@woody: Én semmire. Amíg az elhunyt utasok után a biztosítást olcsóbb kifizetnie a légitársaságoknak, mint mondjuk egy új hajtóművet venni, addig nincs miről beszélni.
200 emberre kifizetnek 2 milliárdot, egy hajtóműcsere meg 4-5 milliárd.
Egy Airbus A380-as kb. 450-500 millió dollár. Nekik a biztosító ezt kifizeti, ha lezuhan egy gép. Úgyis ráfogják valamelyik karbantartóra, hogy ő mulasztott. Ők csak jól jönnek ki ebből.
@Malac: Az az érdekes, hogy a mai utasszállító gépeknek nem nőtt a teljesítménye a '80-as években készült gépekhez képest, a tömegük viszont igen. Meg is lehet nézni, hogy mennyire tud pl. egy két motoros gép egy motorral repülni... Sehogy.
Egy 2 világháborús B17 (aminek 4 motorja van) is elment egy motorral, na ez a nem semmi. Meg a Blenheimek, Wellingtonok is...
Ma minden a számok körül forog, hogy hú ennyi embert és annyi terhet el tud vinni, jaaa, csak ha baj van, akkor sokkal kisebb a százalékos esélye, hogy épségben le tudják tenni a gépet.
@woody: Egyébként kérhetek egy kis szivességet kegyedtől ? Elrontottam a címét az egyik posztomnál: képtelenseg.hu - A Stuer Emil "Sturer" helyett "Stuert"-t írtam. Kijavítanád kérlek ?
woody 2017. október 2. 17:02
11