@Airmen: A semmit nem csinálás valójában a repüléshez tartozik, hiszen az a repülést megelőző helyzete a repülőnek. Tehát semmit nem csinálás = repülés. Ennyi.
@ArkaChopa: Eddig is használták, csak nem volt róla hír.Most is csak azért van mert egyre többek engedhetik meg maguknak a repülő ketyeréket.
Az ilyen elmefaszok(meg a másik kategória, a lézerező ), remélem, hogy reggel elfelejt levegőt venni, mert láthatóan nem az agyműködésére fordítja azt a drága oxigént...
Az meg egy hülyeség, hogy engedély kell a reptetéséhez.Aki ilyet tesz, az nem fog engedélyt kérni... Több sportreptér is van Magyarországon, ahol RC klubok is működnek és nincs gond.A hülyéket viszont nem lehet kiszűrni, sajnos.De ezek a barmok tesznek keresztbe a rendes hétvégi szórakozásoknak is.
@ArkaChopa: Nem volt szabálytalan, engedéllyel tették.De ez a felvételeken is látszik, mert itt-ott látható egy reptéri jármű és mellette a távirányítós fazon.
@Airmen: Ezt annyira hiszem el, mint a télapót! Mert az 1978-as repülőgép szerencsétlenség óta (Boeing 727 Flight 182 vs Cessna) nem engednek semmiféle átrepülést, berepülést, fel, le szálló valamint guruló gépek közelében. Igen nagy felelőtlenség, és ha én ezt látnám mint utas, azonnal szólnak, és feljelenteném őket, miközben vastag dodóhegyeket perelnék le róluk veszélyeztetés miatt!
Ezért is linkeltem be a cikket. De ez az én véleményem, és várom, hogy megmagyarázd, hogy mégis miért volt ez jó, és szabályos!
@ArkaChopa: Leírtam... Szerinted, fel is töltötték volna, ha nem lenne szabályos? Arról nem is beszélve, hogy a videó elején leírták, hogy a repülőtér engedélyével és felügyelete alatt készültek a felvételek és maga a repülőtér is büszkén hirdeti(így találtam meg), hogy milyen nagy csoda történt velük.
"azonnal szólnak, és feljelenteném őket, miközben vastag dodóhegyeket perelnék le róluk veszélyeztetés miatt!"
És Mexicóban mit kapnál?Szerintem max valamit a hátsódba
"nem engednek semmiféle átrepülést, berepülést, fel, le szálló valamint guruló gépek közelében"
Elkülönítési magasság is létezik, ami ezer láb.Ha az meg van, akkor panasz sem lehet, de mint mondtam itt minden engedéllyel történt
A PSA vs Cessna esetében pedig gyakorlatilag mindenki hibázott, az irányítótól kezdve a 727-es 2 pilótájáig, mindenki.És az infrastruktúra is szar volt, még a korhoz képest is.Az az eset azért különbözik ettől, plusz azóta eltelt több mint 30 év.Ez idő alatt a gépekre és az irányítótornyokba is bekerült egy-két ketyere.
@ArkaChopa: Na de a légi irányítás tudta, így gondolom a pilóták is.Mondjuk kiadtak egy NOTAM-et, vagy csak szóltak nekik szóban. Hidd el, ők rohadt nyugodtak voltak
Matula 2014. október 24. 19:28
11