grat

14 hozzászólás

  • Gekko3src 2011. december 29. 17:15

    1
    az mtz turbón van elöl valami szerszám ami kb 3-400 kiló... az azért rohadt sokat számít
  • Alma_ice 2011. december 29. 17:25

    2
    Nem a turbóson van a piros rakódó :D
  • cancer 2011. december 29. 17:55

    3
    Ez egy nagyon hülye játék. Az ilyen traktoroknál már komoly áttételezések vannak és a hatalmas nyomaték a hajtóműben nagyon nagy károkat tud okozni az ilyen esztelen rángatások miatt. Persze a kívülállóknak ez nem számít, hisz ők csak élvezik a látványt. A kuplungszerkezet ilyen esetekben éveket öregszik egyetlen perc alatt...ezért is nem ajánlatos hatalmas teljesítményű nehéz autókkal gyorsulási versenyen állórajtozni.
  • vacs 2011. december 29. 17:56

    4
    Hiába a turbó, a homlokrakodó plusz súlya ennyit jelent. :)
  • misike83 2011. december 29. 19:26

    5
    @cancer én még nem voltam olyan gyorsulási versenyen ahol ne állórajt lett volna:))Mivel reakcióidőt is mérnek.Mindegy A kuplungról meg annyit az az csak egy tárcsa meg egy kinyomócsapágy csere az annyi!!!!!!!!!
  • Dr.acula 2011. december 29. 20:26

    6
    00:14...így szurkolunk mi xD
  • konstantin 2011. december 29. 21:08

    7
    @misike83: ha valami gebasz van azt azér meg is kell csinálni nemde?
  • cancer 2011. december 29. 21:25

    8
    @misike83:...A gyorsulási versenyeken azért ritkán indulnak 2 tonnás kocsik ezer lóerővel. A Bugatt Veyron kuplungja a leírások szerint max 4 állórajtos gyorsulásra elég...ezután lehet beszerelni a több millió forintos új kuplungot és arról nem beszélve, hogy maga a szerelés nem olyan mintha egy Simson kuplung lamellát cserélnének.
    Ezek a traktorok nem erősek, max 130-180 lovasok. Itt az áttétel számít a váltóműben, és itt hatalmas nyomatékok vannak jelen amitől az egész váltó széttörhet. Ennek a javítása még egy traktornál is bődületes költség. Éppen ezért az ilyen mutatványok az átgondolás tekintetében eléggé felelőtlenek.
  • misike83 2011. december 29. 21:39

    9
    Szerintem azért a duplakuplungos DSG a Veyronban nem hiszem hogy négy állórajtos gyorsulás után szétmenne.A dupla kuplungos váltókban ugyanis nem a szokványos, száraz súrlódótárcsás kuplungokat alkalmazzák, hanem a motorkerékpárokban használtakhoz hasonló többtárcsás, olajban futó konstrukciót. Ennek előnye, hogy gyakorlatilag soha nem kopnak el a tárcsák, az olajfürdő pedig nem csupán ken, hanem jótékonyan hűt is. :)
  • Ggabor93 2011. december 30. 00:30

    10
    az egyik az elég balfasz mer mindig lefullad.... a másik meg nem is huzta csak azt várta mikor fullad le megin aztán csak akkor kezdte huzni :D
  • cancer 2011. december 30. 09:00

    11
    @misike83:...nem elég csak idézni a Totalcar oldaláról hanem tudni is kell, hogy mit jelent egy duplakuplungos rendszer és miként működik. :)
  • kovacs51 2011. december 30. 16:12

    12
    Ezt a videót én csináltam .. :) ezek az mtz a rakodos 80 le a sima az 90 le körül van és ezek nem ügyetlen emberek ,csak szórakoztak egy kicsit ...
  • Alma_ice 2012. január 1. 07:41

    13
    Talán ezzel foglalkozol te is? :)
  • coke 2012. január 5. 23:21

    14
    kicsit elásta magát :D
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!