@andalas
Természetesen megtisztellek, a kamerás túlkormányzott, mert tele lett a gatyó, ha nem húz akkorát, akkor nem fordít hátat az eseményeknek, és nem hal meg kis híján...
Sofőr vagyok 80 óta, hivatásos...megnéztem többször, ha nem kormányozza túl akkor egyenesbe marad, ez logikus, miért fordult meg szerinted? Mert ijedtében többet tekert és az egyenetlen csúszós felület is rájátszott, végül is marha nagy mákja volt, hogy pont rükibe érkezett a teher mellé...
@mikezerox: Na, ha 80 óta vagy hivatásos, akkor tudnod kellene, hogy mi a túlkormányzottság! De kérlek most ne az internetről másold be nekem, mint az előző válaszodat, a guglin én is rá tudok keresni !
@mikezerox: Annyira azért mégsem! Értem a túlkormányzás fogalmát, de ez nem az volt! Nem kellett többet tekernie, ezért mondtam, hogy nézd a videót figyelmesen!
@abee
Épp ez az bele kell kalkulálni és középen a hógátat is amin át kell kényszeríteni a kereket utána meg azonnal vissza a kormányt különben pörögsz mint az orosz úriember...szerintetek a téli austriai és német pályákon mi a helyzet?
Valahogy egyikőtök sem említi a kiváltó okot: azt a arcút aki áttért a kamerás autó sávjába, talán előzni akart vagy átsodródott? A vészhelyzetet ő idézte elő, a kamerás gk. sofőrje 1) elkerülte a vele történő ütközést, 2) szerencsésen megúszta saját balesetét. A rendőr sem néz mást.
Ha nincs tapadás az abroncs és a szilárd útburkolat között, akkor lehetsz te hiper-szuper sofőr (még ha 80-óta vezetsz is), akkor sem tudod a helyes irányba imádkozni a járművet.
Még valami: itt nincs semmiféle kitörés, ez megcsúszott.
Kitörés kanyarodáskor lehet, valóban, a helytelenül megválasztott sebesség/kanyarodási ív függvényében.
andalas #1 2012. április 13. 00:38
20