Jó a meglátásod.
Azt hogy itt miért nem zárta össze a kollega a 2 hátsó kereket nagyon sok oka lehet.
De mint majd a folytatásban (holnap) láthatjuk akkor sem tudta volna kiszedni.
Valószínűleg azért nem kapcsol difizárat mert nincs rajta!Nem azért mert nem tett bele Iván,hanem mert az 50-eshez képest már "fejlesztett".Levegővel kapcsolnánk,ha a kompresszor és a csőrendszer jó lenne.Ha van sűrített levegőnk,akkor meg a difizár csúszik.Fékbetétekkel kapcsolná a szerencsétlen,ha azok nem lennének olajosak,de biztos azok mert ott a tengelynél nem szimering zár hanem egyszerű gumigyűrű.Ugye az meg a jobb minőség, így bírja is vagy 2 hónapig.
ulaci79 jó voltam?
Nagyon ott vagy.
De.
Én ilyen helyzetekben azért nem kapcsoltam,mert nekem a pedálos verzió került gyárilag a pont kettesbe és picit kényelmetlen volt hogy hiányzik egy harmadik láb.
És mivel az olajos rész nem adta meg magát így nem kínlódtam azzal hogy át legyen alakítva levegősre.
Ha "akció" volt és bekapcsolt elejével,illetve menet közben kapcsolt difivel nem tudtam kiszedni akkor nem kínoztam.Mindig volt nagyobb gép a közelben akit lehetett riasztani.
a kamion soförnek. rúgnám úgy valagba, hogy Optimus prime fővezér adja neki a másikat a gumiégetésért.
Láttam két hozzá nem értő embert. Sikeresen letépette a kamionja elejét.
ulaci79 2013. december 16. 15:44
1Próbálják vissza rángatni ....................kevés eredménnyel.
2