Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

12 hozzászólás

  • AsconaB 2016. augusztus 8. 22:22

    1
    Biciklis belemegy és elvágódik... Persze biztos nem.
  • adriai6 #1 2016. augusztus 8. 22:27

    2
    @AsconaB: van a videóban, elfér mellette, meg egyenes szakaszon ha nem olyan hülye mint én csak nem hajt 70 kmh-el rotfl
  • AsconaB 2016. augusztus 8. 22:45

    3
    Nem is azért. Csak akadnak hüly figyelmetlenek.
  • Malac 2016. augusztus 8. 23:00

    4
    Igen, szakadjon le a felfüggesztés.
  • Sasos #4 2016. augusztus 8. 23:17

    5
    @Malac: Inkább, mint egy vétlen közlekedő lába, vagy feje...
  • dark_kutya 2016. augusztus 8. 23:31

    6
    Mi a különbség ez, vagy egy fekvőrendőr között? Az oké, hogy 10 millió állami támogatás...
  • zatrok #6 2016. augusztus 9. 00:43

    7
    @dark_kutya: Az, hogy aki szabályosan halad annak nem b@ssza szét a kocsiját és nem kell 20-ra lelassítani.
  • Athesz 2016. augusztus 9. 06:38

    8
    Aha a biciklis elmegy mellette a motoros meg pofára esik ha elbambul _:D
  • dark_kutya #7 2016. augusztus 9. 07:04

    9
    @zatrok: Na de tegyük fel, hogy Jungfraubusenbaden telepít egy ilyet 50e Eur-ért, mert sok pénze van, kevés a migráns a faluban. Havi szinten karbantartja 300 Eur-ért, mert tuti mindig tönkre megy benne valami és a gyártó amúgy is csak így vállal rá garanciát. Arra persze nem, ha a lengyel kamionos pont azon állva kezd el vakarózni, hogy ő valójában erre akar-e menni és a lap megpróbálja megemelni a 40 tonnát.
    A városházán Gisele elhavazik a beérkező rengeteg kártérítési kérelemtől, hogy Jürgen belehajtott a 235/35R19 -el és szétb@szta a felniket az éles perem, miközben ő nem is ment gyorsan.
    A végeredmény sok-sok kidobott pénz, semmi bevétel, adminisztráció, aki 1x áthajtott rajta az tudja, hogy ott van, lelassít , azután újra nyomhatja tovább, aki meg nem ismeri, annak meg esetleg kárt okoz.
    Akkor mi értelme?
  • Airmen #5 2016. augusztus 9. 11:55

    10
    @Sasos: Csak az a gond minden ilyen lassító eszközzel, hogy semmit nem érnek.Álszent az egész és felesleges pénzkidobás.Mivel eleve egy rendőrlámpa van a videóban szereplő akadály után ezért főleg baromság ide rakni.Ha nem zöld a lámpa, akkor úgyis lassítanál.
    Két fekvőrendőr között meg bőven felgyorsulsz a szabálytalan sebesség fölé.Arról nem is beszélve, hogy ez semennyire nem fogja lassítani a legrosszabb sofőrfajtát, mert simán átmegy lassítás nélkül ezen is és utólag sem fog azon gondolkozni, hogy ez mi volt vagy, hogy miért is történt.Betudja egy egyszerű kátyúnak és viszlát.
    Aztán ott van az is, hogy igen sok esetben a fekvőrendőröknél való lassítást máshol akarja az ember behozni időben és ezért a kettő között hajt túl gyorsan.

    Látszatmegoldás.A videó Svédországban készült, az ottani közlekedési morált kocsival nem ismerem, de Magyarországon és a környező országokban vagy éppen az Egyesült Királyságban ez kb le lenne szarva.Ha már átmentél rajta, akkor úgyis mindegy....
  • Sasos #10 2016. augusztus 9. 16:55

    11
    @Airmen: Bár nem vagyok forgalomtechnikus, de...
    A fekvőrendőrnek nem az az elsődleges feladata, hogy csökkentett sebességhatár alatt tartsa az arra közlekedőket a teljes útszakaszon. Az elsődleges cél a forgalom csökkentése (ahogy a sebességkorlátozás is gyakran emiatt van). Ahol kint van egy marék fekvőrendőr, ott a "legrosszabb sofőrfajta" (továbbiakban gyökér) kihal a szakaszról, mert inkább kerül és csak akkor megy be, ha ott van dolga. Kvázi csak a célforgalom megy be ezekre a szakaszokra, az átmenő forgalom elhal.
    Pont tegnap este akart a 99-es busz kivasalni egy kanyarodó főútvonalon, mert elnézte, és úgy tépett át egyenesen 55-el, mint a vihar. Ha nem lenne amúgy is veszélyes kereszteződés, akkor nem lassítok, és nem nézek be, hogy vajon megadják-e az elsőbbséget. Mázlim volt, mert bár nekem volt elsőbbségem, mégis én adtam meg neki. Ez csak annak köszönhető, hogy volt már egy tucat baleset az adott helyen, amik között volt halálos kimenetelű is. Vannak kimondottan veszélyes kereszteződések, csomópontok, ahol rendszeres a baleset. Hiába kerül ki egyre több tábla, egyre több útburkolati jel, fényvisszaverő bizbaszok, UV zöld keretes táblák. Ilyen helyeken a figyelmetleneknek sokat segíthet egy ilyen "sebesség toleráns fekvőrendőr". És ha csak egy ember életben maradt, már megérte. Persze a gyökér, az továbbra is gyökér marad az úton. Viszont hibázni bárki hibázhat bármikor, hisz emberek vagyunk. Ilyen esetekre ideális.
  • Gabor0827 2016. augusztus 9. 20:37

    12
    Azért jobb a fekvőrendőrnél, mert bizonyos autótípusok nem igazán tudják azt megugrani.
    (Sofőr koromból ismertem egy srácot aki annyira leültette a Calibráját hogy csak egyetlen úton tudta elhagyni a kerületet. )
    Míg egy másik fajta autótípus, (gondolok itt a gyalogosokra jóval veszélyesebb terepjárókra) meg sem érzi azt a "huplit" ami egy normál autóban komoly károkat tud okozni..

    Anno napi 150-200 kilométert nyomtam el Pesten, így volt "szerencsém" tapasztalni a fekvőrendőrök kártékony hatásait, még úgy is hogy jóval a megengedett sebesség alatt hajtottam rájuk.
    Röhej hogy vannak olyan utcák ahol 30-as táblánál 20-al haladva koppan a futómű a fekvőrendőrön, még friss gátlókkal is.

    Biztosan drágább ez a rendszer, de az is tuti hogy a szabályosan közlekedőket sok sok szervizköltségtől kímélné meg. (Már csak ezért se nagyon fog elterjedni.)
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!