetés már 38 ezer ft volt. Most örülök annak, hogy nem vettem 2005 ben új 2 es swiftet, 3 milla volt az ára és 10 év törlesztés havi 30 ról ment volna akkor.
  • Pepejoe 2017. március 12. 22:23

    8
    Az autóárak és minden egyéb tökéletesen a helyén van. Bizonyos dolgok még olcsóbbak is mint ahogy tisztességes lenne az azt előállító felé. Sok dolog azért tud annyiba kerülni mint egyébként mert minimálra van bejelentve mindenki az adott szektorban, 4 órára van bejelentve a 8 helyett vagy nincs egyáltalán és sorolhatnám, mindenki képben van.
    Haverom kamionozik. 140-re van bejelentve BRUTTÓ. A többi zsebbe. 3 hét kint 1 hét itthon de az az 1 hét is csak 5 nap tisztán, mert érkezés után és indulás elött is 1-1 nap a papírozással megy el.
    Tehát amíg a NAV elhiszi azt, hogy bárki hajlandó 21 napot kint tölteni 90 nettóért, abból fizeti az itthoni életét és 3 hétig a kamionost (mert annyi időre nem tudsz vinni kaját, venned kell és ott kicsit más árak vannak), valamint ez a cég működőképes és még hasznot is termel, addig nincs több kérdésem. Vagy ott van ékes példának a bor. 1000 Ft.-ért, ami épphogy megüti a 3 ájrót, olyan magyar bort kapsz boltban (és már 4 kézen átment haszonügyileg), hogy az annak megfelelő minőség a franciáknál 20 ájró alatt nincs. Egy sima asztali bor. Persze mondhatjuk, hogy ki a pöcs tudná és akarná itt megvenni annyiért a Vincze Bélát, ami egy rohadt jó butító, viszont nem tisztességes az sem, hogy aki gondozta, leszedte, rengeteg munkája volt vele, biza' nem a (szerintem) megérdemelt 300k.-t kapta fizunak, ami ezért a kemény melóért járna, hanem mondjuk 80-90-et és csak idénymeló. :/ Utána lehet menni máshova.
    Mi keresünk keveset. Az van.
    Rohadt pipa voltam, amikor toborozták anno és toborozzák most is az embereket az Audiba, hogy biztos munkahely, karrierlehetőség (mondjuk egy szalagmunkásnak ahhaa), stb. duma, aztán tavaly vagy mikor már a sztrájk lehetőségéig kellett elmenni, hogy 15 ezrest emeljenek, helló. Hát mi a f.sz van már? 15k.-ról beszélünk. Ja és bruttó, én kérek elnézést. Égne a pofám, hogy ezzel a dologgal bekerül a cégem a hazai híradóba.
    Merthogy nehéz kigazdálkodni és a gazdasági környezet így meg úgy meg stb., de közben meg tízmilliárdos értékű adómentességet, egyebeket kapnak az államtól, fejlesztési és kutatórészlegre pedig támogatást pályázaton az Uniótól. Akkor Ingolstadtban másképp gazdálkodnak, hogy 4-5x.-ös fizukkal is rentábilis a gyártás? Nem tudom, hányan dolgoznak az Audiban Győrben de ha 15k./kopf fájdalmas sebeket ejt egy világ élvonalában is prosperáló cégen, akkor tán' el kéne gondolkozni azon, hogy kit kéne leváltani a helyes gazdálkodási irány megtalálása érdekében, ill. ha beismerjük, hogy egy smucig faszarcú banda vagyunk, akkor meg el lehet húzni innen a retekbe Kazahsztánba pl. és ott megpróbálni meghonosítani az európai szintű munkavégzést.
  • paraszt75 2017. március 12. 22:30

    9
    Nem szívós a csávó, csak mocsok nagy mákja volt...
  • [ törölt felhasználó ] 2017. március 13. 11:16

    10
    Szívós a teherautó volt!Az nem tört annyira össze mint az Audi!
  • Jimmybátyó 2017. március 13. 18:01

    11
    Lehet csak addig élt amíg el nem kezdték kibontani!
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!