@LongJohnHolmes: Egyetértek, a motoros volt a hibás, de kapja be az autós is, várja csak ki a sort, és ne akarjon már egy kétsávos úton átvágni a szemközti sávba, mivel nem utolsó sorban zárójel van mindkét oldalon.
@kléni: Aki rájött, hogy ilyesmit miért oktatnak mérnökinformatikusoknak, főleg, hogy a bemutatott módszerek 90%-ához odaírják, hogy hát szorri, ez a módszer persze a gyakorlatban használhatatlan, mert általánosít, nyilván pontatlan, és bár létezik számtalan informatikusok által kidolgozott program ezekre, azt eszünk ágában sincs bemutatni, az jelentkezzen, és kap egy sört.
@ArkaChopa: De hát nem arra tanítanak meg, legalábbis ebben a tárgyban, hogy hogyan adjak el egy terméket, hanem arra, hogy jelentéktelen dolgokat hogyan soroljak be kategóriákba (van vagy 30 dolog, amit felesleges csoportosítani, de mégis mindegyikhez tartozik vagy 5 csoport), meg hogy hogyan számítsak ki olyan egyszerű dolgokat, amiket még egy hat éves is megértene a szöveg alapján valami idióta képlet nélkül is, de azért A = B C+ D jellegű képletek tartoznak hozzá, és persze van vagy 100 ilyen képlet. Hát basszus, informatikus vagyok, a programozás alapja, hogy megoldjuk a problémákat, létrehozzunk algoritmusokat (amik egy képletnek megfelelnek) a probléma hatékony megoldására. Tehát ha bármikor is szükségem lenne ilyen számításra, írhatnék egy saját programot, de akkor már letöltöm a profik által készített, minden valós dolgot figyelembe vevő vállalati programot, beírom az adatokat, és jóság lesz. Ezeknek a megtanítása kész kínzás, főleg mikor 2 oldalon keresztül elemzi az A = B C képletet.
@kléni: tévedsz, a programozók sokszor esnek ebbe a hibába, ezért kell figyelmeztetni őket óvodás képletekre. Mert ők a A=BxC+D -ét sokszor 400 sorban oldják meg, nem egyben! , szóval hol a söröm?
Tessék, ne hülyén halj meg. Ez egy útvonalkereső algoritmus 3/4-ed része:
level.routes=[];
for(i=0;i<level.nodes.size;i++) level.routes[i]=[];
level.routedists=[];
for(i=0;i<level.nodes.size;i++) level.routedists[i]=[];
LongJohnHolmes 2016. május 19. 10:54
11