Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

5 hozzászólás

  • yust január 16. 17:07

    1
    Sok esetben egyet tudok érteni az ilyen útakadályok gyűlölőivel és rongálóival. Az egyre több autónak próbálunk egyre kevesebb helyet biztosítani. Régi parkolók lesznek átalakítva letérkövezett "parkká", amit persze aztán senki nem, használ. vagy utak értelmetlenül zsákutcává alakítva egy sorompóval, meg ilyenek. Mintha az önkormányzatoknak lenne egy külön "hogyan tegyük használhatatlanná a várost" osztálya.
  • Salax január 16. 18:49

    2
    Az ucsó az legjobb :-)
  • Pepejoe #1 január 16. 20:28

    3
    @yust:
    Meg fogsz lepődni, burkoltan bár de van ilyesféle "osztályuk". Pl. Bp.-n pár évvel ezelött a Bartók B. út felújításánál nem volt cél, hogy ugyanannyi parkolóhelyet alakítsanak ki mint amennyi a régi útszerkezetnél volt. Ezt azóta is így csinálják. Direkt úgy építették meg egy jó részét, hogy ahol az autók tömören egymás mögött álltak, felfestéssel elválasztva az út szélén (az amúgy 2 sáv mellett pluszban) oda csak öbölszerűen alakítottak ki mondjuk 1 db helyet (az esetek 60%-ában) ha volt felesleg hely, akkor esetleg 2.-t, a többi közé meg brutál dézsában fák-bokrok. A 2 sávból pedig a külső sáv felére bicajsávot rajzoltak, tehát az út áteresztőképessége 50%-al csökkent, a szomszédos utcákat is újragondolták forgalmi irány szempontjából, tehát a környéken átmenőforgalomként sem tudsz csalni. Rá is kérdeztek hogy hahómiafasz, a válasz, nemhogy megnehezíteni akarták a parkolást, hanem hogy X jármű darabszám fölött ne tudj megállni egyáltalán, a környék megtelt, mehetsz haza de legalábbis innen el, így egy idő után rákényszerülsz, hogy ne menj be oda hisz' pár hét alatt rájössz, reménytelen megállni. Tehát kint hagyod valahol a verdát (hacsak nincs a cégnek valami megoldása, ahol dolgozol mondjuk) de majd ott sem tudsz megállni és így mész egyre kijjebb és kijjebb és végül lemondasz a kocsikázásról. A városban. Ha 10-ből 4-nek ellehetetlenítik (nem csak simán megnehezítik) az már 40% autó mínusz amit nem csak az a környék vesz észre pozitívan de az odavezető utadon lévők is, hiszen nem állsz a Kiskörúton, hanem mész villingerrel vagy metróval, stb. 2 kocsim van plusz motor, sejtheted hogy a négykerekűek mikor látták utoljára a belvárost, hát vagy 5 éve minimum. :D Beleértve a hétvégét is. Mocival is alig férek el a sorok közt de legalábbis fárasztóbb mint régen mert mindenhol kurva bicajsáv van, amit nem a járdaszélességből vettek el persze, hanem a sávokból. Tehát a leaszfaltozott villamossíneken megyek jellemzően, amit hallgatólagosan el is fogadnak úgy vettem észre, persze ha nem pofátlanul, gyorsan és hangosan csinálod. Mert a bicajsávot figyelik szezonban, ha gyökkettővel mész ott előre, akkor is. Tudom, mert 5000Ft.
  • yust #3 január 16. 20:44

    4
    @Pepejoe: Nem helyeslem, de el tudnám fogadni, ha cserébe van normális tömegközlekedés. Ami pl Budapesten van is. De mifelénk a tömegközlekedés egy vicc. És így más elég kellemetlen a dolog, hogy kb 20 éve sokkal kevesebb kocsinak sokkal több parkolóhely jutott ingyen, ma meg... Nincs parkolóhely, ha van az pénzes, a buszok pár óránként mennek, persze mindenféle hülye irányokba (de azért csak megállnak minden második épület előtt... MIÉRT???), Gyalogolhatok. Egy 15 perces ügyből lesz is 2 óra. De ha legalább parkosítanák a lezárt részeket, de nem, feltörték az aszfaltot, kiásták a füvet, és az egészet leterítették tengernyi térkővel méregdrágán. Most jobb... :(
  • Pepejoe #4 január 16. 21:20

    5
    @yust:
    Ja, tudom, a térkő az nagy divat! Ezt nagyon sikerült átvenni külföldiából.
    Hát igen, errefelé azért ki lehet bírni BKV-val, eléggé elmegy. De biztos lenne olyan hozzászóló, aki pont olyan helyen lakik Bp.-n, ahol értelmezhetetlen az útirány/járatsűrűség. De összességében nem olyan rossz, amerrefelé járkálnom kell, általában (a menetrend ismeretében persze) éjszakaival is ugyanannyi az út mint nappal. Olyan is van, hogy rövidebb időben pedig távban több. :D
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!