Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
:(

43 hozzászólás

  • [ törölt felhasználó ] 2011. február 28. 16:06

    19
    Az is lehet, hogy egyszerűen beragadt a gázpedál :D
  • Kruspe #16 2011. február 28. 16:12

    20
    @opeca: Szépen levezetted.Nagyjából én is ezen a véleményen vagyok. ;-)
  • Fakkerone 2011. február 28. 16:17

    21
    Opeca:pincsit az agarak közé? tekertél te már szélárnyékba 80-al :D xD
  • atosz 2011. február 28. 16:29

    22
    forgalom akadályozás ide vagy oda! erre nincs mentség!!!!!!!
  • bepetya95 2011. február 28. 16:42

    23
    de durva :O
  • Sponge 2011. február 28. 16:49

    24
    Azért az első koppanás pillanatában valahogy a fékpedált meg lehetne találni nem? mert ha jól nézzük utat csinált magának... nem baj, ülni fog.. opeca meg bekaphatja :P
  • [ törölt felhasználó ] #24 2011. február 28. 16:52

    25
    @Sponge: ha az első koppanás után a fékpedálra lép, helyben meglincselik ;)
  • kuckac #25 2011. február 28. 17:02

    26
    @Phaeton: Az is biztos:(
  • Jessie 2011. február 28. 17:29

    27
    Szerintem meg akármennyire is frusztráló, h elfoglalják az utat, akkor sem az a megoldás, hogy mások életét veszélyezteted, kioltod... Még ha jó is a megközelítésed Opeca, embertárs életét akkor sem kéne kioltani...
  • editke1990 2011. február 28. 18:58

    28
    :'( majdnem elbőgtem magam rajta, tényleg nem egy útra való a két jármű bassza meg
  • Gazs 2011. március 1. 00:59

    29
    Pedig igen is meg lehet oldani hogy a két jármű egy úton közlekedjen csak mindkét fél részéről a tolerancia és a türelem szükséges! De az embereken kéne változtatni inkább mert addig ez lesz ami a filmben. A critical mass-ről meg csak annyit hogy a bicajosok is fel lehetnének háborodva mikor a kocsik foglalják el az utat kilométerek keresztül egy-egy dugó alkalmával. Dettó ugyan az a helyzet ebben az esetben mert ugyanúgy az egyik fél nem tud közlekedi a másiktól.
  • [ törölt felhasználó ] #29 2011. március 1. 01:03

    30
    @Gazs: amikor a kocsik elfoglalják az utat kilométer hosszan, a bringások, robogósok, nagymotorok simán elférnek közöttük ;)
  • BoGár 2011. március 1. 10:21

    31
    Kedves opeca! Olvasd el a cikket az indexen és a kerékagyon, amikből kiderül, hogy itt pár száz biciklis volt, tehát még a forgalmat sem tarthatták fel jelentősen. ezek után szerintem ideje lenne átgondolni a kijelentéseidet, és nem szítani a biciklis autós ellentétet. Mellesleg szerinted mi volt előbb, és több? Bicikli, vagy autó? Köszönöm, csak ennyit szerettem volna.
  • kisokka 2011. március 1. 10:39

    32
    Akármennyire tenyérbemászó egyeseknek egy biciklis, ilyet akkor sem szabad csinálni.Nyugodtan bicajozik az ember az asszonyával, erre jön egy ilyen büdös tróger és kioltja az asszony életét, mert éppen rájött az 5 perc.A vége meg érdekes, hogy a rendőrök először nem tudták bizonyítani a szándékosságot...Faszikámnak tudják mi a neve, az autóját is ismerik, ha nem ültetik le, biztos a lincs.Ha leültetik, akkor is, főleg Brazíliában és meg is érdemli, Critical Mass ide, vagy oda.
    Rendben van, hogy több bicikliút kellene, de hová a faszomba?Meg ha van is hová, ki csinálja meg?
    Ilyen elszakadó cérnáról meg felesleges beszélni, nekem is szakadt már el a cérna, mégsem lőttem agyon mindenkit az utcán.Ez egy nagyon szar érv, szar kifogás.Az ilyet tarkón kell lőni, mert ártalmas a társadalomra, mint ahogy a példa is mutatja.
  • [ törölt felhasználó ] #32 2011. március 1. 10:48

    33
    @kisokka: szóval van stukkered giga
  • kisokka #33 2011. március 1. 10:50

    34
    @Phaeton: És ha van?Ennek a buzinak meg autója van és fegyverként használja;)
  • [ törölt felhasználó ] #34 2011. március 1. 11:05

    35
    @kisokka: muti meeeg :D amúgy egyet értek. Pont.
  • opeca 2011. március 1. 14:22

    36
    @BoGár: Én húsz biciklivel megbénítom Budapest forgalmát. Csak elállom valamelyik körutat, aztán csoki. Meg hát a videón is látszik, hogy 3- sávot telibe foglalnak. Nem az alapján áll össze egy város forgalma, hogy mi volt előbb. Amúgy csak neked megsúgom, az autó volt előbb;) Gőzhajtású gépjárművet már 1771-ben megalkottak, sőt, használtak is. Személyszállításra 1803-ban került ki prototípus. "Kerékpárt" először 1817-ben mutattak.
  • opeca 2011. március 1. 14:28

    37
    Ja és nem az autós-biciklis ellentétet szítom, hanem a Critical Mass jelenlegi szervezését tartom teljesen értelmetlennek. Én ezerszer jobban támogatom a környezetbarát, kisebb városi autók elterjedését, mint a biciklizést piroson át:D De nem zavar a bringa, ha normálisan használják és célszerűen. Bizonyára van akinek kényelmesebb napi 5 kilométert letekernie. Én is lehet ezt tenném - de még ha ez lenne a helyzet, akkor sem mennék olyan rendezvényre, ami szándékosan arra megy rá, hogy megnehezítse a közlekedést, még ha a hazai rendezés némileg figyel erre, bár inkább attól tartanak, hogy ha így bicikliznének, mint a videón, akkor azért marha gyorsan szétkergetnék őket a rendőrök -, de én 60 kilométerre lakom a munkahelyemtől. Ez van.
  • BoGár 2011. március 1. 14:53

    38
    opeca: 2 sáv az a 3. És nem hiszem, hogy az a 100-200 biciklis annyira megakasztotta volna a forgalmat.
    A piroson átmenést én sem kultiválom. De rövid távon, és a belvárosban jobb a kerékpár, mint az autó. Olcsóbb is.
    A CM pedig nem arra megy rá, hogy megnehezítse a közlekedést, hanem hogy megmutassa, mennyien bicikliznek Bp-en, mennyien bicikliznének, ha lenne normális kerékpáros infrastruktúra.
  • opeca 2011. március 1. 15:39

    39
    Nekem a legutolsó felvételen 3 sávnak tűnik, de mindegy is ez, nem ez a lényeg. A Lényeg, hogy a teljes utat elfoglalták és ez az ami jelentős dugót okozhat. És ezt még kevesebb kerékpárral is meg tudod tenni.
    Igy van, a kerékpár rövid távon és a belvárosban jobb. Még annyit hozzátennék, hogy normális időben, jó felszereléssel. És ez szerinted az emberek hány százalékát érinti? Csak mert nem a józsi hibája, ha csak Budapesten van normális állás és ingáznia kell Tárnokról. Tömegközlekedéssel 3x annyi idő beérnie és ugyanannyiba kerül majdnem, mintha bebenzinezne.
    A CM nekem továbbra is csak a polgárpukkasztás kategória. Nem látom jelen formájában semmi értelmét, de mások sem, amióta megalakult, azóta csak a baj van vele. Sok városban már nem is engedik a valódi CM-et. Azért sem szeretem a biciklis fanatikusokat mert azt hiszik, hogy a bicikli a megoldás, pedig az amióta ki lett találva, mindig is huszadlagos közlekedési eszköz volt. Ha most hirtelen visszasüllyednénk a középkorba és csak a bicikli maradna meg, akkor megint lovagolnánk inkább a bicikli meg menne a kovácshoz kardalapanyagnak:)
    Ez ahogy írtad egy korlátozott eszköz. Van létjogosultsága de a világot sosem fogja megváltani, eddig sem tette. A helyén kell kezelni, ilyen egyszerű.
  • BoGár 2011. március 1. 16:34

    40
    Nagyon, de nagyon nem értek egyet veled. Vidék például sokkal de sokkal több volt annó a bicikli, és jobban lehetett azzal közlekedni.
    Az viszont csúsztatás, hogy vidékről autóval olcsóbb és jobb bejárni Bp-re. Bp a Hungárián belül élhetetlen, nem lehet normálisan közlekedni autóval, egyetlen megoldás a tömegközlekedés. De ez már messzire visz.
    Az, hogy te és nem tudom milyen mások nem látják értelmét, még van értelme. Mit gondolsz, ha nem lettek volna ilyen felvonulások, megalakul a MKK (Magyar Kerékpáros Klub) és épül ennyi bicikliút, mint például a kiskörúton, vagy egyéb helyeken? Hát nem! Ez mind a felvonulásoknak köszönhető. Egyáltalán nem polgárpukkasztás, csak te látod bele ezt, mert ezt akarod belelátni, és ennél tovább nem vagy képes nézni, mert nem is akarsz.
    Dugót okoztak kb 200m-en. Max. A videó végét nézni meg nagy butaság, láthatod, hogy az autós ámokfutása után szanaszét hevernek a biciklisek. Ebből azt levonni, hogy az egész utat elfoglalták, elég nagy butaságra vall.
  • stojo 2011. március 1. 19:30

    41
    Hat ez tleg durva de akkor sem ertem miert kell szitani a feszultseget...Ha szepen sorban mentek volna semmi baj nem lett volna belole...Nem ertem miert kell utakat lezaratni biciklisek miatt...Ennyi erovel lehetne olyan nap is amikor senki sem mehet ki biciklivel azon a napon a varosi vezetoknek is sokkal konnyebb lenne.Senki sem kapna le a tukruket csak azert mert "ahh siman elmegyek ket auto kozott"...@opeca-val sokmindenben egyetertek!!!!
    En megertem azt hogy aki a varosban lakik nem tudja megerteni miert kell masoknak autoba ulni hogy bejussanak...DE mindenkinek elni kell valamibol es ha mas nem akkor naponta bekell kocsikazni a varosba!!! Ne gyertek itt a tomegkozlekedessel ami mar amugy is tulterhelt!!! Egy atlagos reggelen akar 3-4 villamost is varnom kellett amig feltudtam szallni az egyikre!!! A falumbol ami 50 km re van a varostol orankent van jarat amin jobb esetben allo helyet talalsz...ha esetleg pont olyan jarattal kell utaznod ami pedig a falubol indul akkor van ulohelyed cserebe az autoval amugy 30 perces ut 2 orara no.Ahogy @opeca is mondta a bicikli nem fogja megvaltani a vilagot...hasznalja aki szereti de senkit sem kell eroltetni!!! En megeszem a levesbol a zoldseget sokan nem de azert nem fogok utakat lezaratni es felvonulasokat szervezni azt kiabalva hogy egyetek meg a zoldseget mert az jo nektek!!!
  • BoGár 2011. március 1. 21:21

    42
    Stojo! Nem erőlteti senki sem! Nem fogja megváltani a világot, de minél több lesz a bicajos, annál kevesebb autós lesz, annál jobban lehet haladni az utakon nektek is, akik le nem tennétek a városban az autót, és órákig mentek, egyedül ülve az autóban, ott, ahol tömegközlekedve gyorsabban célba jutnátok. És akkor még mennyi idő, míg találtok egy parkolóhelyet. Na mindegy. Én nem foglak győzködni arról, hogy ne autóval járj a belvárosba, de ti se győzködjetek, hogy a bicikli nem ér semmit.
    Útlezárásról meg annyit, itt hőzöngesz amiatt, hogy a biciklisek évente kétszer végigmennek a városon. Na és hányszor van futóverseny végig a városon? Sokkal több időre zárják le akkor az utakat. És mit szólsz ahhoz, amikor az egész Andrássy utat zárják le egész hétvégére? És hány más felvonulás, rendezvény van, amikor szintén lezárnak nagy utakat? (Augusztus 20., március 15., október 23.)
  • Alma_ice 2011. március 10. 20:30

    43
    Fékpedálra lépni ha beragad a gázpedál bazmeg
    javaslom a kuplungot ;)
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!