Kár volt veszni hagyni.Igen sok dolgot adott világszerte az autóbuszgyártásban.Egyszer olvastam egy cikket hogy rengeteg magyar fejlesztés volt amit már csak a világ többi buszgyára tudott érdemen is megvalósítani Kár hogy már nincs...
És ezt miért kellett szé[email protected]?
Megvolt minden ahoz, hogy még jobb (nagyobb) vállalat legyen.
Amúgy magyarok tervezték nem régen a legújabb Londoni emeletes buszokat is...
Miskolcon, a Borsod Volán is "gyártott" (összeszerelt) új buszokat, saját márkanéven, mindenki örült, aztán azt is leállították 2 év után.....Mindezt 2012-ben, asszem...
De ugyan ez igaz, a Rába,Csepel,vagy ne adj isten (nyalintás a motorosok felé) a Pannonia-ra is.
A válasz egyszerű,valaki(kik) ezzel is nagyot akasztottak.
Bár mondjuk a Rába még működik,nem rég olvastam hogy egy elég komoly traktor márka (JD) elég komoly típusába ők csinálják a hátsó hidat.
De hol van ez,a rég múlt időkhöz mikor ők csináltak erőgépet vagy teher autót????
@ulaci79: A [email protected] kivan azzal, hogy minden pénzembernek és politikusnak az a jó, ha tönkre tehetnek mindent ebben az országban. Elüldözik a fiatalokat, a tehetségeket, a dolgozni akat és szerintem a nyugdijasokat is, ha tehetnék...
Egyszerüen nem találok válaszokat évek alatt, hogy mire megy ki a játék.
Nem tudom mi a baj ezzel. Eladták hát eladták. Bírom mikor az átlagember kritizálja az országvezetést. "Tízmillió szakértő országa" ez. A "nincs munka" is ordenáré kamu. A dolgozó emberek túl nagy százaléka helyesítási hiba nélkül le sem tudja írni a nevét. Sajnos.
Airmen 2014. február 19. 21:42
10