Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
;) A jó öreg Ikarus midi "legyőzi" a Volvo buszt a Budapesti télben :P

20 hozzászólás

  • SirFilo 2013. január 15. 10:05

    1
    ennyi. Jó kis Ikarusz:) egyébként az ikarusz ezt utánacsinálja csak hó nélkül a betonon :D
  • metálpatkány 2013. január 15. 10:41

    2
    Azért van egy kis súlykülönbség...
  • SirFilo #2 2013. január 15. 10:44

    3
    @metálpatkány: pont hogy nincs! az ikarus tele van emberekkel, míg a volvo üres.
  • Rush 2013. január 15. 10:47

    4
    Nem valami fair verseny.
  • SirFilo #4 2013. január 15. 10:54

    5
    @Rush: akkor is az Ikarusz a király! majd megnézném hogy a volvo hol lesz 30-40év múlva! mert Ikaruszból rengeteg járkál ennyi évesen, millió kilométerekkel!!!!
  • MadPjotr #3 2013. január 15. 10:55

    6
    @SirFilo: pont ez a különbség :) súly/surlódás kell hogy a forgató nyomatékot át tudja vinni az aszfaltra mivel a könnyű a segge akkor csak forog ha nehéz a segge akkor forog egy kicsit addig míg meg nem kapaszkodik és utána továbbmegy a lendület miatt...
  • SirFilo #6 2013. január 15. 11:00

    7
    @MadPjotr: értemén és jogos. de ha megnézed az ikarusz önsúlyát és a volvo önsúlyát, üresen hatalmas a külömbség. (ikarusz jóval könnyebb, mivel sokkal kissebb) az hogy az Ikarusz tele van emberel így már egálba van a 2 jármű, nagyjából. Ettől föggetlenül a hátsó tengelyre kétségtelen több súly jut , így jobban tapad, de a forgatónyomatéknak semmi köze a súlyhoz :D
    de a lényeg az 5-ös kommentembe van:D
  • metálpatkány 2013. január 15. 11:20

    8
    @SirFilo: Csak azért vannak 40-50 év után is használatban, mert rákényszerülnek. Látsz németben vagy más, fejlettebb országban 40 éves ikarust?
    De az sem mindegy, hogy nyomvonalon halad-e a busz vagy attól eltérő szöbgben. Akár 20fokos eltérés is elég, hogy elakadj. PLUSZ az ikarus lendületben volt...
  • alfe 2013. január 15. 11:25

    9
    Az IKARUS-ban olyan kevés a ménes,hogy nem képes kipörgetni a kerekét innét a varázs.
  • Fritzi 2013. január 15. 11:53

    10
    én meg azt nem értem, hogy a szar tükörsima gumikkal hogy képesek a buszok az úton maradni csúszós úton :O
  • ForeszHC 2013. január 15. 12:18

    11
    csak míg ezt az ikarust arra találták ki, hogy hegyre menjen fel, addig a volvot nem. olyan mintha egy nivát hasonlítanál egy samarával. értelemszerű, hogy a níva megy át könnyebben a havon.
    arra én meg nem vagyok büszke, hogy 30-40éves buszok rohangálnak még mindig az utakon.
  • QqCs 2013. január 15. 15:06

    12
    azok legalább meg voltak csinálva....
  • outlawangel9 2013. január 15. 15:52

    13
    ez olyan mint a magyar narancs : ''Kicsit sárgább, kicsit savanyúbb, de a mienk'' .Uatnalehet nezni milyenek az uj Ikarus buszok,haat elarulom nagyon jok,es mit tesz a magyar allam,megvesz barmilyet csak ne magyar legyen. a video lenyege az akart lenni hogy lehet hogy 40 ee rojak az utakat de meg mennek,es mar nosztalgia szamba megy,es ha mar leken cserelni akkor lehetne ikaruszra de ebben az orszagban sajnos az a cel hogy tonkretenni mindent ami magyar,lasd Malev......
  • Mr.Radar 2013. január 15. 16:44

    14
    nyári gumival az ikarus se menne sehova ,a hátsó gumin még recék se voltak már ,de hát ez csak a BKK :)
  • SirFilo #11 2013. január 15. 17:47

    15
    @Mr.Radar: BKV :D
    akkor kapja be mindneki :D akkor is az IKARUSZ a zsírkirály.
    @metálpatkány: nem nemlátok németbe vagy más fejlett országokba 40éves buszt mert ez a volvo is 20év múlva már a roncstelepen lesz.
    @ForeszHC: én meg büszke vagyok rá hogy 40évvel ezelött úgy összerakták nagyapáink apáink az ikaruszokat, hogy 40év után is mennek.
  • SirFilo #9 2013. január 15. 17:49

    16
    @alfe: pár posztal lentebb van egy vidi, bkv drift vagy valami ilyesmi. ottse pörög ki a kereke....(?!!!??)
  • Mr.Radar 2013. január 16. 19:08

    17
    haver BKV már nincs te barom :D nézzél már utána mielőtt itt ugatsz bárkinek is :)
  • thrasher 2013. január 16. 22:58

    18
    Hol vannak a felkészült hókotrók, ja meg ha buszozni akarsz told meg vazze rotfl
  • Szunyog83 #17 2013. január 17. 11:51

    19
    @Mr.Radar: te meg lebarmozás előtt utána nézhetnél annak, amit "sejtesz", ugyanis még létezik BKV!
  • kisokka 2013. január 17. 12:15

    20
    Hozzá kell tenni, hogy 5 évente darabjaira kell(vagy kellene) szedni az összes buszt és felújítani. Legalábbis 10-15 éve még úgy volt. Amúgy poén, hogy már akkor is azt mondták, hogy igazából selejtezni kéne őket, nem felújítgatni, mert kívülről lehet, hogy csillog-villog(átvitt értelemben), ettől függetlenül kurva szar állapotba tudnak kerülni.
    És még ma is ugyanazok a buszok mennek, amikre a selejtbélyeg már rá lett nyomva. Ezt jónak nem nevezném, az annál inkább szarabb, amit feljebb említettek, hogy külföldről vannak behozva a buszok, amikor itt is virágozhatna ez az ipar, de neeeem...
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!