itt az volt a baj, hogy emelkedőn volt, és ugye nem minden kamionon van ESp, és lendület nélkül eddig jutott, kipörgött a kerék...de elég volt, hogy rántott egyet rajta a subaru, és már jött is ki mint traktor a szántásból
@Gekko3src: drága barátom.Azért megnéztem volna,hogy Maris néni a tescoból hazafelé a kis marutijával a 140es virsli gumikkal mit cibált volna meg...Azért a Bubaru 4 kerékkel kicsit barátságosabbnak tűnik
hajra 4kerek jopar eve meg amikor s6-om volt leesett az elso ho, meg nyari gumik voltak rajt, 235-osok, kimentunk egy elhagyott parkoloba hogy csuszkaljunk, allo helybol padlo gaz, alatekert kormany es a kocsi csak fordult, egy picit sem csuszott. ugyanez egyenesben is. kezifekezni nem lehet vele, szoval ennyi volt a porges persze fekezesekkor csuszott a kocsi, de gazadasnal sosem porgott el... tenyleg eg es fold a quattro (vagy subarunal AWD vagy barminek is hivjak) es a 2 kerek hajtas kozt a kulonbseg... ugysem hinne el senki amig nem probalta...
Gekko3src 2011. november 29. 23:34
10