Az egyik hir oldalon olvastam ezt ma reggel, ahol egy Zsoka nevu valaki azt irta , hogy a tololap olyan mint a korcsolya, fembol van tehat ugyanugy csuszik, ergo nem ert volna semmit ha leengedi ))
Nem is csoda, h sokkot kapott mikor az X3 ast megtaszította Egy tapasztalt soför azért leengedte volna talán a lapátot. Csak ugye ahol ritka a hó ott nem ismerik, hogy miként kell rajta közlekedni...
Egyébként a sok lüke, kimegy megnézni, hogy milyenek az útviszonyok akkor lehet nem indul el. Esetleg el lehet lapátolni és némi sót és vagy homokot kiszórni. Én ilyenkor télen mindig egy fél órával előbb kelek, csak hogy ellenőrizzem az útviszonyokat és ha kell el tudjam lapátolni legalább a saját portám előtt.
@KUKI: elméletileg kellene legyen rajta gumi csík, hogy ne rongálja az aszfaltot. Gyanítom, nálunk arra sincs pénz.
@Magister : ahogy mondod kellene, de anlekul legalabb jobban belemar az aszfaltba , igy nem szaguld le a lejton ) Teljesen egyettertek amit mondtal, csak gondoltam megsztom a mai napi " noi logikat "
A kék X3-ason miért csak egy keréken van hólánc ráadásul nyári gumi van a kocsin. Egyébként a tolólap meg fogja az autót ha nem ész nélkül nyomja valaki a gázt. A KFK sokat "tapasztalt" pilótái úgy nyomják időnként mint ha száraz úton mennének.
Ezen a gépen nincsen lapát, hanem hóeke van. A lapátot ha lenyomja Ha lenyomná az elektronika visszanyomná, hogy kövesse az útfelület domborzatát, Ezt hívjuk "úszónak". Ha meg értene hozzá lenyomta volna az ekét miután kikapcsolja az úszót, az fog rajta sokat, de Ő sokkal keményebben jött, mint amilyenek az útviszonyok voltak. Általában ezek csak teherautó sofőrök. Az 50% nem tudja mit kell csinálni ezekkel a gépekkel, csak vezeti
Ja igen és a hóeke alján midig ott van a gumibak ami 4 vagy 6 db teszi ki a teljes szélességet. De ha úszó nélkül lenyomja a hidraulika neki sokkal lassabban csúszhatott volna beléjük. amúgy ezek nem tankok Fele annyit sem tudnak produkálni, mint amit várna mindenki tőlük.
RIP 2013. február 11. 10:26
15