Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.

Az 1951-es gyártású Hoffmann talán a világ legrosszabb autója. A világháború utáni ínséges idők terméke, mégsem egy hirtelen összedobott tákolmány, hanem minden alkatrészén a gondos tervezés látszik - mégis minden rossz rajta, ami rossz lehet.

Jellemtő tulajdonságai:

- 200cm3 kétütemű 6,5LE motor hűtés nélkül viszonylag zárt térben van elhelyezve, ezért a jármű álló helyzetében hajlamos túlmelegedni

- elöl 2 kormányzatlan kerék

- hátul (vagy inkább középen) 1 kormányzott kerék, és a motor (tehát rugózatlanul, "természetesen" kormányzás közben együtt fordul a kerékkel)

- az első nyomtáv nagyobb mint a tengelytáv, ezért rendkívül instabil, és "egyedi élmény" vezetni

- az ajtók és az ülések pozíciója miatt nehézkes ki-beszállni

- az "A" oszlop tökéletesen takarja a visszapillantó tükröket

- a sebességek szokatlan módon egy vonalban vannak a váltókaron, és nem igazán érezhető váltáskor, hogy mikor melyikben van

- az üzemanyagtöltő nyílás a tetőn lett kialakítva, majd egy "elegáns" csövön keresztülvezet az utastéren a tankhoz

Talán csak egy jó tulajdonsága az, hogy egyetlen darab készült belőle.

6 hozzászólás

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!