@MJoe: Érdekes a megjegyzésed, mert az egy audi egy A6 C4 amit 1994-1997 között gyártottak, ami igazából egy kicsit ráncfelvart audi 100 c4. Ha jól láttam az volt az egyetlen nem közös nyomócsöves diesel a listában, vagyis korban veri az összeset. és talán a legolcsóbb az összes közzül jelenleg.
Na nem egy nagy dolog, de azért büszke magára az ember, ha egy dízel vackot be tud indítani -25 fokban is
Mint én a román DAC motoros ZIL-t. Nem volt rajta izzítás. Gyárilag nem.
Tudtam, hogy az önindító csak 3x tudja átfordítani. Ezért úgy kezdtem, hogy egy botra tekert rongyot bedugtam a tankba és ezzel a fáklyával melegítettem alul. Ahogy kell, a harmadik fordulatra beindult. Egy 60 km-re lévő város gépállomására kellett menjek szervizre. Olyan hideg volt a fülkében végig,. hogy azt hittem megfagyok útközben. Csak a fáklyából bejött gázolajfüstszag melegített.
Mikor odaértem reggel 8-ra a gépállomáson csend és hullaszag volt. Nézett rám a portás örömmel, hogy megjelentem, mert az egész gépállomáson egy autót sem tudtak beindítani, így én huzigáltam be az elsőket
Persze ez nem ment mindig ilyen szerencsésen, Volt, hogy 3 km-t húzott a zetorosunk, hogy beinduljon a motor, mire kiderült, hogy a leállítógomb befagyott benyomott állapotban.
Ezek csak visszagondolva humorosak
csigi 2017. január 2. 11:09
11