Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Mindössze 100 darab készült ebből a szépségből. :yeah:

A motort az MW Agusta "F4"-es részleg vezérigazgatója Claudio Castiglioni álmodta és tervezte meg. Az Ő nevének kezdőbetűi adják a "CC" feliratot a motor nevében. Claudio révén, hogy Ő a vezérigazgató, engedhetett a vágyainak és a legjobb, legminőségibb anyagok használatával alkothatta meg a motort, ezt jól mutatja az a tény is, hogy minden motornak van a kormányoszlop tetején egy platinalemez, melybe Claudio nevét és a motor sorszámát vésték bele. A szépség mellé még jár egy egyedi Girard Perregaux karóra, melynek értéke 15 ezer dollár.
Adatok
Hossza: 2007 mm
Szélessége: 685 mm
Ülésmagasság: 810 mm
Hasmagasság: 130 mm
Súlya: 187 kg (szárazon).
Üzemanyagtank kapacitása: 21 liter.
Motor: 4 hengeres 16 szelepes és 1078 köbcentis.
Teljesítmény: 200 lóerő és 125 Nm nyomaték, melyet 12200-as percenkénti fordulat mellett ad le.
Kipufogó: titánium kipufogó rendszer.
Hűtés: folyadék hűtéses.
Sebességváltó: Hat sebességes, kazettás.
Végsebesség: 315 km/h-nál van leszabályozva.
Első fék: Brembo 320 mm-es tárcsa.
Hátsó fék: Brembo 210 mm-es tárcsa 4 dugattyúval.
Első gumi: 120/70 - ZR 17 (58W)
Hátsó gumi: 190/55 - ZR 17 (75 W)
Idomok: full karbonszálas.
Váz: Hibrid csőváz (alumínium/karbonszál).
Ára: 127 ezer dollár.
:yeah: :beer:

17 hozzászólás

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!