Vigyázat! Cookikat tolunk! Adatvédelem.
Ezek már MINDÍG árnyékban versenyeznek... :P

13 hozzászólás

  • moot 2011. június 10. 17:00

    1
    Ezekben van erő..
  • LilDayDay 2011. június 10. 17:06

    2
    kornyezetkimelo:D
  • Cosmo 2011. június 10. 17:11

    3
    na ezeknek a pacijait tedd bele egy ferrariba :D
  • rolandi350 2011. június 10. 17:45

    4
    pacijait? inkább a nyomatékát :D
  • Gekko3src 2011. június 10. 17:57

    5
    piros lámpánál felkérne gyorsulásra ?:D
  • zsolatori 2011. június 10. 21:50

    6
    na ezek menyit esznek?
  • Sponge #6 2011. június 10. 22:08

    7
    @zsolatori: 400 méteren? kb annyit, mint natúr kamcsi 100 kilóméteren :D
  • labee 2011. június 10. 22:46

    8
    Aki megmagyarázza miért kell ilyen kormozóan égetni a dízelt az talán ért hozzá:D
  • Puhap Öcsi 2011. június 10. 23:40

    9
    A dízelmotor ilyen módon adja le a legnagyobb teljesítményét... Túldúsítással. Nem kéne, de sok utcai racer is füstöl állandóan, bár cserébe nem is megy...
  • labee 2011. június 11. 01:01

    10
    @Puhap Öcsi: Ám legyen, nekem vegyész fejjel nem tiszta miért megy jobban a gép amikor elszenesítem az üzemanyagot a kb tökéletes égés helyett. A korom nem hajtja meg a gípet. Bár ha jól tudom a dús keverés a motor és talán a turbó hűtésében is segít, de ettől még pazarolja az üzemanyagot. Javítson aki jobban tudja.
  • [ törölt felhasználó ] #10 2011. június 11. 23:12

    11
    @labee: A dízelt gyorsításkor mindig túltöltöd, egyszerűen így működik!
    No meg a versenyen nem a takarékosság az elsődleges szempont!
    :)
  • garuda 2011. június 11. 23:52

    12
    'merica! Fuck YEAH!
  • Bl4st3r-x #10 2011. június 13. 20:40

    13
    @labee: ebből látszik hogy vegyész vagy, nem autószerelő... tökéletes égés nálad van az íróasztalon meg a laborban, mert még a mai benzines 6db planárszondával felszerelt euro5-ös normát is túlteljesítő, minden egyes égést elektromosan szabályozó autókban sincs tökéletes égés. Egy dízel,-és most beszéljünk a hagyományosakról, mint ami a vidiben van, és nem a mai kicsit komplikáltabb rendszerekről- szabályzási elve MENNYISÉGSZABÁLYZÁS. nincs fojtószelep, tehát fix levegőhöz adunk valamennyi dízelt. Több gázolaj, nagyobb égés.A dízel mindíg légfelesleggel dolgozik, DE ha így hegynek felfelé, rakománnyal, agyig ráállított töltőnyomással mennek, akkor a maximális nyomatékhoz rettentő sok dízelt kell benyomni, mert jó része nem ad le teljesítményt, mert annyira fogja a motort a vontatmány, hogy nem tud elég hőfelesleg, és idő rendelkezésre állni hogy elégjen a gázolja, echte, ilyen szép árnyékot húz maga után. Ja, a turbónak pedig semmi nem segít, egyedül a feleslegesen szegény keveréket nem szereti a nagy égéshő miatt, de erre nem a dúsítás a megoldás, hanem a megfelelő olajhűtés
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned.
Belépés, vagy ingyenes regisztráció!