Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

24 hozzászólás

  • kisokka 2017. április 2. 13:06

    1
    Még nem néztem végig, de az indexet biztos nem könnyű bekapcsolni.
  • kisokka 2017. április 2. 13:14

    2
    Hát kb. ennyi. Szemfényvesztésnek biztos jó, meg hogy a fiatal picsák megint maguk alá pisáljanak és kész.
  • farrd 2017. április 2. 13:45

    3
    Nekem akinek még nincs pénze ilyen autót venni, nincs szükségem rá, azonban nem mondhatjuk azt, hogy mind felesleges. Természetesen ezek az extrák mindig túlárazottak, azonban nem is kötelező megvenni a járműhöz. Mindig kitalálnak valamit az autógyártók és mindig a fogyasztókon múlik mi marad meg belőle és mi az ami a "süllyesztőbe" kerül. Ami beválik az lassan más márkájú és alsóbb kategóriákba is használatos lesz. Én személy szerint remélem, hogy egyszer elérek egy olyan anyagi szintet, hogy vehessek ehhez hasonló autókat. Nem a felvágás miatt, hanem a választás szabadsága miatt. Tudva azt, hogy egy ilyen kocsi fenntartása irreális költségekkel jár. Ha eljön ez a nap, akkor fogom tudni 100%-al megmondani, hogy kell-e ez a sok flanc.
  • kisokka #3 2017. április 2. 13:49

    4
    @farrd: Ízlések és pofonok, de akkor már inkább valami japán betonszaggatót vennék ennyi pénzből. Azt se bánnám, ha nem szólítana a nevemen :D
  • cancer 2017. április 2. 13:55

    5
    Én meg úgy vagyok vele, jobb ha én vezetem a kocsit. :)
  • LiquidCat 2017. április 2. 16:33

    6
    Én meg vennék egy H1-es Humvee-t ezekre az utakra és az itteni közlekedési morálba, nem kellene folyton azt néznem melyik balf@sz akar belémjönni! Volt egy kis kocc tata? Nem adtad meg az elsőbbséget és rommá törött a Thalia? Észre sem vettem, nem, nem kell a betétlap, egy kis karcolás, na én megyek is viszlát!
  • bikmelety 2017. április 2. 16:36

    7
    Jellemző magyar gondolkozás.... mit venne helyette. Kint, és a világ sok részén megveszik kp ra az ilyen autókat. Kényelmes és gyors. Hobbi ra meg tartanak egy japán seggrakétát stb. Igy kell latni. Nem. 100.000 fizetésből tengődő magyar aki ha nyerne mit venne... :)
  • bulo008 2017. április 2. 16:51

    8
    az én Audi a6 os 2.5 tdi mnél nem kell ujabb és jobb német csoda. a maga 16 éves korával rendelkezik minden olyan felszereltséggel ami a vezetés hez kell és nem luxuxs nak számit. sok ujépitésü mai autokban nincsenek beépitvel azok a cuccok amik benne vannak alapbol és nem extra ként rendelhetö.
  • geryhun #4 2017. április 2. 16:52

    9
    @kisokka: Az extra engem sem érdekelt, sőt a kormány helyzete és a váltó sem a kocsi megvételekor :D Üdv. Egy Supra tulaj :)
  • kléni #6 2017. április 2. 17:38

    10
    @LiquidCat: hm, így belegondolva még sosem láttam, hogy valaki tankkal megy haza a belvárosban. Pedig mekkora lenne már. rotfl
  • MJoe 2017. április 2. 17:59

    11
    Ez mekkora már!
    Lebalf@szozza a kisteherautó soförjét, amiért bevág elé, de a 9 perc alatt kb 30mp-re nézte csak az utat, és egyszer indexelt...
    Ez annyira BMW-és.
  • Pepejoe 2017. április 2. 19:16

    12
    Részemről semmi nem kell egy autóba mint egy stresszmentesen vezethető és jó középerős motor, atomstabil futómű, napfénytető. Esetleg klíma de nem ragaszkodom hozzá.
    Így ezzel meg is vagyok.
    Ez a BMW és társai számomra csiribirizabszalma de megértem, hogy valaki meg ettől ül seggre.
  • kisja 2017. április 2. 19:45

    13
    Ajtónyitásjelző? Úgyis két helyre állnak. Ha én egyszer meglátok egyilyet, hogy távirányítással kezd el szerencsétlenkedni a parkolóban, addig nyomom rá a dudát, amíg csak látom a < moderálva >ot! Igazi bunkó módjára! Akkor felveszem a stílusukat! Elektronikus illatosítópatron! Ez kell a sznob majmoknak! A furgonra, hogy felhborodott! Bmwécébe ülsz kötsög, azok feszt ezt csinálják! Na jó, ez csak egy újságíró. Kell is a vezetési rásegítő, többet lehet majd telefonálgatni! .
  • cjvt 2017. április 2. 20:09

    14
    Ha elengedjük a BMW / Audi / egyéb luxi márkákat, illetve a végfelhasználók financiális realitását, és az a kérdés, hogy az emberi beavatkozást kikapcsoló fejlesztéseknek van-e értelme (az automataváltótól az önvezető rendszerekig), akkor bizony nagyon is. A problémák forrását az emberek jelentik, és furamód (tisztelet a kivételnek) gyakran épp azok, akik elutasítják ezeket a rendszereket (azok bénázásra, rossz hatékonyságára, stb. hivatkozva).

    Persze az is igaz, hogy pl. ebben az országban rajtam kívül mindenki párját ritkítóan kiváló sofőr, a KRESZ-t pedig nagyságrendekkel jobban ismeri, mint maga a KRESZ, ebből fakadóan hülyeségnek is tartja.

    Így aztán fogalmam sincs, minek is pofázok én ebbe bele. :)
  • Malac #6 2017. április 2. 20:52

    15
    @LiquidCat: Próbáld ki nyugodtan. A h1 -et köztudottan remek aktív és passzív biztonsági rendszerekkel lett megtervezve.
  • minime 2017. április 2. 21:49

    16
    ez a videó egy pofátlanság. Magyarországon hány ember tud magának 5ös BMWt venni...újat a szalonból. Németországban is csak a tehetösek engedhetik meg maguknak.
  • bulo008 #16 2017. április 2. 22:27

    17
    @minime: azért itt németországban nem csak a tehetösek jutnak hozzá jo és nem olcso autokhoz. tegyük fel egy középkategoriás autonál befizetsz 2-3 ezer eurot és havi törlesztésed olyan 200 e körül mozog. itt nem az autot megszerezni nehéz hanem a fentartása na az nem gyenge. én fizetek 270 e kötelezö biztositást negyedévente+éves ado 300 e de még nem mentem semmit. tankolás az azt mondom nem vészes havi szinten nekem privátra 100e +céges 400e de nehogy hozzá kelljen nyulni az autohoz mert akkor gatyád kifizeted. pl a6 vezérmüszijcsere +vizpumpa +termosztát+ pád vezetögörgö itt 1000 e munkadijjal otthol fele. ja és ha nincs adac od nehogy lerohadjon az auto az autopályán 500 csak a levitel .
  • paraszt75 2017. április 2. 22:56

    18
    A nagy része felesleges, de érdekes. A jövő úgy is az aktív vezetést segítő dolgok felé megy, tehát előbb utóbb kikerülhetetlen.
    Az hogy most ez egy BMW szinte nem is lényeg. Lehetne ilyen filmet csinálni Audiról vagy Merciről is (+ még nem is jut eszembe mennyi autóban van mindenféle szarság, annyiba ülök néha egy nap) szerintem a tulajok fele azt se tudja hogy miket tud az autója, csak vezeti.
    (OFF)A köcsög bmw-s sztereotípia pedig a márka népszerűségéből ered. Régen köcsög mercisek, bunkó audisok stb stb voltak, mindig az éppen népszerű márkára repülnek rá azok akik miatt ez a vélemény kialakult.
    Nekem közel 20 éve van bmw-m. Emlékszem mikor az egész városban az enyémen kivül nem volt csak 2. Akkoriban minden köcsögnek Golfja volt. II-es nagylöklapos mert az a menő.Ha valahol szembe jött egy bmw akkor köszönt a tulaj. Akkor kezdett elmúlni ez az egész amikor a lefosott szarkupacokat elkezdték beborítani kishazánkba és 2 forintért. A sok hülyegyerek aki addig ladákat meg minden mást tört, elkezdett bmw-vel menőzni és meghalni. És persze a kismenő réteg is rárepült a márkára, megveszi de nem tudja szervizelni, normálisan fenttartani
  • kisokka #7 2017. április 3. 08:28

    19
    @bikmelety: Kényelmes, de nem olyan gyors. A mai BMW-k egyenlőek a luxusautóval, de ennyi. Bivaly gépek, a fos Fiestámat tuti otthagyja, de egy '96-ban gyártott Impenzát már nem biztos. Azért mondom, hogy nem biztos, mert ebben még nem ültem, de mivel teli van kúrva ezzel a sok szarral, így tuti el se indul időben a pirosnál. Japán seggrakéta hobbinak? Ezt gondold át még egyszer, vagy ha gondolod, láttam egy kispolákot eladásra. 1 kilóból tuti megveszed.
  • kisokka 2017. április 3. 09:04

    20
    Tegyük hozzá, hogy ez a kanyarodási rendszer nem kispálya. Mármint, amit a fedélzetin lát az illető. De aki nem tudja merre is áll a kerék és egy ilyen kell hozzá, hát...Biztos van jogosítványa, hogy erre legyen szüksége?
    Mindegy, a lelőttök is és német, akkor Audi.
  • bulo008 #20 2017. április 3. 17:29

    21
    @kisokka: Dehogy is lövök :D jo is az, maximális az elégedettségem nekem is :)
  • bikmelety #19 2017. április 4. 09:56

    22
    @kisokka: mi köze egy középkategóriás luxus autónak egy regi imprezához?! Ezt vázold már fel légyszi?! Én személy szerint ha vadulni támadna kedvem egyértelműen Impreza. De ha heti mondjuk több ezer kilométer utazol autópályán nem azt fogod választani. Ezek arra valók, nem a kopaszoknak a városba és sorolhatnám. Szal nem egy kategória.
  • kisokka #22 2017. április 4. 11:28

    23
    @bikmelety: Az árakra gondoltam, nem kategóriára. Azt meg azért ne mondd már, hogy a városban feltörne a sejhajod egy Imprezában :D
  • minime #17 2017. április 4. 22:22

    24
    @bulo008: ne haragudj de nem tudom te németország melyik részén élsz de az a kijelentésed hogy sokan tudnak vadi új 5 ös bmwt venni simán falsch.

    rámentem a konfigurátorra és kiválasztottam a legolcsóbb 5öst 45200 euroért nulla extrával
    annak a finanszirozása igy néz ki:
    3000 euro befizetésnél
    5 évig havi 860 euró
    igaz hogy szar 7%os bmv bank finanszirozás

    na németországban 3600 butto az átlag fizetés, de ez lofaszt sem ér mert már nagy az "szegény gazdag olló" és minden harmadik ember 2400 bruttó alatt keres, ez 1600 netto.
    ADAC ajánlja hogy ne költsön az ember több mint a nettója 25%-át autóra...akkor az 400 euro max havonta (mind internetes adat 2016 ból)

    és hidjétek el ha van 2 gyereketek és kell egy második kocsi is vagy netán lakásra vagy házra törekedtek...semmi esély

    5ös bmw vállakozóknak, orvosoknak, vezetö pozicioban lévö mérnököknek van akik 80-100 ezret keresnek az évben brutto. vagy olyanoknak akik egyedül élnek más dolgokon spórolnak hogy lehessen nekik ilyen.
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!