Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Újfajta törésteszttel álltak elő az IIHS-nél. :|

Mert szerintük a régi csillagos jelzés elavult, és semmire nem jó. Ezért kerestek az autókon egy helyet, ami tuti nincs felkészítve a zúzásra, és el kezdték különböző kis autókon (nehogymá a nagyokon) tesztelni mennyire rossz eredményeket hoznak. Ez a teszt az úgy nevezet 20 %(vagy 25%)-os törésteszt. Mely az autó bal első vagy jobb első sárvédőjét teszik ki egy szilárd tárgy ütésének (Miért nem egy hasonló gyenge kvalitású autónak?). Nem kell csodálkozni, hogy minden autó megbukott, hisz az az elem egy autón sem tartalmaz merevítő elemet, sőt a francia autókon már műanyagból gyártják a sárvédőket (Biztos jó! :D), mert olyan kevés a statisztikailag igazolt sérülése! kalap

3 hozzászólás

  • SzikraHuszár 2014. február 12. 04:20

    1
    Szerintem ez is elavult és semmire sem jó. A fémvázas modellek védenek a villámtól, az tény, nem kell vizsgálni. Na de egy atomkatasztrófától? Na ugye. Asszem maradt még pár nukleáris fegyver, vigyék ki a sivatagba, motorházra tegyék fel, robbantsák fel, és ha az utastér egymenmaradt, szélvédő max kicsit megolvadt és berepedt, valamint az utastérben lévő elemek nem szenesedtek el, akkor a teszt sikeres, és megkaphatja a kettő, azaz 2 csillagot. 3 csillagnál a közvetelen robbanást túl is kellene élnie a bentlévőknek 70, 4 csillagra 99 % eséllyel. 5 csillag csak azoknak járna, ami a robbanást követően maximum lefullad, de újraindítható, és a (megmaradt) közlekedésben részt vehet továbbra is.
  • Pirattyca 2014. február 12. 06:29

    2
    Ezek addig fogják szigoritani a biztonságí előírásokat, hogy pár év múlva mindenki ütközőskocsival és sisakban furikázik majd.
  • MadPjotr 2014. február 12. 11:05

    3
    van köztünk egy teszt bábu is akinek nem tetszik! :)
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!