Akkor is kifordult volna a válla ha protektoros bőrben van. Az nem erre van, de legalább az ütéseket meg horzsolásokat megspórolhatta volna. Az fig csípni még. Amúgy örüljön, hogy nem szakadt le a karja pl.
Szerintem kényelmetlen ez rendes bőr nélkül, pláne ekkora tempónál, szaggat a szél + elütsz egy nagyobbacska bogarat a levegőben vagy akár kavicsot (vagy madarat mint én) és összeszarod magad a helyszínen.
@Pepejoe: Igen, azzal tisztába vagyok, hogy ha rendes bőr/protektoros szerkó van rajta, akkor sem úszhatta volna meg ezt a sérülést, de azért egy-két horzsolástól megkímélhette volna magát (még ha nem is ez a legnagyobb baja). Nekem is volt egy gyorsaságim, vettem hozzá egy jó kis Spidi egybe részes ruhát. Ha 100km-t mentem, ha 500-at, akkor is. A ruha+kesztyű (és persze sisak ) nélkül nem is éreztem magam biztonságban. Természetesen, ha 120-al nekicsapódsz a fának, akkor nem nagyon véd meg, de pl. városba 50-60-al taknyolni sem kellemes. Néha látok olyan jóképességű "versenyzőket, hogy: Hayabusa-rövidgatya-tangapapucs-trikó és erre veszi fel a gerinc-és könyök protektort... Hát ezeken beszarok
Nem szempont az, hogy egy lényegében egyenes úton jön egy ilyen kis lukasprémes és képes nekimenni és összekarcolni a szalagkorlátot.
Nyilván kell tartó mert mitől állna meg a szerkezet de mondjuk még egy csík vagy 2 szalag elférne jaja. Csak azzal tudod mi a gond? Szinte 2 x annyiba kerül adott méter kész korlát. Költség. Még jobb helyeken sem gyakori ez, "motorozósabb" hagyományokkal bíró országokban sem. Kanyarban esetleg. Statisztika meg matek ez...mennyi autó van, mennyi motor, mekkora a forgalom, mi a sebességhatár, összességében mennyi lehetőség van arra, hogy valaki feldarabolja magát, ehhez képest mennyi a költségvonzata a dolognak. Akkor szoktak tenni esetleg, ha többször előfordult a problem, tehát a MÚLTBAN. Mondjuk a Mecsekben a szerpentinen (asszem már tettek)
@Csevios: nem is érzem magam jól minimum dzseki nélkül. Bár egyszer mentem minden nélkül és egyszerre megvakultam, megsüketültem és levágott a szél is. Fiatalság bolondság.
Dzseki bukó minimum.
Én a legszánalmasabb és legbénább sérüléseket bőven 50 alatt csináltam meg állóhelyzetből amikor fennmaradt a tárcsazár én meg kilőttem nagy sietséggel
Cody78 2020. május 17. 15:45
12