Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Hmmmmmm :cool:

17 hozzászólás

  • Matula 2015. október 30. 06:58

    1
    Maradok a vasfelninél a suzukimnál :) Pláne ma kap egy dögös 155-ös új téligumit rotfl
  • ArkaChopa #1 2015. október 30. 07:04

    2
    @Matula: és ha a vasfelnid egy Replika? Akkor mi lesz? rotfl
  • F4RR3LL #2 2015. október 30. 07:31

    3
  • LongJohnHolmes 2015. október 30. 08:30

    4
    Nekem is Replica márkájú van.
  • Sasos 2015. október 30. 09:49

    5
    A teljesség kedvéért, de tényleg csak hogy minden szempontot figyelembe vegyünk... Mekkora az árkülönbözet a gyári és a replika között? Valahogy ez arcátlan módon kimaradt a filmből...
  • Matula #2 2015. október 30. 11:14

    6
    @ArkaChopa: Hát amilyen gyorsan szaggatok a swiftel előfordul , hogy megolvad :)
  • AsconaB 2015. október 30. 12:45

    7
    Én is a Rota Grid Drift-et nézegettem. Mígnem szóltak, hogy egy hulladék. Pedig de jól néz ki. A Volk írgalmatlan drága.
  • Pepejoe 2015. október 30. 15:01

    8
    Aztán azt se felejtsük el, hogy van olyan is, hogy a másolat jobb mint az eredeti.
    A kocsimon lévő Sigma "márkájú" 7.5 széles 16-os majdnem 1.5 kg-al könnyebb de erősebbnek tűnik eddig mint a mintául szolgáló Brock.
  • Bl4st3r-x 2015. október 30. 17:42

    9
    Az utángyártott felnik mindig puhábbak a gyárinál. Pepejoe lehet azért könnyebb mert kevesebb benne az anyag... :P Viccet félretéve elég sok felnit javítunk, de hacsak nem prémiumautóról van szó, akkor nem tartom életbevágónak a gyári felnit. Ugyanúgy szét lehet padkázni azt is, és ráadásul oké hogy keményebbek, de görgőzésnél pont emiatt hamarabb is törik, nem lehet úgy visszanyomogatni őket. Nekem a Jazzen MOMO Reds Dark blade van, nem azért mert keményebb, vagy könnnyebb hanem mert gyári méretű mégis jobban néz ki mint a gyári. Ennyi. Meg elérhető áron van.
  • RIP #9 2015. október 30. 20:54

    10
    @Bl4st3r-x: hali . Anyum 2 hete vett egy II honda Jazt. Te mond má meg nekem kérlek, hogy a picsába lehet izzót cserélni az autóba.. ??? Kösz kösz.
  • Bl4st3r-x #10 2015. október 30. 23:10

    11
    @RIP: szia! Az nem épp a legszerencsésebb dolog rajta, legjobb téli/nyári kerekezéskor cserélni az izzókat automatikusan és nem megvárni még kiég, ugyanis úgy lehet még gyárilag is hogy kerék le, dobbetét ki, és akkor az alatt kényelmesen felér az ember keze. Ha nagyon muszáj akkor meg lehet csinálni azt hogy kormány kiteker, és akkor csak két patentet veszel ki a dobbetétből, akkor is el tudod húzni annyira hogy ki tudd szedni, de ezzel a trükkel vigyázni kell, mert ott vékony a dobbetét és cibálás közben el lehet szakítani.
  • stojo 2015. október 30. 23:50

    12
    kivancsi lennek a guminyomasra!
  • minime 2015. október 31. 18:46

    13
    nem kell vele kátyúba menni !
  • gülüke 2015. október 31. 21:13

    14
    Én pont így jártam de szerencsére csak elhajlott! Nem replika felni!
  • RIP #11 2015. november 1. 08:18

    15
    @Bl4st3r-x: köszönöm!!!!
    Jobb első ment ki, három söröm ment rá mire a motortérből, de megoldottam..:)
    A gyári beépített rádió hibájáról tudsz valamit? Működik a cd és az AUX, tehát azokat használva szól, a rádió az Istenért sem és nem működnek a kereső gombok, a számozott gombok sem. De csak ha rádióra állítod. Ötleted van rá esetleg?
    Kiszedtem a műszerfalból, de a csatik rendben vannak.
    Köszi előre is.
  • MJoe #10 2015. november 1. 14:21

    16
    @RIP: Amennyiben az izzót az autóval együtt vettétek, úgy csak az autóval együtt lehet cserélni.... :|
    Manapság ez a trendi.
  • RIP #16 2015. november 1. 14:22

    17
    @MJoe: :)
    hülye
    :):)
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!